czwartek, 24 marca 2022

 ...

"Nie biegnij za szybko przez życie,
bo najlepsze rzeczy zdarzają się nam wtedy,
gdy najmniej się ich spodziewamy".
- Gabriel Garcia Marquez

Bardzo dziękuję za życzenia urodzinowe
oraz wspaniałe prezenty!

Były one dla mnie ogromną niespodzianką.
Najpierw wiadomość od Beatki, która napisała, 
że chce mi podarować na urodziny szyte tulipany,
potem niespodziewany prezent od Małgosi,
wprawiły mnie w stan ogromnego wzruszenia i radości.
A tylko raz pochwaliłam się na blogu , 
że właśnie w marcu przekroczyłam pewną magiczną cyferkę.
Teraz nie napisze jaką:P

Kochane dziewczyny, 
dziękuję Wam z całego serca!
💗

Od Małgosi otrzymałam cudny album 
i śliczną kartkę z sympatycznym 
królisiem.






Od Beatki wspomniane tulipany,
które od razu powędrowały do mojego 
ulubionego w domu miejsca...
sypialni 😁




Jeszcze raz serdecznie dziękuję!!!

Na koniec pochwalę się skrzyneczką - herbaciarką,
która wyszła z mojego warsztatu:)

!



Ściskam mocno!
Iza

28 komentarzy:

  1. Izabelko, jeszcze raz wszystkiego najlepszego, kochana. Skrzyneczka jest cudowna, uwielbiam Klimta.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione, ale szczere życzenia urodzinowe! Niech się nieustannie spełniają Twoje marzenia, bliscy będą w zasięgu ręki a dobre rzeczy przytrafiały każdego dnia:)

    Piękne prezenty i wspaniała skrzyneczka!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Izuniu spóźnione, ale najszczersze życzenia i ode mnie. Spełnienia marzeń i wszystkiego czego sobie życzysz. Nieustającej weny twórczej no i zdrowia bo ono jest najważniejsze. Sto lat kochana!
    Piękne prezenty dostałaś. I bardzo podoba mi się Twoja skrzyneczka. Cudnie je ozdabiasz!
    Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dobra!
    Skrzynka superaśna.

    OdpowiedzUsuń
  5. skrzyneczka jest rewelacyjna, a prezenty bardzo miłe. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że tulipany się podobają,cała radość po mojej stronie 🙂🙂
    Skrzyneczka elegancka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają się bardzo:) Bardzo dziękuję Beatko:)

      Usuń
  7. Wszelkiej pomyślności życzę i nieustającej weny 😘 Piękne prezenty, a skrzyneczka to cudo- uwielbiam ten obraz! Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty dostałaś!
    Spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko co Najlepsze życzę :)
    Miło tak cudowne prezenty dostać.
    Skrzyneczka piękna.
    Ściskam ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego pozytywnego, mnóstwo zdrowia i radości, niech Ci się dobrze dzieje! :)
    Piękny post - wspaniałe prezenty, I śliczna skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnóstwo radosci i serdeczności Ty nasza anielska blogerko z okazji 18 urodzin:) zawsze bądz taka radosna i niech Ci się scczęści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, bardzo dziękuję:) Ta osiemnastka bardzo mi pasuje:D

      Usuń
  12. Dołączam się do życzeń. Wszystkiego dobrego. Spełnienia marzeń. Tych wszystkich wspaniałych pomysłów do tworzenia. Żeby zawsze Ci się chciało, oraz Zdrowia, milosci i szczęścia. Pozdrawiam gorąco. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego, co najpiękniejsze Izo! Niech się spełniają wszystkie Twoje marzenia! Urodzinowe prezenty cudne dostałaś, a skrzyneczka jest ozdobiona idealnie! Uściski:)

    OdpowiedzUsuń