środa, 17 lipca 2019

Kwiaty...
na moich zakładkach są zawsze:)
No, prawie zawsze.
W tym roku, z suszeniem mam małe problemy.
Wydaję mi się, że wszystko robię jak dotychczas, 
a tu tak dużo suszonych roślinek wypada.
 Są po wyschnięciu bure i brzydkie.
Jednak na zakładki zawsze coś się znajdzie:)


Przyszedł czas na miętę.
Ładnie zakwitła.
W koszyczku jeszcze liście melisy i kwiat rzodkiewki:)

A na zakładkach?
koniczyna i listki berberysu,
maciejka i fiołek leśny,
tasznik i fiołek polny





Zakładki zgłaszam do zabawy Hubci. 
Ewuś, zdjęcia prześlę później, gdy zrobię karteczki z roślinkami.


Gdzie to ciepełko i słoneczko.
U mnie dzisiaj znowu przelotne opady.
Zbiory roślinek odkładam i odkładam:(

Przypomnę,
 że mam jeszcze jedno wolne miejsce do zabawy "Podaj dalej".
I tyle pomysłów na wykonanie podarunków, że ho, ho!
Kuszę, kuszę😊

Buziole!

25 komentarzy:

  1. O jakie śliczne!!! Nowa wersja z serwetką bardzo mi się podoba!! No i śliczne roślinki! Ja teraz suszę miętę z działki teściów — zapach jest w całym domu :). Buziaki kochana i dużo słonka, u nas niestety jest również ponuro :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję:) Mnie te zakładki kojarzą się z ludowymi motywami - chyba przez serwetkę:)
      Uściski

      Usuń
  2. Pięknoty- jak zwykle- wrzucę zaraz zdjatka, nie musisz wysyłac:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe są te Twoje kwiatowe zakładki, prawdziwe cudeńka! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Izabelko, wiesz, że uwielbiam Twoje kwiatowe zakładki. Te maleńkie zielniczki z naszymi polskimi roślinkami.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Małgosiu i jest mi z tego powodu bardzo miło:) Dziękuję!

      Usuń
  5. Z przyjemnością powąchałabym miętowe skarby, które masz tam w koszyczku ;) ;) zapach musi być obłędny :)
    Zakładeczki jak zwykle pełne uroku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję:) Tak mięta pachnie cudownie:)

      Usuń
  6. Już dziś zapraszam na plener w przyszłym roku, warunki świetne, pełna gościna, koszt niewielki bo tylko dojazd, a noclegi darmowe, w tym roku nawet obiadki były! A każdy maluje tak jak potrafi i nic nikogo nie dziwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super by było:) Jak chochlika wygonię, dam znać:)
      Ale bardzo, bardzo Ci dziękuję Basiu. I ściskam mocno!

      Usuń
  7. Trzymam kciuki za Twoje suszki :) zakładki masz oryginalne i niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te zakładki, takie z duszą:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pięknie wyglądają roślinki w koszyczku. Twoje zakładki zawsze zachwycają starannością. Coś z tymi roślinkami jest nie tak, bo ja suszę zioła i niektóre są bure i nieapetyczne. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Tak, roślinki trochę są kapryśne. Myślę, że to wina pogody, bo u mnie codziennie pada. Roślinki z tego okresu susza się nieładnie.
      Uściski

      Usuń
  10. Bardzo ładne są te zakładki. Podobają się nam.

    OdpowiedzUsuń