czwartek, 5 sierpnia 2021

 "Dekupażuję"...

dalej:)
Tym razem zajęłam się starą skrzyneczką,
w której trzymałam przydasie.
Skrzynka kilka lat służyła mi w "surowym stanie".
Teraz wygląda tak:)




Nie mogłam uchwycić na zdjęciu efektu,
ale przetarłam ja złotą pastą.
Fajnie to wygląda.


Gdy schnie bejca czy lakier,
powstają markerowe anioły.



Tego nazwałam
"Aniołem dobrej myśli".
To taka moja forma "trzymania kciuków".
Anioł spełnił zadanie🧡


Pająk kwietnik nie wszystkim się spodobał,
może żaba uzyska więcej przychylności ;P



Widać, że wymemłana przez psa.
Od razu dopiszę, że ma się dobrze:)))
... żaba.

Moc gorących uścisków!
Iza

41 komentarzy:

  1. Śliczne prace i ten anioł taki unikalny, śliczny. :))) Żaby zdjęcia są przepiękne, fajny klimat. :) Cieszę się, że żaba ma się dobrze. hehehe  Uściski. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Dodają skrzydeł, chce się działać:) Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Izuniu anioł dobrej myśli jest piękny! Emanuje z niego spokój i nadzieja. Niech ciągle spełnia swoją funkcję! Wspaniale ozdobiłaś pudełko na przydasie. Śliczna bejca. Troszkę złotej poświaty widać :).
    Żaba super. Pamiętam jak byłam mała i łapałam z koleżankami żaby w stawie :)). Za dużo bajek naczytałyśmy się :)).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję. O tak! Anioł się postarał... tak bardzo tego pragnęłam:) Z pudełka jestem bardzo zadowolona, bez przerwy na nie zerkam:)
      Żaby - uwielbiam słuchać wiosną jak rechoczą. Ta moja to chyba trawna.
      Buziaczki

      Usuń
  3. Kwiatki na pudełku bardzo w Twoim stylu.

    A anioł jak zawsze niezwykły.

    Żaba ma się dobrze... A pies? Bo tak jakoś zasugerowałam się, że mu krzywdę zrobiła :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agaja. Serwetka w kwiatki bardzo mi się spodobała. Pudełko jest dosyć duże i małe wzory jakoś na nim ginęły. Kładłam na wieczko wiele serwetek, przymierzałam:)))
      Pies był przeszcześliwy, gdy spotkał żabę. Wyniuchał ją dokładnie - dlatego żaba ma tyle psiej sierści na sobie. Rozstali się w zgodzie:)))

      Usuń
  4. PRZEPIĘKNE pudełko! Jak ja lubię taką prostotę! - choć sama nie zawsze umiem taką uroczą prostotę osiągnąć... :) świetne pudełko!!!
    I anioł cudny, czuć dobre myśli nawet na odległość, przez monitor komputera :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję! Ty jesteś mistrzynią i bardzo się cieszę, ze tak uważasz. A pudełko proste, bo ja jeszcze niewiele umiem. Takie postarzenia, delikatne stemple, przetarcia - jeszcze przede mną.
      Buziaki

      Usuń
    2. Do "mistrzyni" jeszcze mi trochę brakuje ;);) ale dziękuję! Tutaj "proste" jest ogromnym plusem - czasem najtrudniejsze jest właśnie takie wyważenie pracy, że niewiele elementów/ozdób tworzy doskonałą całość. Tutaj udało Ci się to znakomicie! :)
      PS Dziękuję za polecenie "Kucharki z Castamar" - wciągnęło mnie! i codziennie po prostu muszę kawałek obejrzeć :):):)

      Usuń
    3. Justynko, Twoje decu podziwiam. Zresztą innymi pracami też czarujesz. Są piękne.
      Ja ostatnio sięgam właśnie po hiszpańskie seriale. Polubiłam je bardzo. Teraz oglądam "W czasach wojny" też super:)

      Usuń
  5. Cudna skrzynka, uwielbiam takie rzeczy, pięknie ją uatrakcyjniłaś :))
    Żabcia śliczności, pająki nie doczekają się mojej atencji, jednak żabidło jak najbardziej tak ;)) Bardzo lubię te stworzonka i ubolewam nad tym, że wszechobecne okoliczne koty skutecznie przepędzają wszelkie żyjątka tego typu. Kiedyś były i żaby i ropuszki i jaszczurki, nawet zaskroniec nas odwiedził, teraz niestety już nie zaglądają :(
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aga. Skrzynka czekała na nowa szatkę od lat. Doczekała się:) Ja ciągle się cieszę, że mieszkam na odludziu i wszelkie, dzikie stworzenia do mnie zaglądają. Pająki toleruję, ale wężom raczej dziękuje - brrrr.
      Buziaki

      Usuń
  6. Piękna skrzyneczka i aniołek. niepowtarzalne klimaty. Żaba obłędna:-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Izabelko, skrzyneczka jest cudna! Mam nadzieję, że powstaną kolejne dekupażowe prace. A Twoje anioły to już klasyka.
    Żabka jest przekochana. Może to zaklęta księżniczka?
    Uciski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Małgosiu! Będą, będą - wczoraj kurier przywiózł nowa dostawę:DDD
      Anioły uwielbiam! I te proste, markerowe, sprawiają mi najwięcej radości.
      Buziaki:)

      Usuń
  8. Decu bardzo wciąga:) Skrzyneczka wygląda wspaniale, taka klasyczna elegancja. Anioł dobrej myśli jest śliczny, emanuje ciepłem i nadzieją. A żaba trochę mniej mi się podoba, wolę chyba te zielone:))) Buziaki Izabelko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, dziękuję bardzo. Zakręciłam się w tym decu, ale aniołki markerowe - proste, od serca, będą chyba zawsze:) Zielone? Też lubię:)
      Buziaki

      Usuń
  9. Skrzyneczka zyskała nowy piękny wizerunek:) Dobrałaś idealną serwetkę! Anioł jak zawsze cudny. A żaba kojarzy mi się z wojskowym kamuflażem:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję bardzo:) Żaba w moro:DDD - fajnie.
      Uściski

      Usuń
  10. Śliczna skrzyneczka!! Anioł - cudny!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kwiatowy motyw na skrzyneczce! Anioł jak zawsze zachwycający! Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Idziesz jak burza z tymi pracami decoupage :) brawo Ty !!!
    a Twoje anioły, no dla mnie pełen zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna skrzyneczka, lubię takie kolorowe wieczka, no i anioł, jak zawsze cudny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Biedna, wymemłana żabcia :)
    Aniołek piekny i fajnie że spełnił swoje zadanie. A pudełko masz teraz piękne Izuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje Anioły są cudowne! Decu Cię wciągnęło, owocuje to pięknymi pracami :) Jaki porządek w skrzynce (u mnie pomieszanie z poplątaniem w pudełkach). Żaby też lubię (zwłaszcza ropuchy :) ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, dziękuję. w skrzynce już więcej się dzieje, po porządku ani śladu:)

      Usuń
  16. Skrzyneczka piękna jak i Twoje anioły.Twoje rączki zdolne wykonają pięknie wszystko co wymyśli głowa. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. skrzyneczka wspaniała, aż nabrałam ochoty, żeby znowu coś zmalować:) Ale Twoje anioły uwielbiam najbardziej, cudne są:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, bardzo dziękuję. Gapa ze mnie, bo zapomniałam w poście dodać, że cudna serwetka na niej jest właśnie od Ciebie:)))

      Usuń
  18. Skrzynka Cudna, decoupage to dla mnie czarna magia, próbowałam lata temu, ale pracę wolały o pomstę do nieba, cierpliwości mi brak. Aniołek wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dopiero się wprawiam i powiem szczerze, że przez moja niecierpliwość zepsułam dwie prace - całe szczęście to były drobiazgi - podkładki i zakładki.
      Teraz cierpliwie czekam, aż wszystko dokładnie wyschnie:P

      Usuń
  19. Izuniu, cudne prace i świetna fotka żabki 🥰

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG
    Anioł jest cudowny a skrzyneczka przepiękna.
    Przesyłam serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń