wtorek, 12 lipca 2016

Zakładka...
dziewczynką z zapałkami.
Czy ja pisałam, że uwielbiam baśnie Andersena?
;)




Na wielu blogach zakładkowo.
Zakładkowe wymianki, konkursy...
Wczoraj
 listonosz przyniósł mi piękną zakładkę 
od Inki z Klonowej - klik:)
Inka - dziękuję!

*
Wiem, że lato w pełni,
o zimie nie myślimy.
Chyba że jest strasznie gorąco :D
O świętach tym bardziej!
Ale pokażę,
jakie cudne bombki dostałam od Pani Urszuli.




To nie wszystkie dziergane cudowności,
jakie przygotowała dla mnie Pani Urszula.
Inne pokażę w następnych postach:)

Spokojnego wieczoru Wam życzę!
U mnie grzmi:(


11 komentarzy:

  1. Ale u Ciebie cuda na blogu....pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakładka i śliczne bombeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne bombeczki! Jak znalazł na Swięta, które przyjdą zanim się obejrzymy:)
    Zakładka cudo.
    Pozdrawiam serdecznie.
    U mnie, dwa dni temu, burza złamała orzecha włoskiego:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) U mnie też połamało wierzbę, której ogromny konar pogiął siatkę:(

      Usuń
  4. Zakładki śliczne jestem zbieraczką zakładek �� ,a te bombeczki cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Także mam małą kolekcję zakładek - reklamówek sprzed kilku lat.

      Usuń
  5. cudowności robisz ...
    te zakładki to az żal chować do książek :)

    pozdrawiam lawendowo :0

    OdpowiedzUsuń