wtorek, 25 września 2018

Hubcia...
w kolejnym wyzwaniu cyklu:
"Kolorowy zawrót głowy"
wymyśliła
doodlowankę - kolorowankę.
klik w banerek


Wyciągnęłam papierki, przejrzałam,
i znalazłam dwa doodlowe:
białe bazgrołki na czarnym tle i czarne na białym.
Połączyłam je z serduszkami, na których umieściłam swoje bazgrołki.
Pomalowałam serducha promarkerami.







Potem przypomniałam sobie, 
że przecież mają to być kartki wielkanocne, 
dlatego zdoodlowałam dwie pisanki i kurczaki.








Doodlowanie polecam. Odstresowuje:)

Do miłego!

28 komentarzy:

  1. Izaaaaaaaaaaaa...............no "miszczu" jesteś!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zachwycające prace!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo efektowne! Wszystkie karteczki wyglądają wspaniale.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie karteczki śliczne, ale najbardziej podoba mi się ta z niebieskim serduszkiem. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!!!!WOW! I jeszcze raz WOW! Izuniu one są piękne!!!!! Wszystkie!!!! Ale ta z z różowo fioletowym sercem jest moją NAJ! Wspaniałe cieniowania!!! Kochana, więcej bazgrołków Tobie życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, mnie się motyla:-) najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Ale super karteczki, szczególnie te czarno - białe z kolorowymi serduchami, uwielbiam takie wzory i takie "proste" karteczki, ale to zapewne wiesz:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne, pomysłowe i tak pięknie wykonane :) serduszkowe są mega a ta z kurczakami skradła moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Izabelko, kartki są rewelacyjne, a jedną mogę się cieszyć na żywo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:) Niebieskości, z myślą o Tobie:)

      Usuń
  9. Świetne,świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki, takie inne, niezwykłe i na czasie mandale rządzą :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeszłaś samą siebie. Karki są niepowtarzalne bardzo ciekawe wzory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio rzadko zaglądam na zaprzyjaźnione blogi, bo też czasu mi brakowało przez sezon owocowy bardzo, ale już jest lepiej.

    Zrobiłam przegląd Twoich cudeniek...to wszystko małe arcydziełka....tematyczne i kolorystyczne.

    Pozdrawiam Cię Izo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję za tak miłe słowa:)
      Przesyłam uściski!

      Usuń