niedziela, 28 listopada 2021

 Dzisiaj...

zaprezentuję obrazek na desce.
Pomysł na niego nasunął mi się, 
gdy otrzymałam od Justynki - Wielkie Małe Pasje,
cudne przydasie do decoupage.
Miedzy innymi dużą deskę o pięknym kształcie i śliczny ryżowy papier.
Justynko dziękuję!

Przypomniałam sobie wówczas cudnego anioła
wykonanego w technice - malunek na decu:)))
Justynki anioł mnie zauroczył
i wiedziałam, że na mojej desce będzie Maryjka  w podobnej technice.
Czekałam tylko na okazję, ale znalazła się szybko.
Maryjka powstała i jest już w nowym domku:)

Zdjęć mam mało,
bo zapomniałam o sesji:(
Tylko wersja robocza.



Nie widać niestety na nich, że większość pracy
ozłociłam na maksa:P.

PS. Bardzo dziękuję za przemiłe komentarze na temat żarówczaków.
💙💚🧡

Dobrej niedzieli!
Iza

31 komentarzy:

  1. Ekstra, piękny obrazek, bardzo pomysłowa technika i fantastyczny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie. Jaka piękna Maryjka. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca, Izabelko, bardzo lubię Twój styl.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, złoto trudno jest odpowiednio pokazać na zdjęciu. Deseczka jest urocza, to wzruszający obrazek w Twoim własnym stylu. Jestem pewna, że w naturze jest jeszcze piękniejszy. Uściski Izabelko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Izuniu wielkie brawa!!! Wyszło wspaniale, pięknie i tak po Twojemu, czyli wszystko, co lubię :). Śliczna Maryjka! Cieszę się również, że dałaś radę z papierem ryżowym :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję. Papier przykleiłam według Twoich wskazówek:))) Okazuje się, że nie jest taki trudny do położenia i powiem nawet, że sprawił mniej kłopotów niż serwetka. Papiery ryżowe mają cudne wzory. Ten różany od Ciebie jest piękny. Zostało jeszcze na zakładkę:)
      Justynko, jeszcze raz dziękuję za wspaniały prezent:) Uściski

      Usuń
  6. Super wygląda i piękne wykonanie,też tak mam jak coś dostanę to zaraz kombinuję co z tym zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja Ci Ona :) zdjęcia nie oddają uroku tej pracy. musicie mi na słowo uwierzyć, Jest cudowna, niesamowita, zachwycająca :) Izunia jeszcze raz bardzo , bardzo ci za nią dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, a ja się cieszę, że się obrazek podoba:)))
      Buziaki:)

      Usuń
  8. Praca na desce wygląda pięknie. Wyjątkowe tworzysz prace. Pozdrawiam serdecznie 🎄🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycam się nią od paru dni, a blogger nie chce opublikować mojego komentarza.
    Ja kolorowałam pracowicie Twoje aniołki.
    Ale widzę, że do Twoich kolorów to one się nie umywają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga:) Cieszę się bardzo, ze kolorujesz:)

      Usuń
  10. Izuniu Twoje grafiki wiesz, że uwielbiam, pozwolę sobie pobrać te z poprzednich postów i coś fajnego stworzyć, twoje żarówczaki są super :) Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maryja jest piękna. Wspaniały obrazek stworzyłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. O rety... jak pięknie :):):) tło dekupażowe i główny motyw świetnie się uzupełniają... :)
    a do tego moja praca mogła być inspiracją - cieszę się przeogromnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko. Twój pomysł z tłem decu bardzo mi się spodobał. Powtórzę go jeszcze nie raz:)))

      Usuń
  13. Przepiękna, wręcz przemawia do nas swoim pięknem.

    OdpowiedzUsuń