niedziela, 7 lipca 2019

Jestem...
uparta!
Dalej maluję w kalendarzu, 
który do malowania absolutnie się nie nadaje.
Ale tak mam. 
Jak coś sobie ubzduram, to przejść na inne tory jest mi ogromnie trudno.
Dlatego niefortunny kalendarz będzie zamalowany do końca.
To nic, ze krecha na środku,
to nic, że papier nie przyjmuje farby.
Anioły tam musza być - udane czy nie, 
ta ręka:(
ale moje:)




Dziękuję za wszystkie życzenia udanej podróży.
Wróciłam szczęśliwa, z głowa pełną wrażeń, 
zmęczona i jednocześnie wypoczęta - można tak:)
Zmęczona, 
bo odwiedziłam mnóstwo pięknych miejsc w Belgii i Francji,
wypoczęta, 
bo miałam niesamowitą ucztę dla ducha i ciała, 
a akumulatory naładowałam na 100%.

Uwaga, moimi wrażeniami z podróży będę się dzieliła :P

Dzisiaj pokażę Wam przepiękne
kompozycje kwiatowe z zamku Chenonceau.
Kompozycje ze świeżych kwiatów, pachnące i piękne,
w których można dostrzec,
 obok kwiatów szklarniowych, 
takie z babcinego ogródka:
piwonie, floksy, ostróżki, kwitnące trawy 
a nawet rumianki i niezapominajki.:)

















Jakość nie najlepsza ;(
Zdjęcia robione telefonem, bez lampy błyskowej,
w pomieszczeniach, gdzie zazwyczaj panował półmrok.
Ale tylko w taki sposób można było fotografować.

Do napisania:)))

33 komentarze:

  1. Izuniu fajnie, że już jesteś bo brakowało Ciebie i ciesze się, że miałaś wspaniały wyjazd :)). Ja jeszcze czekam na swój. Maluj kochana te anioły w kalendarzu - wiesz, że w takiej formie je uwielbiam! Ten również jest piękny!! A kwiaty to cudo!!! Uczta dla oczu i duszy :) Cudne kompozycje, mega inspirujące :). Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję:) Wycieczka była wspaniała. Kalendarz z aniołami puchnie:) Nie potrafię z niego zrezygnować. Czekanie, planowanie wyjazdu też jest przyjemne Justynko:)
      Uściski:)

      Usuń
  2. Wspaniałe wakacje miałaś Izabelko i na pewno całe mnóstwo wrażeń. Piękne są te kompozycje kwiatowe.
    Wymyśliłaś sobie ten kalendarz i fajnie, że konsekwentnie nad nim pracujesz. Jest inny i dlatego jest wyjątkowy. Jest Twój i dlatego ma spełniać tylko Twoje wyobrażenia. Piękny jest ten kolejny anioł z rozmarzonym spojrzeniem. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś. Tak, wycieczka była wspaniała, wspomnienia są cudne:) Masz rację Ewuś, kalendarz jest cząstką mnie samej:)
      Ściskam!

      Usuń
    2. To się czuje :) Buziaczki!

      Usuń
  3. To super ,że "naładowałaś akumulatory " i super ,że masz w sobie ten niezbędny artyście upór:) Piękny anioł i kwiecie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, bardzo dziękuję. Bateria ciągle pełna:)))

      Usuń
  4. Kompozycje kwiatowe genialne! A wakacje Twoje musiały być bardzo ciekawe.
    Podziwiam Twój artystyczny upór, bo tylko w taki sposób powstają wielkie dzieła. Pięknie wypełniasz swój kalendarz, anioł świetny!!! Pozdrawiam przedurlopowo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, kwiaty w zamku mnie zachwyciły, niesamowicie wyglądały w pięknych wnętrzach.
      Za artystyczny upór - dziękuję, dla mnie to duży komplement:) Udanego urlopu kochana:)

      Usuń
  5. Kompozycje kwiatowe są wspaniałe, wakacje musiały być bardzo udane, ważne by czasem nieco spowolnić i poczuć nieco inny świat... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Maks. Czasami musimy wrzucić na luz. Nie pędzić, nie zabiegać, a gdy jeszcze zrobimy to w pięknym miejscu...
      :)

      Usuń
  6. :) cudny Anioł i kady kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za odwiedziny :) ... ja też zaczynałam od zamalowywania wszystkiego, co znalazłam pod ręką. Anioły gościły w kalendarzu, na serwetkach papierowych i na biletach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Rozumiem, że malować można na wszystkim, gdy chwyci taka potrzeba:)))
      Cieszę się, że zajrzałaś do mnie:)

      Usuń
  8. Najważniejsze że akumulatory pełne :) i taka radość się udziela :) wspaniałe kwiatowe fotki :) anioł- maluj dalej, nie przestawaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, dziękuję. Anielskie prace będą jeszcze, moc baterii działa:)))

      Usuń
  9. Piękny i wyjątkowy anioł Izuniu.:) Wspaniała wycieczka, jakie różnorodne są te kompozycje kwiatowe... Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Izabelko, maluj kolejne anioły, bo są piękne i niezwykłe. Ten ma takie świetliste i radosne oczy.
    Uwielbiam takie kwiatowe kompozycje.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję bardzo za miłe słowa:)
      Kwiaty... kocham:)

      Usuń
  11. Tak, tak- więcej aniołów!!!!!!!!!!! Piękne kompozycje, a ja po czterdziestce pokochałam podróże, więc pewnie było bosko! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hubciu, dziękuję:) Anioły będą.
      Podróże też lubię... czasami, bo straszna ze mnie domatorka:))) Ukochy

      Usuń
  12. Upór twórczy to zaleta więc maluj te niezwykłe anioły gdziekolwiek sobie chcesz;-) Cieszę się, że urlop udany i kolejne marzenie udało się spełnić. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, bardzo dziękuję:))) No, no, oszukam im wkrótce lepszego miejsca:)))

      Usuń
  13. No i dobrze, że masz taką artystyczną wytrwałość ;) w takiej kalendarzowej formie anioły też mają swój urok!! :) Maluj dalej, z przyjemnością zobaczę kolejne Twoje malunki :)
    Zazdroszczę takiej podróży!! ;) Belgia i Francja to rejony, których nigdy nie odwiedziłam. Super, że udało Ci się odpocząć :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję. Kalendarz, hi hi, z aniołami się zapełni niebawem. Drugi raz wybiorę już rozsądniej. Ja również byłam w B i F pierwszy raz:)
      I marzę już o następnych rejonach:)))
      Może za rok...

      Usuń
  14. Rzeczywiście same kwiatowe piękności. Tak dobrane kwiat do niektórych kompozycji są zaskakujące. Miałaś co podziwiać!
    Anioł w zielonej szacie jest piękny. Ma iskierki w oczach:) Podoba mi się.
    Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) Mnie też zaskoczyły niektóre kompozycje kwiatowe, szczególnie te z wiechami i kłosami traw oraz rumianków w pięknych zamkowych wnętrzach. Iskierki? Super, miał być rozradowany:)
      Uściski

      Usuń
  15. Bardzo lubię oglądać te Twoje anioły! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kompozycje cudne i anioły cudne, aż miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń