czwartek, 15 listopada 2018

...
Wrzosowo mi...
tra la la la...
:)))



Buziaki!

16 komentarzy:

  1. "Ze mną można tylko pójść na wrzosowisko i zapomnieć wszystko..."
    Uwielbiam te zakładki, Izabelko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!!! To piękniejsze Małgosiu! Uwielbiam Stare Dobre Małżeństwo!
      Uściski:)

      Usuń
    2. I ja z Wami mogę pójść na wrzosowiska:-)

      Usuń
    3. Fajnie byłoby tak razem...

      Usuń
  2. Izuś, kolejna piękna praca <3
    Moje sprawiają mi ogrom przyjemności, przy każdej lekturze <3
    Uściski serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna zakładka (?) . Podziwiam za talent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna z moich ulubionych :))) Świetnie Izuniu, że robisz im zdjęcia na starych książkach. To dodaje im uroku, magii i nastroju :)) Buziaczki i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko! Stare książki mają taki niepowtarzalny klimat:) Buziaki

      Usuń
  5. Znakomita zakładka Izuniu. Przesyłam moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lawenda - prezentuje się fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, to wrzos. Lawendę uwielbiam, jednak nigdy nie suszyłam:)

      Usuń