czwartek, 10 września 2020

Jakoś...
nie mogę się pozbierać
i tak zaplanować sobie czas, 
aby znaleźć odrobinę wolnego na tworzenie.
Po pracy wracam do domu "padnięta",
szykuję obiadek i potem nic mi się nie chce.
Siadam w fotelu z laptopem na kolanach
i  bezmyślnie klikam 
zamiast wyżywać się z farbami jakimiś czy innym podobnym sprzętem.

Dlatego wyciągnęłam zdjęcia z zakamarków komputerowych, 
z czasu, gdy mi się chciało,
aby pokazać album - mój drugi, bo pierwszego jeszcze nie mogę ujawnić.

Album nazwałam lawendowym.
Zapraszam do oglądania.







































I tak 6- kartkowy album pokazałam na prawie 40 zdjęciach:)))
Przesadziłam,
ale jestem taka dumna,
że go zrobiłam.

Dziękuje Małgosi X 
za wszystkie wskazówki pomocne przy pracy nad nim.

Album zrobiłam dla koleżanki Dorotki
w podziękowaniu za takie cudo:




Upss. 
Teraz dopiero zobaczyłam, że zrobiłam zdjęcie
lewej strony chusty.
Później zrobię nowe i podmienię.
Z prawej - chusta ma cudne bąbelki:)

Post długaśny:)
Dziękuję, że obejrzeliście zdjęcia do końca.

Kotów z sardynkami przybywa,
są do podziwiania tu-klik!
Bardzo się cieszę, że tyle osób się bawi.
Zapraszam serdecznie!!!

Serdeczności
Iza

46 komentarzy:

  1. Przepiękny album Izuniu.:) Podziwiam jak wiele różnych rozwiązań zastosowałaś. Chusta też śliczna.:) Ściskam serdecznie i już jestem ciekawa tematu zabawy na kolejny miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, bardzo Ci dziękuję:) Powiem szczerze, ze wzorowałam się na pięknych albumach Małgosi. Tak chustą jestem zachwycona. Jest tak pięknie zrobiona i w przeslicznych kolorach.

      Usuń
  2. Kochana, jestem pod ogromnym wrażeniem. Oglądałam kilka razy i nie mogę się napatrzeć - album jest po prostu rewelacyjny, mega starannie zrobiony i wszystkie elementy idealnie do siebie pasują. Po prostu super!
    Uściski.
    Ps. Ja też wracając z pracy czuję się pozbawiona wszelkiej energii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję! Dobra nauczycielkę miałam:) Rzeczywiście - wodospad nie był wcale taki trudny do wykonania jak myślałam. Jeszcze raz dziękuję za filmik.
      Mam nadzieję, że powoli wszystko wróci do normy. Zbyt długo mnie w "normalnej" pracy nie było i jak się okazuje, dużo zaległości mam do nadrobienia i uporządkowania.
      Buźki

      Usuń
  3. I takie cudeńko ukrywałaś w komputerze?:)))
    Wielkie brawa Izabelko - to piękny, pełen ciekawostek album w delikatnej lawendowej kolorystyce. Spodobał mi się pomysł z koralikami na sznureczkach, jeśli pozwolisz to podkradnę:) No i pop-up na ostatniej stronie wygląda super. To fantastyczne podziękowanie za uroczy prezent.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, dziękuję bardzo. Praca nad albumem była bardzo przyjemna i wciągająca. Użyte papiery z motywem lawendy są bardzo piękne więc i album wygląda ładnie. Wzorowałam się na albumach od Małgosi, bo posiadam dwa - jagodowy i hortensjowy - było to duże ułatwienie. Koralików moc zakupiłam kiedyś do haftu koralikowego, który nie przypadł mi do gustu i tak czasami umieszczam je na sznureczkach jako dzyndzelki w zakładkach, a teraz w albumach. Oczywiście, nie jest to żaden mój patent, tylko podpatrzony:) Prezent od Doroty jest wart 100 takich albumów.
      Buziaki

      Usuń
  4. Takim cudem należy się chwalić i wcale nie za wiele ty h fotografii. Można powiedzieć cudo za cudo brawa dla Was obu dziewczyny. Pozdrawiam 😊👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, bardzo Ci dziękuję za miłe słowa. Dorota ma złote ręce i napisze jeszcze, że to nie jedyna chusta od niej:) Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  5. Świetny album bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mnie zauroczyłaś tym albumem, wzroku nie można od niego oderwać! Kawał fantastycznej pracy za Tobą, a efekt powala, brawo Ty! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maks, bardzo dziękuję. Piękne papiery z motywem lawendy zrobiły swoje:)
      Serdeczności.

      Usuń
  7. Cudny ten album. Dużo pracy i serca w niego włożyłaś, ale efekt wart tego!
    Chusta też śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję. Pracy troszkę było, bo ja, niewprawiona jak Małgosia X robiłam go... trzy tygodnie:P

      Usuń
  8. Prześliczny album, każda kartka to oddzielne dzieło sztuki :). Chusta przecudnej urody, nawet bez bąbelków :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję:) Te bąbelki na chuście są świetne, ale masz rację - nawet bez nich - cudo!

      Usuń
  9. Przepiękny album, cudowne kolorki, a ten rower jest przeuroczy. Co do chusty to prawdziwe cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Rower też bardzo mi się spodobał, dlatego trafił do pop-up:)

      Usuń
  10. Wow, album zrobiłaś z prawdziwym artystycznym rozmachem, uważam że wyszedł Ci rewelacyjnie :)
    Chusta super :)
    Ja też miewam takie tygodnie, że poza siedzeniem i oglądaniem seriali/czytaniem powieści nie mam siły/ochoty na nic innego;) na pewno niemoc twórcza niedługo przeminie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję. Tak, właśnie w ten sposób się relaksuję - hiszpańskie seriale i Agata Christie:)))
      Ale w weekend planuję wziąć się za zakładkę do Hubcinej zabawy.
      :)

      Usuń
  11. Niesamowity jest ten Twój lawendowy album. Uroczy i taki jakiś sentymentalny. Cudo.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  12. To może tylko jesienne przesilenie, które na pewno minie. A album zrobiłaś śliczny, przepiękny i wszystko idealnie pasuje. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny album i piękna chusta. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Daj sobie czas a wszystko wróci na normalne tory :) Album wspaniały, pełen niespodzianek i zakamarków. Podziwiam! Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, bardzo dziękuję:) Wiem, że gdy lepiej zorganizuję czas będzie ok. Teraz jednak nadrabiam zawodowe zaległości.
      Buziaki:)

      Usuń
  15. Ten album to wspaniały pomysł, gratuluję. Chusta przyda się na jesienne wieczory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwona. Chusta czeka na swoje wejście:P
      Serdeczności!

      Usuń
  16. Jejuś, Izuniu, jaki on piękny... Możesz śmiało tworzyć albumy, bo robisz to genialnie :)
    Ja też mam teraz mniej czasu na robótki, odkąd pracuję, a pracuję na popołudniówki, więc te moje wieczory przy rękodziele mi odpadają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, bardzo dziękuję. Albumy będą powstawać, bo wciągnęły mnie mocno. Ja tylko czekam, aż ogarnę pewne sprawy i zabieram się do roboty. Mam tyle planów...
      Buziaki

      Usuń
  17. Śliczności. Album i chusta.
    Podziwiam z całego serca - jedno i drugie pracochłonne i zrobione z miłością ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny album. Super kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Izuniu album zapewne zachwycił Dorotkę. Cudowne dzieło za cudowną chustę.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko. Fajnie mi się pracowało przy tym albumie. Serdeczności:)

      Usuń
  20. O rany, ale Izuniu cudo zrobiłaś!!! Kochana chylę nisko czoła, bo album jest przepiękny i dopracowany w każdym szczególe!!! I piękna chusta, śliczny wzór :). Buziaki kochana! PS. Doskonale Ciebie rozumiem, ponieważ też taki stan miałam, ale to mija :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję bardzo. Album robiłam z przyjemnością. Małgosia podesłała mi filmik do najtrudniejszego elementu - wodospadu. A na chustę napatrzyć się nie mogę - cudna.
      Buziaki

      Usuń
  21. Przepiękny album!!! Cudnie go ozdobiłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Och Izo, album jest piękny i zazdroszczę Ci zaparcia w jego tworzeniu. Jest delikatny i kolory super, po prostu bajka. Ja tylko dostaję albumy:) Sama się nie podejmuję.Gratuluję.
    Gratuluję też pięknej chusty, są w niej barwy, które lubię.
    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję. Bardzo przyjemnie mi się nad nim pracowało. Wciągnęło mnie i wiem, że to nie ostatni:))) Mam piękne albumy od Małgosi X i Ewy Jurewicz - też chciałam tworzyć takie cuda:)
      Chustą jestem zachwycona. Uwielbiam takie. Mam jeszcze dwie - równie cudne - od tej samej Dorotki (pracuję z nią) i Justynki (Wielkie Małe Pasje) i... ciągle mi mało, nosiłabym non stop.
      Uściski

      Usuń
  23. Chusta jest bajeczna! Ale ja najpierw zwróciłam uwagę na cudowny album, jedno i drugie w tej chwili po za moimi możliwościami :), jesli Cie to po cieszy to mnie również nic sie nie chce..

    OdpowiedzUsuń