poniedziałek, 13 grudnia 2021

 Kiedy...

ja się umówiłam z Agą na wymiankę?
Chyba we wrześniu,
ale do wymianki doszło niedawno :)))
Aga chciała, abym namalowała dla niej 10 markerowych aniołków.
Wśród nich miały być też Maryjki, które już pokazałam.
Malowałam z przebojami, ale nie będę ich opisywała.
W dzisiejszym poście pokażę 6 pozostałych aniołków i pochwalę się 
cudownymi medalionami na choinkę, które przygotowała dla mnie Agnieszka.

Gdy otrzymałam pakę od Agi i ją otworzyłam
miałam uśmiech od ucha do ucha.
Na wierzchu zobaczyłam duży medalion
z...



... moimi aniołami!!!
 
A pod nim kolejne:)))


Medaliony ze Świętą Rodziną i aniołkami
spowodowały, że obok tego szerokiego uśmiechu,
zapaliły mi się jeszcze iskierki w oczach.









Do tego doszły dźwięki - nie napiszę jakie, 
bo zobaczyłam to pudełko.


W nim prawdziwe skarby.




Do paczki Aga dołączyła pyszne pierniki
i puszkę z cukierkami pewnej firmy na V.
Aguś, została już tylko puszka :P

Moje anioły prezentują się tak:







Co ja dołączyłam oprócz aniołków?
 Maryjkę na desce, Bukę - żarówczaka (te już pokazywałam)
i podkładki pod kubeczki.

Aguś, bardzo dziękuję za wymiankę.
Ja jestem bardzo zadowolona 
i cieszę się, 
że moja choinka w tym roku będzie ustrojona 
w piękne medaliony od Ciebie.
Również za to, że nie pozwoliłaś - wiesz na co:)

Czy u Was już pachnie pierniczkami?
U mnie tak:)

Buziaki
Iza


31 komentarzy:

  1. Brawo dziewczyny! Piękna wymianka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Izunia, Ty wiesz, że ja się zachwycam Twoimi aniołami, a Boża Mama to już miód na moje serce. No cudne malujesz te portreciki, jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne i zachwycające. Bardzo, bardzo Ci dziękuję, że chciałaś się ze mną wymienić i że tak się napracowałaś :) Jak jeszcze kiedyś będziesz chciała, to je jestem chętna jeszcze na 2-3 Maryjki- jest ich mnóstwo i na dwie podkładki, tak żeby wszyscy mieli na Wigilię :) Do obrazków specjalnie zamówiłam passe partou i białe ramki :) Dopiero w oprawie widać ich piękno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, bardzo się cieszę, że wymianka sprawiła Ci przyjemność. Dla mnie była to duża radość. Twoimi pracami jestem zachwycona. Są piękne i dopracowane w każdym calu.
      Serio, chcesz Aga więcej?
      Dziękuję jeszcze raz ❤❤❤
      Buziaki

      Usuń
  3. Serio, serio :) ale już nie w tym roku :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace poleciały w obydwie strony! Wspaniała wymianka. Dużo pracy i serca włożyłyście w swoje prace - jak zawsze zresztą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję:) Nasza wymianka była bardzo przyjemna:)))

      Usuń
  5. Jakie cuda.
    Zachwycam się. Jesteście wspaniałe. Ogrom talentu.

    A aniołek z jabłkiem jest podobny do mojej Synowej ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się wymieniłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Izuniu wracam właśnie od Agniesi i napiszę to samo u Ciebie - wymieniłyście się po królewsku! Cudowne prace w obie strony pojechały, ale nie mogło być inaczej - dwie niezwykle utalentowane osoby wymieniły się :). Cuda, cuda i jeszcze raz cuda stworzyłyście!!! No po prostu bajka i Twoje prace Izuniu jak i Agniesi! Wzruszyły mnie te bombki z Twoimi grafikami. Uwielbiam takie wyjątkowe, unikatowe prezenty. Idę na górę jeszcze raz popatrzeć :)).
    Buziaki kochana!
    PS. U mnie zapach pierniczków od początku grudnia króluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję za miłe słowa. Mnie też prace z aniołkami wzruszyły. Aga napisała, że zazwyczaj szewc bez butów chodzi:))) i miała rację:))) A tak, mam i ja aniołki w pięknej Agusinej aranżacji.
      Ja za pierniczki wzięłam się w ostatniej chwili, ale nie wyobrażamy sobie świąt bez zapachu i smaku tych pyszności.
      Buziaczki

      Usuń
  8. Właśnie przed chwilą podziwiałam wymiankę u Agnieszki :) FANTASTYCZNIE obie się obdarowałyście :) Wykonałyście naprawdę przepiękne, oryginalne, wyjątkowe rzeczy :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję. Tak, wymianka nasza bardzo mnie ucieszyła:)

      Usuń
  9. Izabelko, cudowna wymianka - jest w niej nie tylko Wasza kreatywność i duże zdolności, ale też ogrom włożonego serca. Może dlatego te prace tak chwytają za serce.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne prace, wszystkie bez wyjątku - to wspaniała wymianka.
    Uściski Izabelko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te medaliony i cudne Anioły.
    Super wam ta wymianka wyszła :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam u Agi, podziwiałam Was obie, stworzyłyście najprawdziwsze cuda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cuda wykonałyście. Dwie niezwykle utalentowane osoby. Podziwiam. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne prace Twoje i Agnieszki! Bardzo udana wymianka.
    Twoje anioły są zachwycające!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne prace Twoje i Agi! Jak Aga przykleiła Twoje anioły na medaliony? Jestem zachwycona! Nie wiedziałam, że tak się da, myślałam, że to musi być papier ryżowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!!! Ja też byłam ciekawa.
      Wyobraź sobie Daga, że można kupić papier ryżowy "czysty" i wydrukować sobie. Nie wiem, czy drukarka zwykła sobie poradzi, bo Aga robiła to w jakimś zakładzie profesjonalnym.
      :)

      Usuń