poniedziałek, 1 stycznia 2018

Zawsze...
pierwszy dzień Nowego Roku
spędzam na przyjemnościach.
Długo śpię,
piję kawę,
oglądam Koncert Noworoczny z Wiednia,
piję kawę,
czytam, rysuję, planuję,
piję kawę.

Lubię ten dzień:)

I tak powstała...
(nie zgadniecie ;P)
zakładka!



Co do planowania...

Pochwalę się prezentem od Hubci:
świetny planer


świetny brelok z ptaszorami


i świetna kartka


Ewa - dziękuję!

Przed świętami otrzymałam cudowną kartkę od Małgosi X,


a tuż po świętach równie śliczną kartkę od Mici.


Małgosiu, Marzenko - dziękuję!

Jak wiem, moje kartki również docierały do adresatów po świętach.
A dwie chyba się gdzieś zawieruszyły, po drodze :(
Wybaczcie! Za rok wyślę dużo wcześniej.

Dziękuję również za wszystkie życzenia, które otrzymałam
tu, na moim blogu, 
za smsy i maile.
Bardzo mi było miło, gdy je czytałam:)


Cieszę się, ze Jesteście!

18 komentarzy:

  1. Piękna zakładka. Bardzo kocham roślinki.Jestem zachwycona Twoimi zakładkami. Wszystkiego,co najlepsze w Nowym Roku<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:)
      Szczęścia w 2018!

      Usuń
  2. Jest pięknie - jak zawsze u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też oglądałam koncert noworoczny i tak w ogóle wczoraj to robiłam podsumowanie na blogu, bo miałam wyjątkowo luźny ten pierwszy dzień Nowego Roku.
    Zakładka jak zwykle śliczna.....
    Pozdrawiam cieplutko.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna zakładka piękna jak kartka z zielniczka.
    Dużo szczęścia na ten Nowy Rok, Izabelko. A ja się już cieszę, że jeszcze niejedną Twoją zakładkę będę mogła podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję:)
      Ja również życzę szczęścia w 2018!

      Usuń
  5. Piękna zakładka i jak ładnie zasuszona roślinka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna zakładka, wspaniałe kartki i prezenty od dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te Twoje zakładki a i Nowy Rok spędziłaś miło.Mówi się, że "jaki Nowy Rok , taki cały rok" i tego Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu:) Nie znałam tego powiedzenia, ale już się cieszę... zapowiada się świetnie nowy rok:)

      Usuń
  8. Bardzo ładna zakładka :) Ja pierwszy dzień roku zawsze spędzam na odsypianiu. Na nic innego nie mam siły ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Izuniu zakładki prześliczne podziwiam tą Twoją naturę na zakładkach.
    Cieszę się że moja karta dotarła i jeszcze raz dziękuję i za życzenia i piękną zakładkę
    Nie masz za co przepraszać,że kartki tak późno docierają bo to nie Twoja wina
    Ja swoje wysłałam dwa tygodnie przed świętami, a jedna dotarła jakieś trzy dni temu do adresatki.

    Więc nie martw się
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń