sobota, 25 marca 2017

Dzisiejszy...
post poświęcony jest zabawie,
którą zorganizowała Hubka38


Moją wymiankową parą
w drodze losowania została Mariola.
Przysłała mi cudowne rzeczy,
które wrzuciłam do koszyczka,
aby nie poplątały się z moimi,
bo wg wytycznych Ewy,
należało z nich stworzyć pracę wielkanocną.



Jako pierwsze powstało jajo.
:)




Od Marioli wykorzystałam w nim:
zieloną, satynową wstążeczkę,
wstążkę w kratkę
oraz
zielone i kremowe kwiatuszki z papieru.

Druga i trzecia praca to kartki
z grafiką.







W każdej kartce tylko jeden element jest mój.
Pozostałe elementy podarowała mi Mariola.
Mariola zgadniesz, co dołożyłam swojego 
w pierwszej i drugiej kartce?

Czwarta praca to też kartka,
w której umieściłam ślicznego, haftowanego zajączka,
falbankowy wykrojnik i wstążkę w kratkę
również od Marioli.



I wreszcie piąta praca
z elementem zagadką - różową świnką.
Dostałam jeszcze haftowaną choineczkę (drugi element zagadka),
ale całkowicie nie pasowała mi do wielkanocnej kartki.
Poczeka zatem do okresu bożonarodzeniowego:)




Od Marioli pochodzą też użyte na kartce
dwa zajączki, marchewka, pisanka,
i trzy seledynowe kryształki.

Pozostałe przydasie, które otrzymałam do zabawy
zostawiam "na potem" :)

Hubciu! Mariolu!
Dziękuję za świetną zabawę i nowe doświadczenia.

Pozdrawiam serdecznie!


32 komentarze:

  1. Świetna wymianka jeszcze lepsze prace. Cudeńka wyczarowałaś z otrzymanych przydasi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace!
    Ale jajko i kartka z króliczkiem - mistrzostwo świata!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kartki stworzyłaś. Nie poznałam co do kartek dodałaś swojego. Dziękuję za zabawę, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne kartki, bo cudne przydasie dostałam od Ciebie:) W pierwszej kartce dodałam tylko skrawek szarego papieru (ten pod grafiką) a w drugiej mój jest fioletowy kryształek w rogu:)))
      Ja również dziękuję za fajną zabawę i pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Ten szary papier pospadał mi od początku.

      Usuń
  4. Piękne karteczki :) super wybrnęłaś z zagadki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne prace wykonałaś. Ale Ty zdolna jesteś. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace powstały! Z zajączki i świnka pasują bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna wymianka a Twoja twórczość nie zna granic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała wymianka :0 )
    Cudne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda ! Zapraszam do mnie na Candy !
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wpadnę wieczorkiem;)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  10. No i jak tu nie być pod wrażeniem Twojej kreatywności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa🐰💙
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Haftowany zająć skradł mojej serce - chcę takiego! :) Muszę zastąpić mojego renifera na coś bardziej wiosenno-świątecznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajączek od Marioli, bo sama do krzyżyków nie mam cierpliwości, a podobają mi się ogromnie! Też mnie zauroczył:)

      Usuń
  12. Ale piękne prace!!!Najbardziej urzekło mnie jajko w delikatnych kolorach i kartka z zajączkiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ada. Te dwie prace też uważam za najlepsze:), bo kartki z grafiką zupełnie nie w moim stylu.

      Usuń