sobota, 12 listopada 2022

 Hej...

witam w listopadzie:)

Napatrzeć się nie mogę na cudowne jesienne kolory.
Szkoda, że ich czas mija, bo lubię bardzo.
Postarałam się złapać ich odrobinę na jesiennej, anielskiej zakładce,
którą wzorowałam na tych cudownych zakładkach - obrazkach Justynki K.


Moje próby akwarelkowe dalej trwają.


Dla mnie te farby są najtrudniejsze,
jednak lubię ich "nieobliczalność".


Nigdy nie udało mi się osiągnąć zamierzonego efektu.
Zawsze przy ich użyciu, spod pędzla wyłaniało się coś innego, 
jakbym nie ja malowała:)


Na jednym aniele nie skończyłam.
I tak powstało anielskie trio:)

Łapcie jeszcze jesienne ciepełko:)
Do napisania!
Iza

44 komentarze:

  1. Piękne zakładeczki, mają niesamowity urok! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ przecudne !!! Masz swój niepowtarzalny styl tworzenia. Ja bardzo chętnie tu wracam i podziwiam bez końca. Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takimi zakładkami to czytanie jest po prostu anielskie😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! W każdej technice tworzysz cudowne obrazki :).
    Podobają mi się w akwarelach właśnie miedzy innymi te niespodzianki, ale to prawda, że trzeba się do tego przyzwyczaić i polubić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu. Akwarele i ich niespodzianki coraz bardziej mnie interesują:)

      Usuń
  5. Izuniu, kocham Twoje anioły niezależnie, w jakiej technice tworzysz, a te akwarelowe mają szczególnie dużo uroku! Pięknie uchwyciłaś barwy, cienie. Takie to jest delikatne i zwiewne. Czekam na więcej!
    Buziaki kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję:) Lubię to rozpływanie i przenikanie barw w akwarelach. Więcej? Może kiedyś:))) Uściski

      Usuń
  6. Jakie cudne trio, Izabelko. Twoje akwarelki są naprawdę wyjątkowe.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne aniołeczki Ci wyszły, każdy jest inny i każdy idealny. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet. Aniołki iście anielskie. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuuuu! Akwarelki, powiadasz. Czyli anioły weszły na wyższy poziom. Rozwijasz się jednym słowem :)
    Anioły śliczne same w sobie, ale z ptaszętami bezkonkurencyjne!
    Nie wiem czemu, ale zawsze święci i anieli z ptaszkami byli mi bardzo bliscy, bardziej ciepli i ludzcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorota. Ten wyższy poziom to... nie najwyższych lotów:)))
      Mnie też te ptaszki i święci oraz anioły w parze idą:)

      Usuń
  10. Przepiękne zakładki! Nie mogę się napatrzeć 🥰

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie akwarele też są nieprzewidywalne ale dają piękny efekt. Śliczne są te zakładki, najpiękniejsza ta w brązach. Uściski Izabelko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zakładki zrobiłaś :).

    Myślę, że przy każdym rękodziele nie zawsze nam wychodzi w 100% tak jak chcemy :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe zakładki z anieliczkami :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zakładki. Widzę, że jesteś duszą o wielu artystycznych twarzach. Ponieważ ja lubię kawę i rękodzieło - chętnie tu będę wpadać. Do nas też zapraszam. Cudownie jest moć się wzajemnie inspirować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz i odwiedziny. Zapraszam najserdeczniej:)

      Usuń
  15. Moje cudowne Anioły, piszę " moje", bo wiesz, jak je uwielbiam, wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze zanim zaczęłam czytać , gdy tylko zobaczyłam te anioły pomyślałam "och, co za inspiracja, też muszę znów namalować coś anielskiego!!", a tu czytam, że moje prace były iskrą inspiracji dla Ciebie... :) jeju, jakie to wspaniałe, że możemy się nawzajem twórczo napędzać :D Twoje anioły są cuuuudne, ogromnie mi się podobają, są jedne jedyne, takie "Twoje"... :) mam nadzieję, że stworzysz ich więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję za ten komentarz. Tak, to jest wspaniałe w naszym blogowym świecie - wspólne pasje, tworzenie inspirowanie... Zawsze, gdy oglądam u Ciebie nową pracę mam ochotę stworzyć podobną, tak bardzo mi się podobają:)

      Usuń
  17. Jestem zachwycona:) Zakładki z tymi cudnymi obrazkami wyglądają fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zakładki równie cudne jak Justynkowe Izuniu , zachwycają :) Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudeńka! Jak zawsze zachwycające!!! Ogromnie się cieszę, że mam już malutką kolekcję Twoich anielskich prac🥰

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejne przepiękne anioły. Jak zwykle jestem pod ich ogromnym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń