czwartek, 19 marca 2020

Pokażę...
dzisiaj kartkę wielkanocną z kurczakami,
które udostępniłam tu.





Zrobiłam też kartkę z Edmundem:)))
Ewa wie o co chodzi,
bo pierwszy Edmund był jej autorstwa,
udostępniony przez Autorkę do kolorowania w Jej zabawie.
Ten!



Drugi powstał rok później - wzorowany na tym Hubci, 
rysowany przeze mnie:)
Edmund 2019 z koleżanką.



I pora na trzeciego (dzisiejszego) Edmunda 2020...



koniecznie z żarcikiem.


A teraz wielkanocne zające do kolorowania.



Proszę się częstować...
...chociaż wydaje mi się,
że wysyłanie kartek na Święta Wielkanocne
w sytuacji wiadomej,
 nie jest wskazane.
Ktoś te kartki wiezie, sortuje, dotyka, dostarcza
i jest narażony na zarażenie COVID -19.

 Co sądzicie o wysyłaniu teraz życzeń pocztą tradycyjną?

Przesyłam uściski:)

37 komentarzy:

  1. Ale SUPER!!!Twoje żółciutkie kurczaczki są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie kolorujesz. Ale o tym to chyba już wiesz. Kartka super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Staram się i chciałabym być jak znane mi mistrzynie kolorowania:)))

      Usuń
  3. Ale super są te karteczki, świetnie pokolorowane i same w sobie wesolutkie, no ekstra :)
    Ja nie boję się dostać jakiegoś listu. Mój Mąż pracuje w szpitalu, gdzie genetyk tłumaczył Im na jakiej zasadzie ten wirus się rozprzestrzenia i że w ten sposób nie mogę się zarazić. Ale oczywiście rozumiem innych i jeżeli ktoś nie chce żeby cokolwiek było do nich wysłane, to ja to uszanuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, bardzo dziękuję! Ja raczej zrezygnuję z wysyłania. Nie chce stwarzać innym możliwości zarażenia. Nasz listonosz musi do każdego adresata podejść, przekazać mu przesyłkę, poprosić o podpis, jeśli jest takie wymaganie. Tylko na niektórych bramkach wiszą skrzynki pocztowe. Na wsi jest potrzebny bezpośredni kontakt - o to mi chodzi.
      Buziaki:)

      Usuń
  4. Kartki bardzo radosne. Zając super w sam raz na obecny czas , dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odlotowe kurczaczki :):) mają piękne wyraziste kolorki :)
    Co do wysyłania kartek - bardzo chciałabym wysłać, ale to chyba w tym roku się nie uda :( nie mam pojęcia, czy wirus przenosi się na papierze... patrzę też na sytuację tak jak Ty - ktoś te kartki roznosi, segreguje itp. i jest narażony na kontakt z potencjalnie zarażonymi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję! Właśnie to miałam na myśli:)
      Uściski

      Usuń
  6. Bombowe karteczki! Edmund do zakochania :-D Zające też super:-D Co do karteczek....sama nie wiem...:-( smutno....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hubciu, dziękuję! Ja też się zastanawiam co do wysyłania. Nie chciałabym jednak aby ktoś przez moją kartkę zachorował. Wolę dmuchać na zimne.
      :)

      Usuń
  7. Fajne, wesolutkie karteczki.:) Kicajce porywam na zaś i dziękuję Izuniu. Zastanawiam się czy się nie powstrzymać z wysyłaniem karteczek. Smutno, ale się trochę boję. Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lenka. Cieszę się, może się przydadzą.
      Ja już zdecydowałam - nie wysyłam!
      Buziaczki

      Usuń
  8. Izabelko, ale super są te kartki. A Edmund jaki odpowiedzialny, wie, że trzeba w domu siedzieć.
    Po przeczytaniu wielu opinii też skłaniam się do tego, że tym razem kartek nie wyślę.
    Trzymaj się zdrowo, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję. Ja już zdecydowałam, nie będę wysyłała w tym roku kartek pocztą tradycyjną.
      Wstrzymałam się z wszelkimi zakupami, które ma dostarczyć listonosz czy kurier. Wiem, że są dwie strony medalu, bo w tym czasie firmy muszą jakoś zarabiać. Ale pracownicy boją się bardzo, nie mają możliwości pracy on-line.
      Mam nadzieję, że wspólnie poradzimy sobie i wszystko wróci do normy. Solidarność jest teraz bardzo ważna.
      Uściski

      Usuń
  9. No i micha sama sie uśmiecha jak patrzy na Twoje kartki :) Edmund daje dobry przykład :) :) :) ja nie wysyłam, nie chciałabym byc na miejscu listonosza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, dziękuję! Cieszę się, że podobnie myślisz i działasz. A Twoje piękne karteczki poczekają na "zdrowe" czasy:) Buziaki

      Usuń
  10. Jakie piękne soczyste kolory na Twoich karteczkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne karteczki! Kolorowe, coś co uwielbiam. A na tej pierwszej jakie świetne te pulchniutkie kurczaczki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudeńka! Kurczaczki rozczuliły mnie ostatecznie. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne Twoje karteczki :) Ja wyślę najbliższym moim psiapsiółkom, ale z innymi rzeczami do paczkomatu... Poczcie raczej podziękuję, ponieważ Panie pracujące nie są w żaden sposób zabezpieczone, nie mówiąc już o listonoszach... paczkomat jest lepszym rozwiązaniem, ale tu z kolei cenowo nie dam rady wszsytkim wysłać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ula:) Fajne znalazłaś rozwiązanie Buziaczki:)

      Usuń
  14. Kurczaki z pierwszej kartki podbiły moje serce :) Są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wysyłam kartek Izabelko, na razie unikam poczty - lepiej nie ryzykować. Ogromnie mi się podobają Twoje kartki - są zabawne i nietuzinkowe a ostatnia z przesłaniem bardzo symboliczna. Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, dziękuję:) Również ściskam:)

      Usuń
    2. ...i zapomniałam dodać, życzenia bedę przesyłała pocztą elektroniczną. Buziaczki

      Usuń
  16. Rewelacja kartki energia pozytywna w pigułce. Super kurczak.
    Izuniu ja też martwię się o Nasza Panią Listonosz i wszystkich pracujących na poczcie.
    Na święta nie wyśle kartek,ale co z urodzinowymi🙁 nadal się zastanawiam.
    Pozdrawiam serdecznie Izuniu i dziękuję za poruszenie tematu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miciu, dziękuję:) Ja już zdecydowała, nie wysyłam. Jest jeszcze poczta elektroniczna:))) A może zadzwoń z życzeniami urodzinowymi, a kartkę prześlij po wszystkim.
      Serdeczności Marzenko:)

      Usuń
  17. Piękne, wesołe karteczki i cudne zające :)

    OdpowiedzUsuń