czwartek, 10 marca 2022

 Dzień dobry...

Zaprezentuję albumik z Małym Księciem,
całkowicie recyklingowy.
:)


Podczas porządków w przydasiach
natknęłam się na starą kolorowankę z sentencjami,
już trochę pociętą.


Biało - czarne kartki książki podobały mi się właśnie w takich kolorach
i bardziej przypominały papier do scrapbookingu niż obrazki, 
które miałabym ochotę pokolorować.
Właśnie w takiej formie postanowiłam je wykorzystać do albumu.
Wyjęłam jeszcze ładne grafiki z Małym Księciem
od Ewy - Ewinki i zabrałam się do pracy.
Album powstawał w dosyć ślimaczym tempie
 - jedna strona w jeden dzień:)

Zapraszam do oglądania:)































Kilka grafik z książki pokolorowałam markerami
w taki nietypowy sposób, aby jednak trochę koloru przemycić.
Resztki grubszych papierów, też w różnych kolorach,
podkleiłam pod biało - czarnymi stronami, aby usztywnić bazę.
Między stronami umieściłam chyba wszystkie ścinki kolorowych sznureczków,
które miałam w szufladzie:)


To mój pierwszy album z kartami mojej produkcji.

Zasypałam post zdjęciami:)))


Przesyłam serdeczności.
Trzymajcie się!

Iza

46 komentarzy:

  1. Brawo Izuniu, jest wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Izuniu. Albumik wyszedł pięknie, jestem zachwycona. Kocham albumiki, ale nie potrafię robić. Tym bardziej Cię podziwiam i temat uroczy. Super.
    Sciskam mocno.
    p.s. Już wróciłam na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję. Cieszę się, że jesteś:) Również przesyłam uściski.

      Usuń
  3. Przecudny! Osoba, do której rąk trafi będzie szczęściarzem:) Te grafiki są świetne.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję. Spodobał się osobie, której go podarowałam.
      Buziaki

      Usuń
  4. Rewelacja.
    Fantastyczny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny album. Tyle pracy. Książka Mały Książę będzie dla mnie już zawsze nr 1, tym bardziej Twój album mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Małego Księcia też lubię bardzo:)
      Uściski.

      Usuń
  6. O rety, ile to pracy...! :) ale jaki efekt! naprawdę jest co oglądać i nad czym się zachwycać :) bardzo fajne kolory, podziwiam ilość różnych układów - każda karta jest zupełnie inna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko:) Te karty, raczej proste. Bałam się, że na takiej bazie używanie wodospadów będzie niewygodne:) Uściski

      Usuń
  7. Brawo Ty !!! kawał wspaniałej pracy, ale za to efekt końcowy warty każdego wysiłku :) uwielbiam Małego Księcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, ten album jest po prostu zjawiskowy. Nie mogę się napatrzeć. Brawo, Izuniu!
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję:) Słowa albumowej mistrzyni Małgosi są dla mnie cenne:)
      Buziaczki

      Usuń
  9. Jest piękny Izabelko! Uwielbiam recykling i wykorzystywanie różnych, nietypowych materiałów. To zmusza do kombinowania dając nietuzinkowe efekty. Gratuluję pomysłu i starannego wykonania. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś. To była też dobra zabawa. Uściski

      Usuń
  10. Zachwycający!!!!!Niepowtarzalny!!! Brawo! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny album. Podziwiam wykonanie i oryginalność. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny album! Ty artystyczny Midasie, podziwiam! .... i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, dziękuję - za miłe słowa i te cudne grafiki:)))
      Buziaki:)

      Usuń
  13. Cudowny album. Zachwycam się każdą kartką jego. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Izuniu juz kolejny raz zaglądam do Ciebie i oglądam to cudo, ale dziś dopiero mam chwilkę na kilka słów :). Chylę Tobie nisko czoła! Wykonałaś go perfekcyjnie!!! Bajka!!! Właściwie to można w kółko oglądać. Pięknie wszystko ze sobą połączyłaś, każda karta to spójna całość i historia. Brak słów! Wielkie brawa! Mały Książę to ukochana książka mojego starszego syna odkąd pamiętam. Zawsze będzie mi się z nim kojarzył :).
    Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję:) Sama też lubię Małego Księcia, ale "odkryłam" go już jako dorosła osoba.
      Buziaki:)

      Usuń
  15. Przepiękny album,widać ogrom włożonej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały album, widać ogrom włożonej pracy, niesamowita praca, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że nie kolorowałaś tych obrazków ... świetny pomysł z wykorzystaniem tych papierów jako tło do stron. Art recykling w pełnej krasie. Wspaniały album!

    OdpowiedzUsuń
  18. Izuniu, brak mi słów... jaki piękny ten album zrobiłaś, no rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mały Książę należy do niewielkiego grona lektur, które czytałam wielokrotnie i za każdym razem z zachwytem. Piękny album!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Doskonały pomysł na wykorzystanie nietypowych papierów. Album przepiękny! Doskonałe połączenia kolorowanki z kolorowymi papierami scrapowymi.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  21. "Mały Książę" to jedna z moich ulubionych książek, która nie traci na wartości i przesłaniu, pomimo upływu lat. Mogłabym ją czytać bez końca. Dlatego album z tym motywem bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dziękuję Aga🙂

    OdpowiedzUsuń