niedziela, 29 września 2019

Jest...
podobnie,
jak pisałam w poprzednim poście.
Wrzesień ucieka mi niesamowicie szybko.
 W moim warsztacie rękodzielniczym powoli wyłania się kolejny anioł:)
Pierwszy raz maluje etapami... co kilka dni.
Na anioła muszę jeszcze poczekać,
ale pokażę kolejne żarówkowe bombki.
Być może widzieliście je już u Justynki.





Na pierwszej starałam się namalować aniołka, 
którego podarowała mi Justynka.

A na drugiej...





Kto bywa u Justynki, ten wie ;DDD

Cudownej niedzieli:)

51 komentarzy:

  1. rewelacja! Brak mi słów i z podziwu wyjść nie mogę. Izuś jesteś niesamowita i chylę czoła przez Twoim talentem. Fantastyczne bombki. Ta pierwsza jest identyczna z aniołkiem jaki dostałaś, a ta druga... no nie wierze że ze zdjęcia mogłaś zrobić coś takiego, od razu można rozpoznać Justynkę i Jej maluszki. Tak wspaniale to wykonałaś, że czuję się tak jakbym patrzyła na to zdjęcie. No szczęka mi opadła... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, tak bardzo się cieszę i dziękuję Ci z całego serca za te słowa!
      🧡💙🤎

      Usuń
  2. Piękne bombeczki - laleczki! Masz talent kobito :))Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym nie wiedziała, że żarówki mają tu swój udział, nie domyśliłabym się ;-) Przepiękne i pomysłowe bombeczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku, jakie słodkie!!!!!
    Są wspaniałe , niezwykłe i takie Twoje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Magda!
      I tak się cieszę z Twojego określenia, że moje:)))

      Usuń
  5. Śliczna praca. Bardzo urocze te bombeczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pełna podziwu do tych wszystkich pomysłów, zawsze coś nowego i fajnego się pojawi, jaki ten człowiek jest niesamowity ! Ekstra pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję:) Pomysł malowania żarówek znalazłam w internecie, a sama zapragnęłam pomalować jakieś, gdy zimą kupiłam Bukę z Muminków, oczywiście malowaną na żarówce.

      Usuń
  7. Te żarówiaste bombki sa fantastyczne :) nobel za pomysł i wykonanie :) U justynki już widziałam i jestem pełna podziwu :) brawo, brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, dziękuję! Nobel za pomysł dla kogoś innego, ale wykonanie tylko moje:))) Z ogromną przyjemnością i dumą przyjmuje oklaski:)))

      Usuń
  8. Przeuroczo wyszło, to bardzo oryginalne i nietuzinkowe ozdoby. Miłej niedzieli Izabelko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ! Żarówkowe bombki są niesamowite !!! Sama chciałabym sobie taką stworzyć. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykle urodziwe bombeczki!!! Podziwiałam u Justynki, podziwiam także u Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne bombki takie niespotykane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe bombki Izuniu, coś niesamowitego.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, bardzo dziękuję i również przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  13. Super naprawdę pomysłowe i pięknie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne te bombki z żarówek !

    OdpowiedzUsuń
  15. Izuniu kochana, cóż mogę napisać - cudowne są i moje :))))) Dziękuję za nie jeszcze raz z całego serca :)) To najbardziej spersonalizowany i niezwykły prezent, jaki dostałam!!! Wzruszyłam się nimi :)) Pięknie wygląda ta „aniołkowa” w towarzystwie aniołka :)). Ściskam Ciebie bardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się cieszę Justynko, że mogłam dla Ciebie te bombeczki wymalować:)))
      Buziaczki:)

      Usuń
    2. Izuniu jest już późno, pora spać, ale właśnie zobaczyłam wyzwanie idealne dla Ciebie i tak na koniec dnia o Tobie pomyślałam :))). Nie może Twoich cudnych zakładek zabraknąć!:)
      http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2019/09/wyzwanie-goscinnej-projektantki-zakadka.html

      Usuń
    3. Justynko, bardzo dziękuję, zaraz zajrzę:)))

      Usuń
  16. Izabelko, podziwiałam już u Justynki te wspaniałe, niesamowite bombki. Masz wielki talent i wrażliwość.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne bombki. Jestem pod wrażeniem talentu.
    W życiu nie wpadłabym na to, że pod spodem kryje się żarówka.
    Świetne prace!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kinga:) No tak, gwint ukryłam pod czapeczką, stad "zmyłka".
      :)))

      Usuń
  18. Te bombeczki są cudowne. Bedą się wspaniale prezentować na choince.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Nawet błyszczą się w niektórych miejscach:)))

      Usuń
  19. Świetne te bombki. Już je podziwiałam, ale to nieważne. Z przyjemnością spojrzałam na nie jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje żarówkowe bombki są obłędne! Jestem nimi zachwycona.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Żarówki-bombki piękne. Żałuję, że nie mam talentu plastycznego. Życzę, aby następne miesiące roku były równie udane. Ukłony.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega oryginalny pomysł z tymi żarówkami:):)

    OdpowiedzUsuń