poniedziałek, 11 lutego 2019

Już...


Do realizacji ostatniego wyzwania 
"Kolorowy zawrót głowy"
Ewa przysłała nam gołe plannery do ozdobienia:)


W kopercie znalazłam też cudną zakładkę z kotem okularnikiem
i skrapki.
Ewa dziękuję!
Nie wiem czy wiecie, że kocham zakładki;P

Myślałam i myślałam - jak ozdobić mój notes
i sięgnęłam po niezawodnego "Małego Księcia".

Mój planner wygląda tak:
(powstała tez zakładka do niego)






Hubciu, dziękuję za świetną zabawę w kolorowanie
i ostatnie - rewelacyjne wyzwanie z plannerem.

Zapowiada się leniwy poniedziałek:)))
Lubię!

Pa!

30 komentarzy:

  1. Piękna , mądra praca :) zakładka z liskiem wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super prace Tak liskowa zakładka ekstra

    OdpowiedzUsuń
  4. Izabelko, cudnie ozdobiłaś planer. I do tego ta zakładka - miodzio. I założę się, że liska i różę pod kloszem narysowałaś sama.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały zestaw! Uwielbiam MK i liska:-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw, wszystko ślicznie wygląda :D
    Ściskam, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Powstał śliczny i bardzo oryginalny planer z uroczą zakładką do kompletu :)
    Miłego leniuchowania Izabelko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem kiepska w planowaniu, ale uwielbiam Małego Księcia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuję zawsze. Gorzej z realizacją planów:)))

      Usuń
  9. Lisek jest niesamowity. Pięknie wyszedł ten komplet.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sięgnęłaś po piękny temat i fantastycznie go wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wszystko wykonane, lisek wymiata :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń