wtorek, 11 września 2018

Dla...
Elizki, która w niedzielę obchodziła 
swoje trzynaste urodziny,
wykonałam kartkę z aniołem.
Eliza zbiera aniołki:)
Eliza lubi tez tańczyć, 
dlatego aniołek jest troszkę roztańczony,
w baletkach, sportowej bluzie i szortach:)
Malowany jest kredkami akwarelowymi.


Oczywiście!
Dołączyłam również zakładkę.


Elizko, jeszcze raz życzę Ci wszystkiego co najlepsze,
100 lat!

Chcę także podziękować Basi,
która obdarowała mnie tomikiem swoich przepięknych wierszy.


Ten wiersz przeczytałam jako pierwszy.
Potem czytałam go jeszcze kilkakrotnie
i za każdym razem z ogromnym wzruszeniem.


Basiu bardzo dziękuję!

Czasami otrzymywałam pytania,
czym zabezpieczam suszone rośliny na zakładkach.
Moje roślinki schną dosyć długo.
Są delikatne dlatego staram się dokładnie je przykleić
klejem introligatorskim. 
I tyle:)
Postanowiłam jednak przetestować lakierowanie.
Lakier niestety jest widoczny na papierze i roślince.
Po wyschnięciu ma połysk, 
chociaż zastosowałam taki szybkoschnący, matowy.
Widać na zakładce przy wierszu Basi.
Nie jest to zbyt estetyczne.
Wydaje mi się, że bez lakieru i przy ostrożnym obchodzeniu się 
roślinki na zakładce powinny wytrzymać dosyć długo.
Moja najstarsza ma kilka lat i ma się całkiem dobrze:)

Pozdrawiam Was serdecznie!
Iza

26 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka dla Elizki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest śliczna! Bardzo podoba mi się motyw tego aniołka. Idealny dla młodej dziewczyny :)) Super są te baletki :). Wierszy nie znam, ale Twoja zakładka wygląda w nich uroczo :)). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się kartką ZACHWYCAM! Magiczna!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zakładka i cudna zakładka, bardzo energetyczne kolorki.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest oryginalna i jedyna w swoim rodzaju , bo tworzona dla konkretnej osoby :)
    Zakładkami od Ciebie też się cieszę już długo i mają się dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  6. Izabelko, kartka jest piękna i wspaniałe jest to, że powstała specjalnie dla Elizy, pod jej zainteresowania. A tomik Basi tez posiadam i często poczytuję.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno sprawiłaś ogromną radość Elizce :)

    OdpowiedzUsuń