niedziela, 18 września 2022

 Jesiennie...

 się zrobiło.
Ciepłe promyki słoneczne przyjemnie grzeją.
Kolory zachwycają, 
bo i światło jest inne, i rośliny cudnie się wybarwiają.
Bardzo lubię o tej porze wszelkie pomarańcze, borda, żółcienie.
złocienie i fiolety.



Dzisiaj tak skromnie.
Pochwalę się szkatułką z letnim jeszcze motywem.



Troszkę się nad nią napracowałam, 
bo starałam się "zgubić" symetrię wzoru z serwetki.
Do tej skrzyneczki potrzebowałam dłuższego obrazka z motywem maków.
Dlatego poszły też w ruch farby akrylowe.



Na koniec jeszcze jeden dudek.


Ten zamieszkał w ogrodzie na stałe, 
bo cała piątka z lipca gdzieś się wyprowadziła.

Dobrego tygodnia!
Iza

Jeszcze raz wpadam do siebie z dopiskiem, 
bo Anette zorganizowała...


Rozruszajmy wspólnie nasz blogowy świat:)))
😘



60 komentarzy:

  1. Wspaniałe jesienne zdjęcia i piękne dekupażyki :) Dziękuję za wizytę u mnie. Wstawiłam instrukcję obsługi żaby. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Fajny pomysł Anette. Instrukcja się przydała:D

      Usuń
  2. Maki pięknie prezentują się na skrzyneczce jakby delikatnym wiatrem muśnięte a dudek po protu cudny, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję:) Dudek zdobi i zabawnie kręci skrzydełkami. Mam nadzieję, że nie wystraszy tych prawdziwych, gdy powrócą:)

      Usuń
  3. Ach, te maki wszędzie prezentują się wspaniale. Takie delikatne, a jednak tak niesamowicie urokliwe i od razu wpadające w oko. Szkatułka nie wyszła skromnie, tylko wspaniale. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kasiu. Maki to piękny motyw. Ich czerwień jest niesamowita:) Uściski

      Usuń
  4. Fajne zdjęcia :).

    Maki cudnie się prezentują :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna szkatułka i dudek. Zamyśliłam się, czy żółty kolor by mi się teraz podobał i rzeczywiście, mam w podobnym kolorze kwiatki i lubię na nie patrzeć. Zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Żółte kwiaty lubię bardzo i mam w swoim ogrodzie. Wokół nich zawsze tętni życie - motyle, trzmiele, pszczoły ten kolor też uwielbiają:)
      Również życzę zdrowia!

      Usuń
  6. Szkatułka jest cudna - przywodzi na myśl pełnię lata. A dudek bardzo sympatyczny.
    Pozdrawiam ciepło, Izabelko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ona jest śliczna, zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam maki:) Skrzyneczka jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna szkatułka. Bardzo ładnie ułożony wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham jesień i jej barwy, kocham jest czar, bo ona ma w sobie tajemnicę, ale taką piękną. Szkatułka jest prześliczna, bardzo mi się podoba. Maki uwielbiam, a jest też tak baśniowo, wspaniała praca. Niech dużo dobra Ci się przytrafia. :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))) Dzisiaj na jesienną i deszczową aurę trochę ponarzekałam:) Jednak las w deszczowy dzień tak cudnie pachnie... niech pada.
      Uściski

      Usuń
  11. Bardzo lubię Twoje zdjęcia przyrody, zazdroszczę zawsze. Odkąd nie mogę wychodzić, to mi tej przyrody brakuje najbardziej.
    Cudny dudek!
    I dzięki za namiar na świetną akcję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Daga:) Zaraz i ja zajrzę na party, sprawdzę co tam się dzieje:)

      Usuń
  12. Skrzyneczka z makami wygląda cudownie. Wydaje się, że maki wychodzą poza pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też lubię ten czas w roku- wczesną jesień... z motywem maków świetnie sobie poradziłaś:) już tęsknię za prawdziwymi letnimi makami... choć jesienny klimat ma swój urok to jednak bardziej lubię wiosnę i lato.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję:) Najbardziej lubię wiosnę. Jednak każda pora roku ma dla mnie swoje uroki.
      :)

      Usuń
  14. Lubię jesień ale taka wlascie kolorową, ciepłą, szeleszczą liśćmi, pachnącą owocami.... gorzej jak jest szaro, buro i ponuro.
    Przepiękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ ta skrzyneczka jest piękna, prześlicznie ci wyszła, ach te maki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda lata, ale kolorowa jesień też jest piękna. Szkatułka cudna, a maki jak prawdziwe. Moje ulubione kwiaty. Dudek uroczy. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Izuniu, makowa skrzyneczka jest piękna! Znam tę serwetkę, to jedna z moich ulubionych. Cieszę się, że nastała już jesień - czuję jak życie we mnie powróciło :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję:) Początek września miałam bardzo zakręcony, ale teraz już wszystko poukładałam. Tylko do rękodzieła jakoś mi daleko.
      Ta skrzyneczka jeszcze z wakacji.
      Uściski:)

      Usuń
  18. Świetna szkatułka i fantastyczny duduś. :)
    U mnie dudków nie widuję, nawet takich na patyku.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) U mnie bywała rodzinka dudków tego lata codziennie:) Jednak w sierpniu wizyty się skończyły:(
      Może za rok wrócą. Serdeczności:)

      Usuń
  19. Lubię jesień właśnie za te żółcie,pomarańcze,brązy...
    Oj cudna skrzyneczka a maki uwielbiam🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne pudełeczko. Jeżeli chodzi o jesienne kolory to lubię kolorowe liście na drzewach ale nie przepadam za pomarańczem w ogrodzie dlatego jeżeli sieję kwiaty to oby nie tylko pomarańczowe :-). Tak już mam :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicja:) Ja pomarańczowe lubię bardzo... zresztą wszystkie kolory kwiatów. I uwielbiam taki kolorowy misz-masz. Ale monokolorowe ogrody też podziwiam. Widziałam ostatnio cały w bieli i oczywiście zieleni. Cudny był. Serdeczności:)

      Usuń
  21. Motyw maków zawsze wygląda pięknie - świetny wybór. Skrzyneczka jest wspaniała, ogromnie mi się podoba.
    Uściski Izabelko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pudełko wyszło genialnie, bo nie przesadziłaś z decoupage, symetria serwetki zgubiona, a całość oddaje piękno lata i maków.
    Co do dudka, to niezły z niego dudek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne pudełko z pięknym motywem, a duduś jest genialny, pozdrawiam Izuniu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna i elegancka kasetka. Dudek jest super. Miłego weekendu😊

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne pudełko.
    Jak tam ładnie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna!! Śliczny motyw! Bardzo lubię maki!

    OdpowiedzUsuń