czwartek, 25 lipca 2019

Wróciła...
moja wena:)
I pozwoliła w jeden wieczór "machnąć" Calineczki.




i druga




Calineczki na kwiatuszkach powstały na zabawę u Hubci.


I są do wzięcia jako stempelki - klik.

Już dawno nie pracowałam z baśniami Andersena, 
a kocham je bardzo.
Pamiętam - zbiór baśni był moją nagrodą ukończenia przedszkola:)
Wcześniejsze moje prace z "Dziewczynką z zapałkami", 
"Calineczką" i "Nowymi szatami cesarza" są tu - klik.

Na zabawę Ewy powstały jeszcze wymagane prace:
bożonarodzeniowa i wielkanocna.
Na obu kolorowane rośliny.





Zmykam, bo w głowie właśnie powstała jeszcze jedna Calineczka.
Aby nie umknęła...

Udanego czwartku!

39 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace Izuniu, a stempelki - mistrzostwo.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodkie te kartki, super urocze pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda cudeńka1 jak zwykle! uwielbiam Twoje rysunki i prace....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieustajacej weny Izuniu :) śliczne są Twoje dziewczyneczki:) ale i tło robi wrażenie :) Brawo Ty !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, dziewczyno, one są przecudowne! A jak cudownie pokolorowane! Ja się nigdy tak nie nauczę, będę profanować Twoje stempelki. :( Bo oczywiście bardzo proszę o Calineczki. :D
    Naprawdę myślę, że powinnaś otworzyć sklepik i sprzedawać swoje digiski, są wspaniałe! Brałabym w ciemno wszystko, co narysujesz!

    Moe mogłabym cś dla Ciebie zrobić w podziękowaniu? Rysować nie umiem i ogólnie dopiero raczkuję, więc aż mj głupio cokolwiek proponować, ale może coś byś chciała? Jakąś karteczkę? A może zrobić Ci jakieś tła? O ile moje mediowe początki się nadają. :) A może odbić Ci stempelki jakieś albo wyciąć scrapki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga, bardzo mi miło. Cieszę się, że Ci się Calineczki podobają. Rysowanie stempelków bardzo mnie bawi. Póki wena trwa - korzystaj:) Ucieszę gdy zobaczę stempelek na Twojej pracy.
      Daga, mediujesz cudnie. Mnie Twoje prace niezwykle się podobają. Masz swój styl. Umiesz przekazać magię, tajemnicę i bajkowy klimat w swoich pracach, a ja te klimaty uwielbiam. A jeszcze jak dodajesz coś surrealistycznego, to już cała jestem w zachwycie nad Twoim dziełem. Nie przesadzam i nie zmyślam. Cenię Twoją twórczość i nie uważam jej za raczkującą.
      Twórz jak najwięcej:)

      Usuń
  6. Izabelko, te Calineczki są cudowne. Masz naprawdę wielki talent. Widać, że wena wróciła ze zdwojoną siłą, bo kartki zrobiłaś wspaniałe.
    Też uwielbiałam baśnie Andersena (i baśnie w ogóle).
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję:) Baśnie bardzo lubiłam w dzieciństwie i nie wyrosłam z tego:))) Czasami podczytuję. Mam nawet nowy egzemplarz z baśniami Andersena, bo ten mój, z przedszkola, zgubiłam podczas licznych przeprowadzek.
      Uściski

      Usuń
  7. Powiem krótko, calineczki powaliły mnie totalnie. Cudne są.

    OdpowiedzUsuń
  8. Izuniu, jednak warto przeczekać i dać odpocząć nawet wenie. Dałaś kochana czadu teraz - tak pięknych Calineczek, w tak bajkowych kolorach to nie widziałam jeszcze!!! Cudo! Zakochałam się w tych uroczych maleństwach bez pamięci!!!! Izuniu, masz ogromny talent i zmysł twórczy. Twoje kartki są wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję:) Ten talent i zmysł twórczy... bardzo mi miło, że tak uważasz.
      Buziaczki

      Usuń
  9. Izuniu, piękne to wszystko. Wena jest często kapryśna, trzeba jej czasem dać czasu, to się w pewnym momencie ujawni z podwójną siłą! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maks. To prawda, trzeba czasami być cierpliwym i poczekać:)
      Serdeczności.

      Usuń
  10. Ja niby minimalistka jestem, ale te Twoje pełne kolorów karteczki są cudne. Jakbyś gdzieś moją wenę spotkała, to wiesz gdzie posłać :-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze motywy, a kolorystyka jest zachwycająca! są tak miłe dla oka, że ciężko oderwać od nich wzrok :)
    Niech Wena będzie z Tobą! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne,nie umiem robić takich małych prac...szkoda bo twoje super wyglądają,.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowności !!! Najbardziej podoba mi się Calineczka ukryta w płatkach kwiatu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super są :) ta w tulipanie to dla mnie numer jeden :D piękne karteczki - wszystkie, takie nieprzeładowane, fajnie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczki wspaniałe!!! Calineczka w tulipanie, to istne cudo!!! Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe karteczki Izabelko a Calineczki są prześliczne. Podziwiam wciąż Twoją kreatywność i nietuzinkowość prac:)
    Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  17. Calineczki są wspaniałe. Nieziemskie i pełne podziwu karteczki.

    OdpowiedzUsuń