czwartek, 12 marca 2020

Dziękuję...
dziękuję, dziękuję!
Za wspaniałe prezenty od Alinki i Justynki:)

Alinka-Aliwero szyje wspaniałe torby.
I nie tylko - sprawdźcie tu:)

Zapisałam się do Jej rozdawajki i los się do mnie uśmiechnął.

Kilka dni temu otrzymałam przesyłkę
z cętkowaną torbą
i pięknymi tulipanami.





O takiej torbie myślałam, 
bo ostatnio bardzo się wstydziłam 
maszerując z foliową reklamówką wypełnioną zakupami.
Reklamówek w swoim domu już nie chcę widzieć.

Napiszę jeszcze, że przesyłka od Alinki przeszła długą drogę, 
bo wyobraźcie sobie pomieszałam adresy. 
Podałam nazwę i kod miejscowości, w której już nie mieszkam 30 lat, 
(jak to się stało?)
ale całe szczęście Ktoś na poczcie znalazł kod mojej miejscowości 
 i przekierował przesyłkę.
Ktosiowi bardzo dziękuję:)

Drugą wspaniała przesyłkę dostałam od Justynki
z bloga Wielkie Małe Pasje, która zorganizowała urodzinowe candy.
Tu do mnie tez uśmiechnęło się szczęście:)))
i otrzymałam...
cudnego aniołka w spodenkach:)))





 i...
koszyczek,


biedronki w czekoladzie;)
oraz łapacz snów do samodzielnego zmontowania,


wspaniałe przydasie do malowania,


 piękną zakładkę i coś dla ciała.


Prezenty od Justynki i Alinki są bardzo piękne.
Już dekorują mój domek,
zachwycają,
wywołują uśmiech. 

JUSTYNKO, DZIĘKUJĘ!
❤️
DZIĘKUJĘ ALINKO!
❤️

I tak na zakończenie zakładka zmalowana podczas niemocy:)
Dłuuugooo sie tworzyła.



I większe stadko jeleni,
które przyszło znowu na wieczorny popas:)


Dbajcie o siebie!
Nie dajcie się 👑๑ഝ

Buziaki:)


44 komentarze:

  1. Wspaniałe prezenty! To się musiałas cieszyć:-D Stadko jeleni- podziwiam! Cuda natury! buzikai!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Cieszyłam i ciesze się bardzo. Wszystko takie piękne. Niezwykle hojnie obdarowała mnie Justynka i Alinka.
      Jelenie cały czas wzbudzają sensacje wśród domowników, bo rzadko je do tej pory widzieliśmy:)
      Buziaki

      Usuń
  2. Prześliczna ta Twoja zakładka :-) Gratuluję prezentów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, dziękuję:) Prezentami jestem zachwycona ❤
      :)

      Usuń
  3. Super prezenty. Takie gesty od znajomych, nieznajomych blogowych koleżanek są super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, prezenty są piękne i bardzo mnie radują:)
      Ściskam

      Usuń
  4. Cudna zakładka Twojej produkcji Izuniu i wspaniałości do Ciebie zawitały. Gratuluję i ślę serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, bardzo dziękuję:) Wspaniałe prezenty, cały czas podziwiam i cieszę się bardzo. Również serdecznie Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  5. prezenty cudne! a zakładka pełna uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, przepiękne prezenty Izuś dostałaś, dziewczyny Cię obdarowały po królewsku :) A zakładka jaka śliczna. To jest ta Twoja niemoc? To jak dla mnie możesz ją mieć cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiękne Lidziu!:))) Oj nie. Wolę, żeby moc była ze mną;) Buziaki

      Usuń
  7. Fantastyczne podarki, gratuluje wygranych :) zakładka niemocy jest śliczna :) już sobie wyobrażam zakładke która powstanie w przypływie mocy- będzie się działo :) te jelonki- raj dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś! Podarunki piękne, bardzo mnie cieszą:) Zakładka mocy mówisz... ;)))

      Usuń
  8. Wspaniałe podarunki dostałaś . Piękny jest ta zmalowana zakładka cudnie to zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne prezenty dostałaś ;) Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Izabelko, piękne prezenty dosyłałaś - cieszę się razem z Tobą.
    Ta cudna zakładka powstała w niemocy? Niemożliwe.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:)
      Oj! Zakładka odleżała swoje na biurku:)))
      Buziaki

      Usuń
  11. Gratuluję prezentów, ciesz się nimi :)
    Zmalowałaś śliczną zakładkę, nie widać po niej problemów z weną.
    Takie masz widoki z okien? Na las? Stado rogasiów? Zazdroszczę.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się bardzo:) Las, pole, czasami rogasie:)))

      Usuń
  12. Śliczne prezenty dostałaś, Szczęściara z ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście, szczęście się pięknie uśmiechnęło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prezenty otrzymałaś Izuniu, a zakładka cudna. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęściara z Ciebie Izabelko:) Piękne prezenty dostałaś, cieszę się Twoją radością. A zakładka jest cudna - jak widać i niemoc ma swoje mocne strony.
    Uważaj na siebie! Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara:))) Dziękuję Ewuś.
      Dbajmy wszyscy o siebie.

      Usuń
  16. Cudnie Cię obdarowano. Twoja zakładka niezwykła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie to wszystko piekne :) tulipany bardzo mi sie spodobaly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, piękne. Tulipany są wspaniała dekoracją:)

      Usuń
  18. Podziwiam efekty Twojej niemocy!!! Zakładka wyborna!
    Ciesze się, że upominek się spodobał i nie zagościł w szufladzie. Pozdrowienia przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, upominek jest wspaniały. Tulipany pięknie dekorują salon. Z torbą jeszcze na zakupy nie wyruszyłam, ale sama wiesz dlaczego. Dziękuję z całego serca, za piękny prezent:)

      Usuń
  19. Zakładka piękna! a i prezenty wspaniałe:) myślę, że teraz wena wróci ze zdwojoną siłą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Prezenty niesamowicie mnie cieszą:)

      Usuń
  20. O Izuniu, widzę, że ta niemoc to nie taka zła skoro takie cudo zmalowałaś :)))!!! Przepiękna zakładka!!!!! Wspaniałe są Twoje anioły kochana!! Izuniu piękny rezent od Alinki dostałaś i cieszę się również, że drobiazgi ode mnie spodobały się Tobie :)). Niech wszystko służy jak najlepiej :). Buziaczki!
    PS. A może malutki aniołek powstanie na płóciennym magnesiku ?:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, prezent od Ciebie i Alinki dał mi tyle radości i osłodził ten obecny, trudny czas. Dziękuję bardzo za te piękne przedmioty:) Aniołek na magnesiku? Świetny pomysł:) Buziaki Justynko!

      Usuń
  21. Wspaniałe prezenty!:) gratulacje:)
    Zakładka jest prześliczna, pełna uroku i spokoju:)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń