czwartek, 14 lipca 2022

 Dzisiejszy...

post będzie folkowy.
:)
Wykonałam taką skrzyneczkę - herbaciarkę.


Długo leżała w przydasiach.
Nie miałam na nią pomysłu, 
bo nie mogłam ozdobić jej "po swojemu".
Bejca odpadała ponieważ herbaciarka była 
cała pokryta klejem na łączeniach...
gruuubą warstwą.
Próbowałam go usunąć, ale nie byłam w stanie.
Dodatkowo w rogu ma skazę - część drewna odszczepiła się i odpadła.


Pomysł na kolorowa skrzyneczkę wpadł mi dopiero, 
gdy przeglądałam swoje akryle.
Postanowiłam wykorzystać te najstarsze do pomalowania pudełka
i nimi właśnie zamaskować klej na złączeniach.


Na wieczku położyłam bejcę w kolorze bambusowym.
Bardzo mi się spodobał jej odcień.
Ludowy wzorek jest mojego projektu:)


Boki herbaciarki ozdobiłam serwetką w paski 
położoną bezpośrednio na drewno.

Tyle 🧡 włożyłam w tę herbaciarkę, że...
zostanie u mnie:)))
Będzie pasowała do mojego nowego folkowego wnętrza,
które pomalutku zaczęłam urządzać.
Kiedyś się nim pochwalę:)

Post ludowy 💛💚💙
więc 
jeszcze pokażę aniołki w tym stylu na...
ateciakach!!!




ATC - tyle o nich na blogach!!!
Chciałam spróbować i zaczęłam rysować anioły na kartach w marcu, 
będąc w nastroju wielkanocnym.
Skończyłam niedawno :DDD
Napiszę jeszcze, że są to moje pierwsze i ostatnie karty.


Aniołki z ATC trafiły do moich stempli
i są do wykorzystania:)


Zadudkowało się u mnie na całego:)))



Są codziennie o różnych porach.
Mieszkają bliziutko i pomagają walczyć z mrówkami,
które są u mnie wszędzie.
Nie mogę ich nawet wyprosić z domu...
mrówki, nie dudki:)



Serdeczności dla Was:)
Iza

PS1. ATCiaki z aniołkami są do adopcji:) 
PS2. Bardzo dziękuję za Wasze dziewczyny wypowiedzi na temat ulubionych artystów.
Wielu odkryłam na nowo, wielu dopiero poznałam:)

🧡

59 komentarzy:

  1. Najpierw dudki, bo mnie rozczulają :) Jak byłam mała, jedną z najczęściej ogladanych książek u mnie w domu był atlas ptaków, pięknie ilustrowany :) moje rodzeństwo i ja, znaliśmy je wszystkie na pamięć :) Zazdroszczę Ci / tak zdrowo:)/, że możesz je na żywo oglądać :) wygladają jak w moim albumie :) Izunia aniołki- śliczności, częstuję się digiskami, na Wielkanoc na pewno skorzystam :) a skrzyneczka na pewno bedzie perełką w ludowym wnętrzu :) pozdrówka :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, dziękuje bardzo. Skrzyneczka dołączy do wyposażenia, które jeszcze gromadzę:)
      Kiedyś bardzo chciałam powiesić budkę dla dudków blisko domu. Dudki znalazły sobie inne lokum - dziuplę w pobliskim drzewie i upodobały sobie nasze podwórko do żerowania. Nasz Bastek tylko je obserwuje, my też - podchodzą coraz bliżej i radują nas bardzo. A teraz pojawiają się z młodymi:) Cudne ptaki.
      Buziaki

      Usuń
  2. Ale jestem ciekawa tego folkowego wnętrza, Izabelko. Skrzyneczka jest idealna po prostu i bardzo podobają mi się aniołki.
    Chyba musisz zaprosić dudki do domu do walki z mrówkami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję:) Folkowe pomieszczenie dopiero "się szykuje" w budynku gospodarczym, tzw. letniej kuchence, w której teraz robię pyszne dżemiki:))) Planów mam co do niego dużo - na razie odświeżyłam wnętrze, tzn. pomalowałam. Marzą mi się stare meble z wiejskiej chaty. Herbaciarkę już mam:)))
      Uściski

      Usuń
  3. Herbaciarka naprawdę piękna i pewnie żal by było się z nią rozstawać. Karty też piękne. Zazdroszczę wizyt dudków tych ptasich oczywiście. 😊🐦

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, dziękuję:) Dudki cieszą nas bardzo. Jest na co popatrzeć przez okno. Ostatnio była kłótnia z kopciuszkami. Wszystkie stroszyły czubki:)))

      Usuń
  4. Izuniu herbaciarka jest mega!!! Uwielbiam folk, a w Twoim wykonaniu zawsze mnie zachwyca! Cuuudna jest, a zwłaszcza folkowy motyw Twojego autorstwa. Pięknie to wszystko połączyłaś, super wyszło. Aniołki też są śliczne! Aż żałuję, że nie robię kart ATC :). Pięknych, ptasich gości masz :)).
    Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję:) Ja sama zakręcona jestem folkowo bardzo i ta skrzyneczka to wyraża:) Ma podobne paseczki jak cudny folkowy aniołek od Ciebie Justynko. ATC nie przypadło mi do gustu, ale rozumiem wszystkich "ateciakoholików", że potrafi wciągnąć na całego.
      Dudki nazywamy już naszymi:))) Są kilka razy dziennie - całą rodzinką. Buziaki:)

      Usuń
  5. Kocham Twoje anioły, skrzyneczka mnie oczarowała, ale tym razem muszę przyznać, że dudki wszystko przebiły! No ale trudno przebić piękno natury :))). Zachwycający widok! Do mojego ogrodu przylatuje mnóstwo ptaków, ale dudków jeszcze nie było, a u Ciebie całe stado!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję:) Czasami, gdy widzimy dudki na podwórku, rzucamy wszystko i obserwujemy. Rozpoznajemy już młode - stare dudki je podkarmiają:) Możesz spróbować zwabić je do swojego ogrodu wieszając odpowiednie budki lęgowe.
      :)

      Usuń
  6. A jak by tą skrzyneczkę zrobić trochę większą to może i by pasowała na ateciaki:)) widoki za oknem cudne. Musisz mieć tam spokój skóro tacy goście przylatują. Aniołki biorę, może dam Gabrysi do pokolorowania. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, spokój mam. Czasami się śmieję, że ruch okropny, gdy przejedzie obok domu pięć samochodów na godzinę.
      :)

      Usuń
  7. Cudna skrzyneczka. Uwielbiam ludowe motywy. Dudka rzadko spotykam. Piękne ptaszki. Zazdroszczę , że możesz je podglądać codziennie. Aniołki jak zawsze śliczne. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, dziękuję. Wcześniej też rzadko widywałam, częściej słyszałam. W tym roku dopiero mam swoje dudki:)
      Serdeczności!

      Usuń
  8. Skrzynka klimatyczna 🙂
    Ale to Aniołki mnie zachwyciły !
    Dudki są urocze , u mojej babci co roku na starym dębie miały gniazdo .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko. Mam nadzieję, że za rok dudki też zobaczę:)

      Usuń
  9. Witaj
    Piękna ta Twoja skrzyneczka. Zdolna jesteś bardzo. Ja mam dwie lewe ręce do takich rzeczy.
    Ale to dutki mnie rozczuliły
    Pozdrawiam sobotnim słońcem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ismena:) Ja również słonecznie, cieplutko Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Wspaniałe prace, herbaciarka mnie urzekła, jest cudna a motyw ludowy idealnie dopełnia całość, zapatrzyłam się na dutki tylko pozazdrościć takich gości, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale sobie poradziłaś. skrzyneczka na ludowo bardzo udana. ATC bardzo lubię i robić i podziwiać :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja, dziękuję. Myślę, że ateciaki innym wychodzą dużo lepiej. Super, że lubisz tę formę.
      :)

      Usuń
  12. Piekna herbaciarka ,taka kolorowa,super prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czemu jest anonimowy,jestem Ela17

      Usuń
    2. Dziękuję Elu:) Ostatnio Blogger robi takie psikusy

      Usuń
  13. Dobry pomysł i piękny efekt, bardzo oryginalny - to niezwykle urokliwa i stylowa herbaciarka. Nie wiem czemu się zraziłaś do ateciaków, wyszły Ci ślicznie:) Może podeślesz mi kilka dudków na mrówki? Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, dziękuję:) Czasami jest tak, że wiesz już - nie dla mnie ta opcja. Piszę o ATC. Chociaż, gdy cofnę się kilka lat wstecz, myślałam tak o decu tworząc kilka szkatułek na szkolny kiermasz:)))
      Dudkami nie mogę się nacieszyć... nie wyślę:DDD
      Buziaki

      Usuń
  14. Skrzyneczka wyszła rewelacyjnie. Pomysł wspaniały i piękne wykonanie! Anioły cudne i bardzo za nie dziękuję. Pasują idealnie do wielkanocnych kartek, więc chyba wykorzystam 😘
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Cieszę się, że aniołki się przydadzą.

      Usuń
  15. skrzyneczka jest prześliczna, a aniołki kradną SERDUCHO:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Ci to wychodzi ;)) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne prace! Ja oczywiście baaaardzo chętna na przygarnięcie ateciaka, ale chyba już po sprawie;-D A dudki mnie rozłożyły na łopatki- ale ci zazdroszczę takich widoków!!!!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hubciu, są do wzięcia :D. Tylko prześlę troszkę później - na początku sierpnia.
      :)

      Usuń
  18. Piękne, i herbaciarka, i ATC, i dudki! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dlaczego karty ATC są pierwsze i ostatnie ? Wyszły super.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prace świetne, a rodzina Dudków mega........do mnie przylatuje tylko jeden......Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  21. Skrzyneczka bardzo ładna ii AtC - starannie wykonane ! Tylko jak to się stało, że tyle dudków do Ciebie przylatuje ??? Ja też ich chcę !!! Ściskam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula dziękuję:) Dudki chyba moje mrówki zwabiają. Dosłownie są wszędzie, jeszcze takiej inwazji nie miałam - oczywiście pisze o mrówkach:DDD
      Również ściskam:)

      Usuń
  22. Piękny folkowy motyw. Podziwiam te równe paseczki i anielskie ateciaki🤩 I chętnie poczęstuję się cudnymi aniołami, pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała folkowa skrzyneczka, doczekała się fantastycznej oprawy:) klej na łączeniach to prawdziwa zmora... doprowadza mnie do szału przy nakładaniu bejcy. Tylko farby dają radę to zamaskować...
    Wspaniale tworzysz:) ja ATC nie próbowałam i póki co nic mnie nie skusiło... może kiedyś... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko. Do tej pory nie spotkałam się z tak klejoną herbaciarką - jakbym klej z pistoletu nakładała już po złożeniu dwóch powierzchni. Farby akrylowe dały radę a mnie już się marzą farby kredowe. Z tymi jeszcze nie pracowałam, ale widzę jakie dają efekty:)
      Ja również ATC odkładam... może kiedyś:)
      Usciski

      Usuń
  24. Piękna ta herbaciarka - nie dziwię się, że nie chcesz jej oddawać. Ateciaki też wyszły ciekawie. A dudusie? Toż to jedne z moich ulubionych ptaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, bardzo dziękuję:) Dudki zawróciły mi w głowie:) Wróciłam właśnie z kilkudniowej wycieczki - mam nadzieje, że jeszcze je zobaczę, bo rano nie przyleciały jak zwykle.
      :)

      Usuń
  25. W zasadzie to nie wiem od czego zacząć.. Nigdy nie widziałam dudka ,, na żywo" A u Ciebie ... No proszę.. Ale to aniołki na atc jak dla mnie skradły posta- magiczne.Przypomniały mi moje czasy kiedy robiłam ich sporo... jeśli miałabyś ochotę kiedyś na wymiankę- to zapraszam. Mam nadzieję we wrześniu wrócić do prac w swoim laboratorium:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, bardzo dziękuję:) Ateciaków nie robię, to była tylko próba i powiem szczerze, nie przypadła mi do gustu ta forma, bo nie potrafię pracować z tak małą powierzchnią:)

      Usuń
  26. Zachwycasz, jak zawsze! Gdybyś zechciała się ze mną kiedyś wymienić na ATC, byłabym zaszczycona! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Daga:) Ateciaków niestety nie tworzę, to była jedyna próba. Podziwiam u innych, ale sama jakoś nie zapałałam miłością do tej formy... jeszcze:P

      Usuń
    2. Buu, szkoda. Ale gdybyś jeszcze jakieś próby robiła, pamiętaj, proszę, o mnie. Może dziewczynka ze szczurkiem? Tak, wiem, że już jestem nudna. :DDD Zrobię Ci na wymianę, co zechcesz. :D

      Usuń