piątek, 18 listopada 2016

Fioletowo...
i warstwowo.
To kolejne wyzwanie u Ewy.
Już ósme:)

Zrobiłam kartki i zawieszkę.
Moje pierwsze bożonarodzeniowe.










Nawet aparat oddał prawie identycznie 
śliwkowy fiolet.
Jedynie na zawieszce fioletowe gwiazdki wyszły ciemnoniebieskie.
Może dlatego, że mają połysk?

A warstwy?
U mnie nie sterczy za bardzo.
No, chyba że ułożyłabym stosik z kartek i zawieszki ;)

Wiele pięknych prac w fioletach
jest już u Hubki.
Zapraszam do Niej na wernisaż:)
Kliknijcie w banerek


Miłego weekendu Wam życzę!

24 komentarze:

  1. Co za piękne prace!!! Aż normalnie chyba jeszcze coś wyprodukuję, bo moja taka skromna....;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewa:) Twoje uczłowieczone:) koty są świetne! Mają charakter, który bardzo lubię - spójrz na moje króliki przy tytule bloga.
      :)

      Usuń
  2. Pięknie widać fiolecik- rzadkość na zdjęciach , obie prace rewelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Fioletowy płata często psikusa.
      Dziękuję:)

      Usuń
  3. Stylowe, bardzo ładny papier w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama Francja- elegancja :)
    A fiolety bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się u Ciebie prezentują te świąteczne fiolety;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kolorystyka i urocze akcenty świąteczne.
    Życzę docenienia urody kartek i zawieszek....

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe "warstwowe" i kartki i zawieszka. Pięknie ci wyszły 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace i karteczka i zawieszka, pięknie widać warstwy i fiolecik niesamowity. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magiczne kompozycje, można się zauroczyć :)

    OdpowiedzUsuń