niedziela, 10 marca 2019

Na...
czerwoną wymiankę
którą zorganizowała Lidzia


zrobiłam zakładki.
Cóż by innego;)





Wykonałam karteczkę w czerwieni,
 którą już pokazywałam.



Do koperty włożyłam jeszcze poszeweczkę na podusię,
którą kupiłam w pewnym sklepie na Pe,
przydasie 
i słodkości.


Moja koperta powędrowała do Mafaldy.
Sama otrzymałam czerwoną niespodziankę od Arkimeks.





Bardzo dziękuję Arkimeks za czerwoną kopertę
i oczywiście Czarnej damie - Lidzi 
za możliwość udziału w jej zabawie:)

Wymianki to fajna zabawa!
Lubię emocje im towarzyszące.
Dodatkowo możliwość poznania 
 rękodzieła innych osób.

A koło mojej starej jabłonki się dzieje!
Tym razem sarenki:)




Ukochy aż do czerwoności ;P

27 komentarzy:

  1. Wspaniałe paczki wymiankowe pełne cudownych i przydatnych rzeczy. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Izuniu wspaniałe prezenty.
    Zgadzam się w 100% - Wymianki są super.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Miciu:) Mnie wymianki-niespodzianki przywodzą na myśl dzieciństwo i zabawę mikołajkową, w której losowo wybierało się osobę dla której kupowało się prezent:)

      Usuń
  3. Bardzo fajne prezenty a widoki masz ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne widoki :) i ciekawa wymianka, też lubię te emocje związane z czekaniem na paczuszki i z odpakowywaniem ich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko. Jeszcze dodam, że lubię czas tworzenia wymiankowej paczuszki:)

      Usuń
  5. Świetna wymianka i piękne zdjęcia z natury.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne podarki i fotografie no i super zabawa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się obdarowałyście, obie czerwone paczuszki pełne są skarbów a Twoje zakładki Izabelko jak zwykle zachwycają.
    Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwona... I mnie tu zabrakło?...;)Piękna wymianka, a takie zakładki robiłam kiedyś, dawno temu, dokładałam jeszcze celofan. Muszę kiedyś znów spróbować.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam jeszcze takie zakładki w kliszy z aparatu fotograficznego z dzieciństwa:)))

      Usuń
  9. Izuniu widoków z okna to ja Tobie zazdroszczę :)) Zakładki w czerwieni boskie :)) Świetne paczki :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko. Szczególnie teraz sarenki są bardzo aktywne. Popołudnia spędzają właśnie pod jabłonką:)

      Usuń
  10. Izabelko, bardzo udana czerwona wymianka.
    Sarenki prześliczne. W drodze do pracy mijam lasek i muszę zawsze bardzo uważać, bo sarenki lubią tam znienacka wyskakiwać na drogę, a raz nawet drogę przebiegł mi dzik.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Na sarenki też musimy uważać, szczególnie po zmroku. A dzików u nas teraz nie ma wielu przez choróbsko:(

      Usuń
  11. Śliczna czerwona wymianka - fajnie obdarowałyście się:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile wspaniałości przygotowałyście...:) Piękne widoki z okna, aż miło popatrzeć.:) Ściskam Izuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje zakładki to Twój image:) Nie wyobrażam sobie przesyłki od Ciebie bez zakładek. Ja posiadam pięć i pięć używanych, bo czytam kilka książek naraz i mój M i moja wnusia:)
    Wracając do czerwonych podarków, to obie stanęłyście na wysokości zadania. Prezenty śliczne i w jakiej ogromnej ilości!!!
    Fajnie tak się bawić, nasz blogowy świat jest cudny. Moi znajomi się temu dziwią, a ja się dziwię, że oni się dziwią:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję za tak miłe słowa. Tak, paczkę od Arkimeks dostałam duuużą:)))

      Usuń
  14. Super wymianka. Zakladeczki jak zawsze rewelacyjne :))). A widoki za oknem masz boskie.

    OdpowiedzUsuń