sobota, 21 listopada 2020

 Zaczęłam...

myśleć już o świętach.
Wcześniej nie tworzyłam świątecznych karteczek,
dlatego zabrałam się do pracy.
Powstały dwie.
Wykorzystałam wzór z Ewinkowego cięcia-gięcia.


Bardzo przyjemnie mi się pracowało 
z nietypową formą kartki - z dwoma kieszonkami.
Rach - ciach uporałam się z zadaniem,
bo wcześniej miałam już pokolorowane mikołajki.



Dopiero nad kieszonką "zawiesiłam się"
na dwa dni:)))
Co do niej włożyć?
W jednej będą życzenia, a w drugiej?
I wymyśliłam!
Mały, skromny prezencik w formie zawieszki - gwiazdeczki,
z papieru z ubiegłego wieku.



A jak prezencik to koniecznie do odpakowania,
stąd kartki oplatałam sznureczkiem.




Kartki zgłaszam oczywiście do zabawy Ewinki.

A teraz pochwalę się prezentem, który otrzymałam
właśnie od Ewy.
🧡
W zabawie Ewinki wzięłam udział pierwszy raz przy 19#.
Ewa, nagradza uczestników losując jedną osobę i wysyłając prezent.
Szczęście uśmiechnęło się do mnie
i...
popatrzcie:


Myślałam, że to będzie skromny upominek.
Tak pisała Ewa.
Dlatego zrobiłam "ogromne oczy", gdy zobaczyłam co jest w paczce.

Tu dobrze nie widać, dlatego 
pokaże kilka zdjęć.






Zdjęcia niezbyt udane, robiłam je w pochmurny dzień.

Ewa!
Bardzo Ci dziękuję!
Cieszę się ogromnie z podarunków:
pięknych prac - zakładek, kartki
oraz góry przydasiów.

Mam teraz w czym wybierać.
💛💛💛

Serdeczności!

38 komentarzy:

  1. Fajna niespodzianka..ale tu u Ciebie tworczo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe karteczki! Niby trudne jak dla mnie, ale wasze po,ysły zachęcają:-D A paka? mega paka :-D Gratki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Hubciu:) Trudna nie jest, bo Ewa bardzo dokładnie rozpisała krok po kroku, co i jak.

      Usuń
  3. Karteczka piękna. Gratuluję nagrody. Rzeczywiście jest w czym przebierać. Pozdrawiam serdecznie 🍁🍂🍂🌿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! O tak! Mam teraz super dodatki do prac.
      Buziaki:)

      Usuń
  4. Izo, piękne składaczkowe kartki zrobiłaś:-)
    Zachwycające Mikołaje i te gwiazdy :-)A przydasie z pewnością wspaniale wykorzystasz. Ten anioł ze sklejki ma być po ozdobieniu taką moją zawieszką na Twojej choince. Ja mam od Ciebie Idę i Bobka, wprawdzie Ty bombkę malowałaś a ja dałam surowego aniołka.Cudnie wychodzi Ci malowanie i z pewnością go ślicznie pomalujesz.Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, dziękuję:) Anioł bardzo mnie ucieszył. Właśnie się zastanawiałam - malować go, dekupażować, czy ozdobić koroneczkami. Może wszystkiego po troszeczkę? Cudownie mnie obdarowałaś. Dziękuję!
      Serdeczności.

      Usuń
  5. Izuniu kartki są przepiękne, a Mikołaje idealnie do nich pasują.Ten z muchomorkiem to mój numer jeden 😍❤. Miałaś kochana bardzo fajny pomysł z gwiazdą ze starego papieru.
    Wygląda niesamowicie! Cudowny prezent przyszedł od Ewy. Ja też jestem ciekawa jak aniołka zmalujesz 😊. Buziaki kochana i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję:) Muchomorek to własnie odwzorowana moja stara bombka. Pamiętasz, pisałas u siebie o takich. Ja wtedy, pod wpływem chwili narysowałam tego mikołajka. Prezent od Ewy jest super, a aniołek korci mnie bardzo, by się za niego zabrać. Gdy uporam się z obowiązkami, sięgnę po niego:)))
      Ściskam mocno!

      Usuń
  6. Fajna niespodzianka. Ciekawa forma kartek świątecznych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł żeby włożyć coś skromnego jako prezent do kieszonki.
    Bardzo fajnie wyszło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Izabelko, ślicznie Ci wyszedł ten mikołajkowy składaczek.
    Gratuluję pięknego prezentu od Ewci.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mikołaj przeuroczy! I te gwiazdeczki, fajny pomysł. Iza, gratuluję prezentu, to miły gest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Tak, Ewa hojnie mnie obdarowała.
      :)

      Usuń
  10. Wspaniały składaczek Izuniu.:) Gratuluję wygranej u Ewuniu, dostałaś super niespodzianki.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki. Bardzo się cieszę, że już ruszyły świąteczne prace bo bardzo lubię je oglądać. A prezent-niespodzianka kapitalna :D Wszystkiego dobrego życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatku:) Do świąt jeszcze miesiąc, ale już pachną:)))

      Usuń
  12. Najfajniejszy jest Mikołaj z wielkim muchomorem:) Świetne składaczki Izabelko. Gratuluję Ci pięknego i bogatego prezentu! Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak super karteczka Izuniu :) A prezent dostałaś super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo radosne karteczki :):)
    A prezent otrzymałaś cudny, same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartki bardzo mi się podobają. Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Super karteczki i świetne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne! W tym roku też planuję jakieś przygotować.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kartki, bardzo oryginalne w formie, pierwszy raz takie widze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tak, forma oryginalna. Ewa wymyśliła takich moc:)))

      Usuń