wtorek, 19 kwietnia 2022

 Po świętach...

Czas wracać do "roboty".
:)))

 Mam kilka zaczętych projektów,
(nie tylko tych związanych z rękodziełem),
które postanowiłam wreszcie doprowadzić do finału.
Wyznaczyłam nawet sobie czas na ich realizację - do majówki;P
Póki co, nowych prac nie zaczynam.
Sięgam natomiast po stare
i prezentuję dzisiaj folkowe kurki wielkanocne,
które poleciały w kopertach ze świątecznymi życzeniami.
Jak zwykle, kurek było mniej, niż bym chciała posłać.
Wybaczcie, następnym razem się poprawię. 






Bardzo dziękuję za wszystkie świąteczne życzenia,
te pod poprzednim postem, 
mailowe,
i te na kartkach.
Kartki są tak cudne, że pochwale się nimi.
🧡🧡🧡











Bardzo dziękuję!

Serdecznie Was pozdrawiam.
Iza

PS.
Właśnie doleciała śliczna kartka od Ewy.
Hubciu, dziękuję!


:)

43 komentarze:

  1. Kurki zachwycają! Wspaniałe kolory i piękna kompozycja:) śliczne kartki otrzymałaś:)
    Ja odpuściłam wysyłanie kartek na jakąkolwiek okazję, przyznam szczerze... ceny znaczków (tym bardziej przy ilości którą miałabym kupić) zwaliły mnie z nóg... a to, co wyprodukuję wolę przeznaczyć na aukcje charytatywne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję:) Sama zastanawiałam się nad tym, czy nie zrezygnować z wysyłania, a pieniążki przeznaczyć na cele charytatywne.
      :)

      Usuń
  2. Śliczne sa te Twoje kurki, niepowtarzalne, a na żywo jeszcze ładniejsze :) a moja najładniejsza :) Buziaki :) trzymam mocno kciuki za Twoje nowe projekty i już nie moge doczekać się Twoich nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem Twoich kurek. Karteczki jakie dostałaś też piękne. Miło, że ktoś pamięta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te Twoje kogutki, dziękuję za kartkę i życzenia😘 Niestety ja się nie wyrobiłam z kartkami, ale jakoś się zrehabilituję w Twoich oczach w najbliższym czasie. Mam taką nadzieję 😔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, coś Ty! Przecież ja od Ciebie otrzymałam ostatnio tyle, że to mój dług jeszcze się ciągnie. Ale mam plan:)))
      Buziaki

      Usuń
  5. Słodkie kurki, kartełki też fajne!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mnogość ślicznych kartek u Ciebie !!! Kurki filcowe - śliczne ! To dopiero niespodzianka ! Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te kurki. Co za świetny pomysł!
    Powodzenia w kończeniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście wszystkie kartki piękne ale kury są nieprzyzwoicie urodziwe! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne są te kureczki, Izuniu i dziękuje jeszcze raz za tą, która do mnie przyfrunęła.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta to taki fajny przerywnik w codzienności.
    Fajnie kolorowo u Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałaś wspaniały pomysł na śliczne i nepowtarzalne kartki! Bardzo mi się spodobały twoje kurki. Pozdrawiam poświątecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem szczęśliwą posiadaczką tej przepięknej kurki, za którą bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale doskonały pomysł. Kartki z kurkami są piękne i oryginalne. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Izuniu Twoje folkowe kartki są obłędne i cieszę się bardzo, że jedna jest moja :))). Dziękuję jeszcze raz!
    Jak przeczytałam Twoje postanowienia to uśmiechnęłam się szeroko - mam takie same i dziś właśnie zabrałam się na kończenie jednego UFOKa.
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję! Trzymam kciuki za nasze ufokowe prace. Teraz właśnie kręcę białe i czerwone róże z papieru na szkolną akademię... a miałam na to tyle czasu:DDD

      Usuń
  15. A ja nie mam silnej woli, wciąż zaczynam coś nowego:)))
    Nietuzinkowy pomysł z tymi kurkami - to przeurocze i oryginalne karteczki. Uściski Izabelko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, dziękuję:) Zaczynaj, zaczynaj - ja czekam aby podziwiać:)

      Usuń
  16. Wyjątkowe są Twoje folkowe kartki z kurą ... dla mnie bomba :)
    U mnie pomysłów na nowe projekty dużo ale nie wiem który najpierw zacząć więc ...... jest zastój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu:) Zastój? U Ciebie? Nie wierzę!
      :)))

      Usuń
  17. Nawet nie wiesz, jaką radość mi Twoja kurka sprawiła! dziękuję serdecznie!(będzie siedzieć miesiąc na wystawce, a co!;-D) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Hubciu:) Twoja śliczna okrągła karteczka też na mojej wystawce jest:)))

      Usuń
  18. Fantastyczne te kurki!!! Cudny pomysł:)
    I karteczki też piękne dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyszły Ci te kartki z kurką - ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są te kartki z kurkami, a jedna jest moja :) Jeszcze raz Izuniu bardzo Ci za nią dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne karteczki z tymi kurkami, takie radosne, idealnie pasowały do Wielkanocny

    OdpowiedzUsuń