czwartek, 9 sierpnia 2018

Wykonałam...
kartki
na sierpniowe wyzwanie u Hubci.



Niespodzianką od Ewy była gigapaka skrapków,
których należało użyć przy wykonaniu kartki.


Aby powalczyć o znaczek Vipa
trzeba było użyć minimum 5 elementów z paki.
O!!! Nie było to trudne, bo Hubcia obdarowała nas hojnie!
Poszalałam... zobaczcie:)))


Jako pierwsze, wybrałam takie elementy,



z których zrobiłam kartkę w rozmiarze DL.





Kolorowanka - stadko królików i kredki akwarelowe:) 
oraz stempelkowe kwiatuszki i promarkery od Ewci.
Rysując króliki inspirowałam się pracą, którą znalazłam TU-klik.

Do drugiej wybrałam uroczą grafikę, kwiatuszki i taki papier.


  Zrobiłam karteczkę w moim ulubionym, kwadratowym kształcie.
Z balonikiem - sówką własnołapkową, promarkerową.




Do trzeciej wykorzystałam te elementy:
(zajączka tylko jednego:))


I tu też żonkile rysowałam sama.
Kolorowałam markerami.



Przy czwartej ogarnęło mnie istne szaleństwo,
bo użyłam śliczne mini elementy z tej grafiki
w ilościach hurtowych:)


Narysowałam i pomalowałam 
kredkami akwarelowymi podróżniczka.
Wzorowałam się na tym tutaj (szóste zdjęcie) - klik.
I zrobiłam taką karteczkę.



Wytrwałyście Kochane do końca?
To super!

Udanego wieczoru:)

28 komentarzy:

  1. Wspaniałe karteczki:) Stadko królików mnie powaliło na kolana !!! Gdzie można upolować takie słodziaki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga dziękuję. Przyznam się - zgapiłam je stąd:
      https://ilustris.pl/kartka-wielkanocna-pc0722-szaraczki,3,5605,7205
      Upss. Teraz dopiero pomyślałam, czy to nie naruszenie praw autorskich.
      Uzupełnię info w poście.

      Usuń
    2. Zrobione! Sówka i żonkile moje, więc nic nie uzupełniam. Podróżniczka też podlinkowałam :)

      Usuń
  2. Jak nic będzie znaczek Vipa. Piękne szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozwaliłaś mnie tym ptaszkiem, myślałam, że to wycięty gotowieć:-D Zachwycam się wszystkim- poszedł mail:-D Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Izuniu powaliłaś mnie na kolana cudowne kartki i to kolorowanie,i humor rewelacja.
    Pozdrawiam gorąco 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mici, bardzo dziękuję za tak mile słowa. Uściski💗

      Usuń
  5. Cudeńka !Trudno wybrać jedną ,bo wszystkie zachwycają subtelnością kompozycji i kolorystyką :-) Pięknie kolorujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Izabelko, zasługujesz na miano Super Vipa. Kartki są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze karteczki pięknie skomponowane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie mają swój urok,co jedna to ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki. Najbardziej zauroczyły mnie te niebieskie króliki:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń