wtorek, 24 sierpnia 2021

 Bardzo...

dziękuję za życzliwe słowa
na temat zabawy, w której inspirowaliśmy się zdjęciami.
Cieszę się, że mogłam ją poprowadzić:)




W najbliższym czasie czeka mnie wiele - nazwę to "pracy", 
dlatego zabawę zakończyłam,
ale może ktoś miałby ochotę na jej kontynuowanie i prowadzenie?
Jest do adopcji:))) 
Zasady też można zmienić;)



Dzisiaj prezentuję dwie zakładki, oczywiście decu:)
i drewienko z Maryją.



Na pożegnanie lata ostatnie zdjęcia z bocianem.
U mnie już gniazda puste. 
Odleciały.



Ukochy dla Was!

Do napisania we wrześniu:)
Iza



48 komentarzy:

  1. Smutek mnie ogarnia, gdy odlatują bociany...Piękne zakładki Izo, a Maryjka prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładki jak i Madonna prześliczne, mam nadzieję,że ktoś poprowadzi tą zabawę a mnie uda się wreszcie do niej dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Fajnie by było, gdyby ktoś zabawę przygarnął i odmłodził troszkę:)

      Usuń
  3. U nas też zapowiada się pracowity początek roku szkolnego. Jedni zaczynają, drudzy kontynują a jeszcze inni wchodzą w nowy etap. Mam nadzieję, że nie wytrąci mnie to z blogowania. Chociaż schodzę od września bardziej na tory edukacji. Zabawa Twoja była świetna, dla mnie była czymś nowym.
    Zakładki podziwiam, Decu to nie moja bajka-jeszcze :))
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie się działo:))) Cieszę się Sylwia i dziękuję:)
      Fajnie, że dodałaś "jeszcze":DDD

      Usuń
  4. Wspaniałe prace u Ciebie Izuniu jak zwykle :) Maryja zachwyca :) a bociek...uwielbiam je :) Wczoraj jak wracałam do domu to kilka na łakach jeszcze sobie dreptało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, bardzo dziękuję. Ja również w weekend jeszcze je widziałam, a dzisiaj na 12 gniazdach, które mijam puchy:(

      Usuń
  5. Maryjka przecudna i fajne zakładki:) a bociek pięknie zapozował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, bardzo dziękuję:) Bociek suszył się po deszczu:)))

      Usuń
  6. Twoje zakładki uwielbiam, Izabelka. Maryja ma taką piękną subtelną twarz.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrzesień zbliża się wielkimi krokami więc korzystam z ostatnich wolnych dni i dużo działam robótkowo. Zwłaszcza że to będzie ciężki rok szkolny, pełen zmian i zaangażowania. Mam tylko cichą nadzieję, że nie wrzucą nas znowu na on-line. Izuniu zakładki piękne, zwłaszcza ta z lawendą podoba mi się, ale serce skradła mi Maryja na drewnie malowana. Cudo!!! Taki spokój z niej bije, a tego nam potrzeba :).
    Wspaniale uchwyciłaś bociany!!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję! Wpadłam w rytm decu-tworkowy, tzn. w przerwach, gdy schną farby czy lakiery powstają małe formy, jak ta na plasterku brzozowym:)
      PS. Ja również się obawiam powrotu do szkoły i zdalnego nauczania:(
      Buziaki

      Usuń
  8. Ten bociek to chyba pozował do zdjęć, są ekstra.
    Śliczne zakładki Izabelko, bardzo subtelne. Drewienko cudne! Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bocian ?! - do zobaczenia za rok !!!
    Zakładki - piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ula. Zawsze tak myślę - do zobaczenia. Ech, zaraz będzie żegnała żurawie. Para biesiaduje ostatnio za domem. Rano tak pięknie "klangorzą".

      Usuń
  10. U Ciebie jak zawsze garść inspiracji zakładkowych. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maryja i zakładki to piękne prace. Miałaś szczęście zrobić tak cudne zdjęcie. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞🌞🌞🌞💗💗🍉🍉🍉

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze zakładki.
    W ub. tygodniu na Słowacji bociany jeszcze były - a i na Dolnym Śląsku gdzieś widziałam jeszcze w niedzielę :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie ślicznośi Izuniu. Ta Maryja jest piękne, a pierwsza zakładka ta lawendowa mnie zachwyciła, śliczność :) Zdjęcia z bocianem fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Izuś, jak zawsze zachwycam się zakładkami, przepiękne <3
    Zdjęcia z bocianami wspaniałe, aż żal, że to ich pożegnanie z nami na ten rok, ale najważniejsze, że wiosną wrócą, jak zawsze <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakładki jak zawsze u Ciebie - prześliczne! Madonna na drewienku też bardzo mi się spodobała :). Piękne te zdjęcia z bocianami, trochę żal, że już odlatują... Z odlotem bocianów lato się kończy...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne rzeczy- I zakładki, I drewienko:) ach, a bociany to mam wrażenie, że ledwo przyleciały a już odlatują... Lato jakoś zdarzyło się za szybko w tym roku;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję. Bez bocianów smutno. Dobrze, że w marcu wrócą.
      :)

      Usuń
  17. Piękne zakładki a Maryjka będzie czuwała nad kimś bliskim :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie było mnie chwilę u Ciebie a tu tyle cudnych prac powstało, podglądałam wszystko z zachwytem, wiadomo szczególnie anioły cudowności :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  19. zakładki są prześliczne, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne zakładki i przepiękna Mateczka. Z przyjemnością obejrzałam też zdjęcia z bocianami. Uściski Izuniu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kobieto o wielu talentach, Twoje prace są zawsze zachwycające🤩

    OdpowiedzUsuń