piątek, 19 listopada 2021

 Moje...

muminkowe żarówczaki,
od kilku lat goszczą na choince.
:)))


No, niezupełnie wszystkie moje, 
bo pierwsze ozdoby na choinkę z żarówki zakupiłam
od nieznanej mi twórczyni i... przepadłam.


Zaczęłam tworzyć swoje.


W tym roku, jak zwykle zaczęłam od Buki z Muminków.
To już trzecia:)


Tym razem Buka nie jest samotna.
Towarzyszą jej Hatifnatowie.



Bukę z Hatifnatami wykonałam dla wspaniałej dziewczyny,
która już kilka razy dodała mi takiej energii do tworzenia,
jakiej potrzebowały do życia białe stworki z Muminków.




Niech dynda na jej choince i emanuje dobrą energią:)))


Na mojej będą dyndały inne muminkowe postaci:
Ryjek i Paszczak.


Oba żarówczaki wyposażyłam w przyrodnicze gadżety:
siatkę na owady i lupę.









Żarówczaki z Muminków
zgłaszam na wyzwanie ArtPiaskownicy - klik.


Czy też kochacie Muminki?

PS. klikając w "żarówczaki" na pasku bocznym
możecie obejrzeć prace z ubiegłych lat...
nie tylko Muminki;D

Serdecznie Was pozdrawiam
i życzę miłego weekendu:)
Iza

67 komentarzy:

  1. Przesympatyczne żarówkowe tworki, trudno się nie uśmiechać na ich widok:) Na choince będą wyglądać wspaniale. Muminki znam, wnusia je lubiła ale chyba już wyrosła.
    Uściski Izabelko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, dziękuję. Lubię obserwować dzieci i dorosłych, jak wypatrują i odkrywają coraz to nowe "żarówczaki" wśród gałązek choinkowych...
      O...!!! Ach...! A tam...! Popatrz tutaj...! Słucham i cieszę się ogromnie:)))
      Buziole

      Usuń
  2. Za Muminkami jakoś nigdy nie przepadałam, ale jako żarówczaki są rewelacyjne :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:) Na żarówkach namalowałam tez innych bohaterów ksiazkowych i filmowych z dzieciństwa - Żwirka i Muchomorka, Reksia, Pyzę, Idę i Bobcia...
      :)

      Usuń
  3. Muminki odżyły na nowo, bardzo sympatyczna bajka choć w swoim klimacie, a bombki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Paszczak najlepszy:)) Muminki zawsze lubiłam... ale Buki szczerze mówiąc nie pamiętam. Tzn. wiem, że była takowa, bo często ktoś o niej pisze w kontekście tej bajki:))
    Życzę wygranej w zabawie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, bardzo dziękuję:) Buka - większość dzieci się jej bała:))) Na zdjęciu widać ją na ilustracji ze starej mojej książki "W dolinie Muminków".
      :)

      Usuń
  5. Muminki są niesamowite i te w książce i te z żarówek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicja:) Te z książki towarzyszą mi od dzieciństwa:))) Zawsze przywołują ciepłe wspomnienia:)

      Usuń
  6. Genialne!
    Co za fantastyczny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chylę czoła przed twoja kreatywnością. Żarówczaki są genialne a Buka zawiśnie w tym roku ... werble ...na mojej choince :) Izunia, Ty wiesz, dziękuję :) :) :) musisz wygrać zabawe w piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, bardzo dziękuję za te słowa i ciepłe przyjęcie Buki:)))

      Usuń
    2. Muszę Ci powiedzieć, że moja córka ją zawłaszczyła :)

      Usuń
  8. Kapitalne!!!! Nie pomyślałabym by tak wykorzystać stare żarówki. Są świetne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, bardzo dziękuję:))) W moich zapasach jest jeszcze kilka "spalonych" żarówek, bo zbieram zawsze z myślą o bombkach:)

      Usuń
  9. Jakie śmieszne i oryginalne !? Po prostu super ! Słitaśne :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ...i jeszcze dodać muszę : kto by Muminków nie kochał ?! -no przecież się nie da !

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę żarówczaki. Pomysłowe i cudne. Oryginalne ozdoby choinkowe. Pozdrawiam serdecznie 🥰🥰🥰🥰🥰🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudne. Kiedyś bardzo lubiłam muminki. Moje dzieci nie przepadają niestety. Prawie wcale nie oglądają tej bajki. Szkoda.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Sylwia:) Może książka przypadłaby dzieciaczkom bardziej do gustu?
      :)

      Usuń
  13. Niesamowity pomysł na wykorzystanie żarówek! Najpiękniejsza buka jaką widziałam! W końcu nie straszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!!! To jest komplement:) Buka pęka z dumy:DDD
      Dziękuję!

      Usuń
  14. Są rewelacyjne, jak Ty Izuniu pieknie potrafisz "oddać" daną postać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahah mega! Niesamowite 😄😄🤗

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne żarówczaki! Mnie moja Idunia zachwyca nieustannie 😀 Powodzenia w wyzwaniu 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewa:) Mnie jest przyjemnie, że Ida wywołuje takie emocje:)

      Usuń
  17. Uwielbiam Muminki! Moje ulubione części to "Zima", "Tatuś Muminka i morze" i "Dolina Muminków w listopadzie". No i nigdy nie bałam się Buki:)
    A Twoje żarówczaki są cudne, Izabelko. Reksio i świerszczyk już nie mogą się doczekać kiedy zawisną na choince.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję:) Wiesz, że ja też się jej nie bałam? zawsze mi było przykro, że musiała odchodzić i nikt się o nią nie troszczył.
      Reksio i świerszcz to mój ulubiony odcinek z tej bajki:))) Fajnie, że goszczą na Twojej Małgosiu choince:)

      Usuń
  18. Jakie urocze. Będą wspaniałą ozdobą na choince. Pozdrawiam serdecznie 🧡🍁🍂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dołączą do pozostałych, bo już mam sporo żarówczaków z Muminków. W następnym roku będzie Tatuś Muminka - jakoś go przeoczyłam:)

      Usuń
  19. Och, są niesamowite!:) pięknie wykonane, bardzo oryginalne, czuć od nich dobrą energię!
    Powodzenia w wyzwaniu!:)
    Ps pisałaś u mnie, że podoba Ci się Downton Abbey - na Netflixie polecam serial tego samego twórcy (Juliana Fellowsa) "Angielska gra " - również kostiumowy; zaskoczył mnie bardzo pozytywnie- niby jest o futbolu, a ma w sobie ten sam wdzięk, i podobny nastrój jak Downton Abbey :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję! Za pochwały i polecenie serialu.
      Obejrzę:)

      Usuń
  20. Przefajniaste są te Muminki aż mi się gęba sama do nich śmieje, cudo po prostu cudo. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne prace, widać że masz pasję do tego co robisz.
    Przypomina się dzieciństwo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Właśnie to jest najfajniejsze w ich tworzeniu - powrót do dzieciństwa:)

      Usuń
  22. Izuniu żarówczaki to zdecydowanie Twój twórczy żywioł! Wyszły pięknie, dopracowane i dopieszczone w każdym calu. Zapewne na żywo są jeszcze piękniejsze. I wiem co piszę, bo już niedługo wyciągnę moje i znów będą cieszyły oko na choince :)). Mocno trzymam kciuki w zabawie.
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję:) Niech radują... żarówczaki:))) Uściski!

      Usuń
  23. Jakie śliczne i zabawne :) A przecież Buka powinna przerażać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. przesłodkie i przeurocze! a jakie pomysłowe:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaaakie świetne, no rewelacja! :) Uwielbiam Muminki za wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne są, cudowne. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przeurocze są :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne są, i te, i wcześniejsze! Pięknie dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy 😊

    OdpowiedzUsuń
  29. Jej! Muminki to jedna z ulubionych bajek z mojego dzieciństwa i zastanawiam się czy doczekają się jakiejś współczesnej kontynuacji, jak wiele innych popularnych tytułów z lat 80-tych i 90-tych? A same prace cudne i bardzo pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  30. omg omg! jakie czadowe!!!! <3 :D :D :D
    kocham muminki - moje dziecinstwo - i wszystko co ich dotyczy. mega swietne ozdoby i jakie pomysłowe z tymi żarówkami.
    Własnie przypomniałaś mi, że mam kalendarz z poprzednich lat z wzorami muminków. Czas popełnić jakiegoś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Muminki uwielbiam:) chętnie obejrzę, gdy już powstanie jakiś. Czekam:)

      Usuń