niedziela, 22 marca 2020

50...



🧡🧡🧡
Z okazji tej 5z przodu, którą witam serdecznie (tak, tak),
 z pewną niepewnością co mi przyniesie,
 przygotowałam skromny prezent.
Taki.



Anioł z różami 
(akryl na płótnie),


zakładki z aniołami
(akryl na drewnie),


zakładki z kwiatami
(suszki na papierze:)


oraz książka 
z ciekawymi, autentycznymi historiami 
o dziewczynach z powstania,
bo te zakładki trzeba gdzieś przechować:)

Nie wstawiam banerka do piećdziesiątkowej rozdawajki, bo jest krótka.
Trwa tylko do końca doby - 27 marca,
 5 dni;P
Dziewczyny drogie - jeśli chcecie wziąć udział w losowaniu
 wstawcie w komentarzu jakąś uśmiechniętą buźkę.
Może tak być?
:), ;). :D
😀😁😊😍😉

Izka

Cieszę się, że jesteście!
🧡

46 komentarzy:

  1. Pięknie w skrócie opisałaś swoją historię.🤩 Widać, że jesteś szczęśliwa 😁Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Samych pięknych chwil i wielu pomysłów wspaniałych na następne lata 🤩🥰😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia. Oby się spełniły:)
      Miło mi również, że jest buźka:)
      🧡🧡🧡

      Usuń
  2. Cudowna historia Izuni, Izy i Izki ❤❤❤. Czytałam kilka razy, a chyba jeszcze więcej razy oglądałam zdjęcia 😍. Izuniu kochana najlepsze życzenia urodzinowe, miłości, szczęścia, wielu radosnych dni, a przede wszystkim bądź zawsze sobą - dla mnie blogową Izunią, pełną pasji, talentu, życzliwości, dobroci, z głową pełną marzeń i uśmiechem każdego dnia!
    I na koniec specjalnie dla Ciebie Izuniu moja kombinacja buziek 😍😘🤗😄🤓😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo Ci dziękuję za tak piękne życzenia.
      Chciałabym żeby się spełniły:) Dziękuję za bużki i jeszcze dodam Justynko tak szeptem... lubię być Izunią.
      Przesyłam 💛💛💛

      Usuń
  3. Wspaniała historyjka Izuniu. Ja też w czasach szkoły podstawowej miałam taką fryzurę jak Ty z piłką. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin, dużo zdrówka i radości, spełnienia marzeń oraz wszelkiej pomyślności.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, dziękuję za cudne życzenia!
      Chyba modna była ta fryzurka. Wygodna na pewno:)
      Buźkę, widzę - dziękuję 💚💚💚

      Usuń
  4. Jesteśmy w podobnym wieku - kiedy to zleciało? Super przedstawiłaś swoją historię. 👏 Życzę ci wszystkiego, co najlepsze, wielu pięknych dni i lat, radości życia i nieustającej miłości, która cię do tej pory otaczała. 😘😚🎁🎂🥂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za piękne życzenia. Miłość czuję na każdym kroku Justynko i chciałabym tak jak piszesz, żeby była zawsze przy mnie. Buźka jest - cieszę się:)
      💙💙💙

      Usuń
  5. 100 lat Izunia, wszelkiej szczęśliwości i bezpiecznej przyszłości :) Post jest niesamowity, bardzo osobisty i dziękuję, ze się z nami podzieliłaś :) Jesteśmy prawie rówieśniczki / rok różnicy/ świętuj kochana z najbliższymi i uważaj na siebie :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, dziękuję bardzo za życzenia. Świętuję w malusim gronie, najbliżsi są ze mną:) Dziękuję za buźki 💜💜💜

      Usuń
  6. Oj tak... leci ten czas... najpierw wolno i wydaje się, że tak będzie zawsze a potem nie wiadomo kiedy przyśpiesza. Chociaż moi chłopcy już od dawna mówią mi, że ich czas pędzi... Jesteśmy w tym samym wieku.
    Serdeczności przesyłam na kolejną 50.
    Ja też się cieszę, że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agatko za serdeczności. Masz rację, teraz czas pędzi jak szalony. Fajnie spotkać tu rówieśniczkę.
      Serducha przesyłam 🤍🤍🤍

      Usuń
  7. Cudowne historia i nie kasuj jej , niech zostanie na pamiątkę :))
    100 lat ***
    W rozdawajce biorę udział a jak !!:)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, bardzo dziękuję jeszcze raz. Z radością spoglądam na cudną kartkę urodzinową:)
      Dziękuję też za promienną buźkę 💗💗💗

      Usuń
  8. Kochana!!!!!!!!!! Wszystkiego najlepszego!!!!!!!!!!!!! Mój mąż obchodził przed chwilką, więc tym bardziej mam sentyment(ach, szkoda że ie wiedziałam :-() Cudowny post, jestem za tym, abyś go nie kasowała, bo niby dlaczego? Dziękuję, że podzieliłas się z nami "sobą". Co do rozdawajki, to staję, jak najbardziej! Moja goła ściana w dużym pokoju płacze, bo robienie galerii zdjęć odkładałam na potem(dobrze, że mam od Ulci K. haftowane serduszko, to coś już jest) Może się poszczęśći! Buziaki ogromne! :-DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hubciu, dziękuję! Ten post pisałam kilka dni i zastanawiałam się nad publikacją. Miałam świętować w dużym gronie z bliskimi, ale wiadomo 👑🦠 pokrzyżował plany. A teraz nie żałuję, tak mi miło, gdy czytam od Was życzenia.
      Serdeczności dla Męża🌹
      Dziękuję za buźki 🤎🤎🤎

      Usuń
  9. Izuniu wszystkiego najlepszego z okazji urodzin dopiero 50, a tyle w Twoim życiu się zdażyło.
    Oby szczęście nigdy nie omijało Twojego domu,nieustannej weny i spełnienia wszystkich marzeń 🥳🥳🥳

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, bardzo Ci dziękuję za piękne życzenia:) Szczęście trzymam za ogon, nie puszczam. Wena czasami gdzieś poleci, ale wraca. Marzę ciągle...
      Dziękuję za buźki 🧡💛🧡

      Usuń
  10. Fantastyczny post Droga Izuniu, Izo, Izko:-)
    W żadnym wypadku posta nie kasuj, bo jest fantastyczny i daje tyle ciepła na te trudne czasy.
    Życzę Ci aby kolejne lata były równie piękne, jak poprzednie, niech szczęście i pokój ducha napełnią każdy dzień.A do zabawy z radością przystąpię bo Twoje prace podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bardzo Ci dziękuję za wspaniałe życzenia i ten cudowny komplement od Wielkiej Artystki. Jest mi bardzo miło. Wiesz Basiu, coraz bardziej lubię być Izką, ale ta Izunia cięgle we mnie jest.
      💛💚💛

      Usuń
  11. Takie życie w pigułce:) Pięknie to ujęłaś Izabelko.
    Na te kolejne 50 lat życzę Ci pogody ducha, małych i dużych radości i spełnienia marzeń. Bądź po prostu szczęśliwa! Cudny prezent a anioł najcudniejszy więc przyjmij i moją buźkę :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, bardzo dziękuję za piękne życzenia. Bardzo pragnę, żeby się spełniły. Za buźkę promienną bardzo Ci dziękuję 💚💙💚

      Usuń
  12. Gratuluję tej 5 z przodu i życzę samych radosnych chwil! Oby Cię troski omijały a szczęście zagościło w Twoim domu :) Buziaki ślę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję za życzenia. Oby się spełniły:) Bużki mnie cieszą, dziękuję 🧡🤍🧡

      Usuń
  13. Witaj w gronie zacnych pięćdziesiątek!!!
    Świetną opowieść przygotowałaś, zachowaj ją i nie usuwaj z bloga. To taka wspaniała pamiątka i krótka historia Twojego życia. Jak najwięcej radości Ci życzę, udanej twórczości i zdrowia dla Ciebie i Twojej Rodziny.
    Całusy przesyłam:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gronie zacnych 50 już czuję się świetnie. Dziękuję Alinko za życzenia:) Za całusy:) i za buźki:)
      🧡💚💙

      Usuń
  14. Pół wieku czyli złoty wiek, ja też już pukam do tego zacnego grona z nadzieją, że mnie wpuszczą 😀 Zdrowia Ci życzę i kochających ludzi wokół, reszta to dodatki😉 A na imprezę się oczywiście wpraszam 😀😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu za piękne życzenia. Nucę sobie od wczoraj - pół wieku człowieku - piosenkę K.Krawczyka:))) Super, jest miejsce na imprezie... bezpieczne:)Dziękuję za buźkę🧡💛💚

      Usuń
  15. Izabelko kochana, niech Ci się darzy, niech Ci się szczęści! Niech świat da Ci wszystko, co ma najpiękniejszego i niech każdy dzień Twojego życia będzie wart wspomnień.
    Dobrze, że jesteś.
    Buźka dla Ciebie :)
    (niestety, nie mam zielonego pojęcia jak wstawić taką fajną buźkę)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję za piękne życzenia. Oby się spełniły:) Buźkę biorę i się cieszę 💚🧡💜
      A jak wstawić? Prawy przycisk, emotikony - tam🥰😙😀 bez liku.

      Usuń
  16. https://pa1.narvii.com/6583/713987ef53145efa29472f56da034760f82b760b_00.gif
    Kochana Izuniu! Wszystkiego najlepszego CI życze, zdrowia, zdrowia i jeszcze raz pieniędzy :) Żeby wena twórcza nigdy CIę nie opuszczała i wiecznie takie piękne prace żebyś tworzyła. Tego Ci życzę z całego serducha :) Cieszę się ogromnie, że kiedyś tam na ten Twój blog trafiłam i Cię w ten sposób poznałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, bardzo Ci dziękuję za piękne życzenia:) Ja również się ciesze z naszej blogowej znajomości:) i żałuję, że tylko blogowej❤.......przechodze niżej........

      Usuń
  17. O i coś mi poprzednio uśmiechnięta buźka nie wyszła, może teraz się uda? :)
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..... no, takiej buźki to ja jeszcze nie otrzymałam. Dziękuję za nią Lidziu🧡🧡🧡

      Usuń
  18. Wszystkiego najlepszego życzę,ja nie umiem tak pięknie pisać ale życzę z serca.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie opisałaś swoje pierwsze 50 lat:)Dużo zdrówka na kolejne:)Moja piątka z przodu wskoczy w sierpniu:)Wszystkiego dobrego w tym trudnym czasie dla Ciebie i Twojej rodzinki:)Ustawiam się w ogonku:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Gosiu:) Ja bardzo dobrze czuje się z piątką z przodu i gdyby nie 👑🦠 byłabym szczęśliwa. Oczywiście cieszę się z buźki - dziękuję💜🧡💜

      Usuń
  20. Nie, niech post nie znika! :D:D czemu tak piszesz :D cały tekst - i zdjęcia- wszystko mi się podoba, buzia mi się śmiała jak czytałam i oglądałam! Wszystkiego cudownego dla Ciebie!!! Niech Ci się dobrze dzieje, dużo zdrówka i pomyślności! :)
    Ja także ustawię się w kolejce :) i posyłam moc uśmiechów :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo Ci dziękuję za życzenia:) i buźki roześmiane 💚💛💚

      Usuń
  21. Piękne zakładki :)
    I wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego !!!
    Ja też w tym roku kończę 50 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Fajnie spotkać rówieśniczkę:)
      Uściski Aga:)

      Usuń
  23. Wszystkiego najlepszego:) zdrówka,sił i mnóstwa weny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń