środa, 20 stycznia 2021

Szósta odsłona

 zabawy...

oblicza, odbicia, odsłony sztuki.
czyli dotarliśmy do półmetka:)



Wybrałam zdjęcie trochę nawiązujące do obecnej sytuacji.
Czasami czuję się jak ta sikorka.

Do źródła - tędy.

Wstawiam baner dla chętnych.


Bardzo dziękuję za udział w piątej odsłonie.
❤❤❤
Pies rasy komondor otrzymał cudne oblicza 
i nawet przyćmił swojego towarzysza zabaw - chłopca.
Zapraszam jeszcze raz do obejrzenia prac z piątego odcinka
i oficjalnie otwieram galerię odsłony szóstej.

GALERIA


































🧡

55 komentarzy:

  1. Ale piękne zdjęcie Izuniu! Uwielbiam sikorki, zwłaszcza ich śpiew. Nawet mam w telefonie dzwonek ustawiony "śpiew sikorki":))))). A wczoraj zaczęłam robić pracę z sikorką :)))). Normalnie zdjęcie idealne dla mnie :))).
    Buziaki Izuniu!
    PS. Walczę jeszcze z psem, ale praca będzie tylko z opóźnieniem :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, na psa poczekam, bo wiesz, że ten termin w zasadzie jest dla mnie, kiedy zaczynać następna odsłonę:)))
      Buziaczki

      Usuń
  2. Ładne zdjęcie, choć ta sikora coś smutna.
    Czy gdyby udało mi się stworzyć pracę w temacie to mogę podrzucić, mimo że nie brałam wcześniej udziału ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zabawy można dołączyć w każdej chwili. Super byłoby Cię widzieć w gronie bawiących się. Zapraszam serdecznie:)))

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcie. Bardzo lubię obserwować sikorki, a i czasami zdarza mi się podpatrywać przez okno. Ciekawe jak ugryźć temat..., chyba znów bożonarodzeniowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubię je podpatrywać. Sikory do bożego Narodzenia pasują idealnie Lenka:)

      Usuń
  4. Och, zdjęcie od razu przyciągnęło moją uwagę :) bardzo mi się podoba, już sobie je zapisałam, mam nadzieję znaleźć chwilę czasu na malowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku, gdybym wiedziała to poczekałabym z ptasim albumem:) Ale to nic, wymyślę coś innego. Dużo nostalgii w tym zdjęciu, czasem sama się tak czuję spoglądając przez okno z nadzieją, że idą lepsze czasy. Wspaniały wybór Izabelko. Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, może jakiś tag lub zakładka do kompletu z ptasim albumem? Buziaczki:)

      Usuń
    2. Pozostaję jednak przy Księdze:) Moja interpretacja tutaj: https://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com/2021/02/zamyslenie.html

      Usuń
    3. Twoja księga mnie zachwyca i cieszę się, że w niej umieszczasz swoje interpretacje tej zabawy Ewuś.
      :)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcie wybrałaś. Z chęcią obejrzę interpretacje dziewczyn :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny temat dla mnie:) Sikorki to moje ukochane ptaszki, Izabelko. A teraz na balkonie mam ich niezliczone ilości. Na pewno stworzę pracę z sikoreczką.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Małgosiu, że kochasz sikorki!
      I masz swoje - przy oknie:)))
      Buziaki

      Usuń
  8. Z ptaków chyba najbardziej lubię sikorki.
    Ciekawa jest Twoja zabawa, fajne tematy/zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia wybierasz do swojej zabawy! Pies z poprzedniego zdjęcia mnie powalił. Ta sikorka tak przewrotnie po niewłaściwej stronie okna też jest intrygująca.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to zwróciło moją uwagę - sikorka wygląda przez okno, a nie zagląda do okna z zewnątrz:)))

      Usuń
  10. Piekne zdjęcie Izuniu, już czuje że piekne będą interpretacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze zdjęcie. Pozdrawiam cieplutko 🙂🙂🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne zdjęcie, ja z okna podziwiam sikorki :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja tak dla podpowiedzi z sikorkowym wzorkiem , może komuś coś:)https://kufereklucyny.blogspot.com/2016/06/szafka-na-klucze-z-sikorka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, już zaglądam Lucynko...
      Widziałam, podlinkuję Twoją sikorke na kluczu - jest cudna:)

      Usuń
  14. Izuś, wrzuciłam moją interpretację:) Tym razem pamiętałam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny temat, na pewno będzie duzo pięknych prac. Ja chwilowo mam NIEMOC. Nadrobię , obiecuję.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) Jak niemoc minie - działaj! Ja nie - napisałam "leniuchuj" ale to troszkę nieodpowiednio wybrzmiało:PPP Buziaki

      Usuń
  16. Izabelko, tu są moje sikorki:
    https://papierowy-jarmark.blogspot.com/2021/01/sikorka-przy-oknie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Iza, świetny temat i nawet udało mi się coś zmajstrować :)) Buziaki
    Tutaj link https://gosikowyzakatek.blogspot.com/2021/01/kartka-pena-kwiatow.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Tym razem i ja już mam. Jakoś szybciej poszło z tym ptaszorem. Z tyłu głowy mam jeszcze kota z sardynką i psa z chłopcem. Postaram się to oczywiście nadrobić.
    A tymczasem zapraszam na mojego bloga.

    https://panipaniuska.blogspot.com/?m=1

    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  19. To jeszcze i moja sikorka :)). Temat rewelacja!!! :)
    https://wielkiemalepasje.blogspot.com/2021/01/ptasi-czekoladownik.html
    PS. Izuniu nie ma jeszcze u Ciebie na pasku bocznym banerka odsyłającego do szóstej odsłony :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko super. O banerku zapomniałam - dziękuję:)))

      Usuń
  20. Dołączam do zabawy :) tym razem w akwareli :) https://trzeci-pokoj.blogspot.com/2021/02/drobiazgi.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo Justynko:))) Lecę do Ciebie!

      Usuń
    2. Podrzucam dwa zdjęcia, które znalazłam, a które mogą pasować na kolejne tematy:
      https://pin.it/3e6mRPf
      https://pin.it/10CU60A
      Buziaki :)

      Usuń
    3. Dziękuję Justynko:) Wybiorę jedno - są piękne.

      Usuń
  21. Izuniu podrzucam moją skromną interpretację
    http://zaciszelenki.blogspot.com/2021/02/sikorka-przy-oknie.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Po długim czasie i ja mam swoje sikorki :) https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2021/03/376-sikorki.html

    OdpowiedzUsuń