poniedziałek, 27 maja 2019

Siedzę...
w domu:)
Leczę oczy, 
bo jakaś dziwny wirus mnie dopadł,
który zaatakował gardło i właśnie oczy.
I tak między ich przemywaniem, zakraplaniem, 
przemywaniem, 
zakraplaniem...,
gdy już jako tako je otworzę, 
to tworzę:)))



 sztaluga z dziadkiem.




Na pasku bocznym pojawił się banerek 
do strony 
z moimi stempelkami do kolorowania.
ZAPRASZAM!
Na razie pierwsze trzy, ale będzie ich więcej:)
Są już w przygotowaniu, będę dodawała stopniowo.

Miłego tygodnia!

42 komentarze:

  1. Dziadka uwielbiam, zatem i kartka bardzo mi się podoba. A stempelki śliczne zrobiłaś, będę miała je na uwadze i z góry już za nie dziękuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Izunia, dbaj o oczy, bo Twoje są bezcenne :) ten banerek na Twoim pasku bocznym, to ja zamierzam czesto odwiedzać :) KarteCZKA z dziadkiem- wymiata !!! zdrowiej kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś! Nie tylko za bardzo miły komentarz, ale i zmobilizowanie mnie do rysowania stempelków.
      Jesteś ich Matką Chrzestną:)))
      Uściski

      Usuń
  3. Świetna jest ta sztaluga Izuniu, dużo zdrówka! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. superaśna karteczka1 Twoje stempelki są super i tak- oczywiście, że będę się uśmiechać! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hubciu, pochwała od Znawczyni - Mistrzyni jest dla mnie bardzo ważna. Jak to było w "Konopielce"? Czuję się jakbym skwarkę w zupie znalazła:)))
      Tylko szepnij-prześlę:)

      Usuń
  5. Izuniu przede wszystkim duuuuużo zdrowia!!! Ale teraz jest jakiś paskudny wirus bo ja też jestem chora :(( Od wczoraj mam potworny ból gardła, dzisiaj prawie cały dień przespałam z gorączką, a do lekarza idę dopiero wieczorem :((. Więc dbaj kochana o siebie! Karteczka śliczna, uwielbiam Twoje Dziadki do Orzechów :)) I zajrzałam na stempelki - cudne :)). Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję! I Tobie Kochana - zdrówka życzę.
      Ja dziadki bardzo lubię, niedługo pokażę takie moje, nie kopiowane:) Ot, znalazłam nową zabawę, która wciągnęła mnie bez granic;)
      Ściskam

      Usuń
  6. Kochana to jak najczęściej otwieraj te oczka, bo pięknie po ich otwarciu tworzysz :) A tak serio to Izuniu zdrówka Ci życzę bo ono jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała karteczka powstała. Zdrowiej szybko i wracaj do tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny dziadek! Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uparciuszek z Ciebie Izabelko a o oczy trzeba dbać :)
    Świetna ta sztaluga, motyw oryginalny i wykonanie znakomite. Życzę Ci dużo zdróweczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Ewuś! Uparciuch okropny;)
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  10. Świetna karteczka! A dziadek po prostu miodzio!
    Dbaj o oczy... mnie też dopadł wirus, ale zupełnie inny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, dziękuję:) Dziadki u mnie ostatnio rządzą:)))
      Zdrówka życzę.

      Usuń
  11. Znakomita karteczka Izuniu.:) Dbaj o siebie, bo zdrówko najważniejsze. Banerek zabieram do siebie i będę zaglądać po stemple. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!!! Jak miło Lenka:)
      Dziękuję ślicznie:)
      Uściski!

      Usuń
  12. Śmieszny ten dziadek do orzechów :D
    Zdrówka dużo życzę!!!
    Stemple obejrzałam - piękny gest z Twojej strony :):) wspaniale, że dzielisz się swoją twórczością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Izuś współczuję choróbska i życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia <3
    Karteczka przecudna :D
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przede wszystkim zdrówka! Lubię tą "wystawową" formę kartki a dziadek jest super, karteczka wygląda bajkowo. Stempli na komórce nie widzę ale jutro obejrzę😉. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Prtześliczna i pomysłowa praca.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zjawiskowa karteczka!!! Będzie świetną inspiracją dla wielu kartkomaniaczek. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wracaj szybko do zdrowia, Izuniu. A kartka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczka bardzo ładna. Na stempelki zajrzę. Zdrówka życzę. Mnie kamyczek żółciowy dokucza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrówka!
    A karteczka pozytywnie nastraja! :)

    OdpowiedzUsuń