czwartek, 23 maja 2019

Chcę...
się pochwalić
wypasioną paką, którą otrzymałam od Agi
w ramach jej rocznicowej rozdawajki.


A w pace cudeńka!
Prace Agi:
notes z niesamowitymi kartkami,
zakładka z kwiatami polnymi
(sama wybierałam spośród pięknych zakładek),
drewniany tag z napisem Love, 
śliczny czekoladownik z wsadem:),
wesoła, śliczna kartka ze ślimaczkiem.




i...
moc przydasiów:
papiery w bloczkach,
papiery luzem,
tusz, 
klej, 
kostuńki dystansujące
(nawet nie wiedziałam, że są takie maleństwa:)),
skrapki,
serwetki
(cały stos),
drewniane przedmioty do ozdabiania,
kolorowe guziki,
drewniane motylki,
konfetti - gwiazdeczki,
naklejki,
taśma w listeczki,
jajeczka,
buteleczka z precyzyjną końcówką do kleju,
pastelowe piórka,
tiul,
koraliki,
drewniane zwierzątka.



Aga, bardzo dziękuję za prezent.
Cieszę się, że los uśmiechnął się do  mnie.
Jeszcze raz życzę Ci wielu cudownych chwil
i satysfakcji z tworzenia,
wspaniałych pomysłów i ich realizacji.

Dziękuję:)

25 komentarzy:

  1. Gratulacje :) gratki dosytałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały prezent Izabelko, serdecznie Ci gratuluję i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość paki świetna, gratulacje! ♥ Pozdrawiam majowo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe niespodzianki.:) Gratuluję wygranej i przesyłam serdeczne pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Izuniu, bardzo się cieszę, że takie cuda do Ciebie przywędrowały.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Małgosiu. Mam tyle planów, jak te przydasie wykorzystać!

      Usuń
  6. Gratuluję tak wspaniałego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny upominek! Gratuluję szczęścia w losowaniu!
    Pozdrawiam przez strugi deszczu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, dziękuję! U mnie świerszcze i żaby słychać, ładny wieczór:)

      Usuń
  8. Gratuluję! Same piękne i przydatne prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. PIĘKNY prezent! :) Agnieszka przygotowała naprawdę wspaniałą paczuszkę!!! :) Gratulacje!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Izuniu gratuluję!!:) Piękne prezenty do Ciebie dotarły! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nagroda wiedziała do kogo trafić, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo się cieszę, że przesyłka Ci się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń