niedziela, 29 stycznia 2023

 Serdecznie...

dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednim postem.
Dały mi zastrzyk tak ogromnej energii
i chęci do tworzenia, 
że aż szkoda,
że ferie się skończyły i czas wracać do obowiązków.

Przez ostatni miesiąc pracowałam nad albumem dla maluszka.
To mój piąty!
Wzorowałam się na cudnych pracach naszej Małgosi X - królowej albumów.
Małgosiu, czy Ty policzyłaś ile albumów zrobiłaś?
Ja mam aż 4 Twoje przecudne albumy:)))
(jesieniuszek, jagodowy, hortensjowy i harmonijkowy)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć.













Nie zrobiłam zdjęć zakamarków albumu...
tych, które ujawniają się po rozłożeniu kart,
ale wierzcie - są:)
Wszystko przez aparat w telefonie, 
który jakimś cudem pozmieniał ustawienia 
i zdjęcia tworzył w tylko sobie znanych rozmiarach,
ze światłem, które sam ustawiał
i kolorami, które rozmywał.

Teraz już w nim wszystko gra,
ale album już u maluszka,
więc te zakamarki i kolorki będą jemu tylko znane.

Dobrego tygodnia dla Was!
Iza


40 komentarzy:

  1. Genialna jesteś Izabelko. U nas ferie się zaczęły i będę mieć Dzieciaki pod opieką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny album ważne , że po będzie wspała pamiatką . Miłego tygodnia 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze że naładowałas akumulatory przed pracą:) album bajeczny, taki jak u mistrzyni Małgorzaty :) taki uczeń jaki mistrz :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, dziękuję:) Małgosi nie dorównam, ale z tego albumu jestem dumna:)

      Usuń
  4. Izuniu, album godny uczennicy Mistrzyni :)). Przepiękny Tobie wyszedł! Cudownych papierków użyłaś, kolorki, dodatki. Wyobrażam sobie jak pięknie wygląda na żywo. I podziwiam za zrobienie - zapewne dużo czasu zajął i ogrom pracy. Ale warto było!
    Buziaki!
    PS. Ja jeszcze czekam na ferie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję:) Tak, przy albumie takim, którymi czaruje nas Małgosia jest ogrom pracy. Ja tworzyłam sobie stronkę przez dwa- trzy dni, pomalutku, bo wtedy miałam zakończenie semestru w obu szkołach, a sama wiesz ile to pracy. Bardzo doceniam wkład pracy w piękne albumy Małgosi i innych twórców, bo wiem, że jest duży.
      Jak fajnie, że ferie przed Tobą. Właśnie u nas sypie śnieg, a w ferie lał tylko deszcz. Dzieciaki siedziały w domach.
      Buziaczki

      Usuń
  5. Ojej, ale cudo! Dla mnie tworzenie takich albumów jest czarną magią, nawet nie umiałabym tego zaprojektować, a co dopiero wykonać. Tyle szczególików! Piękna pamiątka dla maluszka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Małgosiu. Gdy tworzyłam pierwszy album skopiowałam układ kart z albumu, który otrzymałam od Małgosi. W kolejnych tylko trochę zmieniałam:) Tak było dużo łatwiej.

      Usuń
  6. Cudowne i urocze. Czyżby Gosia miała jakąś konkurencję? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, bardzo dziękuję. Gosi nikt nie dorówna:))) Nawet nie próbuję:P

      Usuń
  7. Coś przepięknego. Ile tu pracy! Wynik absolutnie zachwycający. Choć przypuszczam, ze praca nad tym albumem była też ogromną przyjemnością.
    Gratuluję. Kolejna praca, z której możesz być zasłużenie dumna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, bardzo lubię prace z albumami:)
      Dziękuję Agajko:)

      Usuń
  8. Izabelko kochana, ten album jest cudowny, ogromnie mi się podoba. Wszystkie elementy idealnie dobrane, aż miło popatrzeć.
    A ze mnie żadna królowa, jest tyle piękniejszych albumów od moich, oglądając niektóre z nich w sieci mam poczucie, że dopiero raczkuję. Co do ilości - jeśli wierzyć zdjęciom na dysko, to zrobiłam 155 albumów - licząc i te wielkie, i te maleńkie.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 155?!!! Ogromna liczba!
      Gratuluję Małgosiu!
      Tyle albumów a każdy inny, zachwycający, oryginalny i piękny. Dla mnie królowa jest tylko jedna:) Małgosia X!
      Cieszę się, że album w moim wydaniu znalazł Twoje uznanie Małgosiu:)))
      Buziaki

      Usuń
  9. Co tu dużo pisać ..piękny jest :)
    Ja się przymierzałam. Mam jeden zrobiony zupełnie od zera, taki na próbę i jeden prawie.... Może kiedyś jeszcze go skończę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Skończ koniecznie i pochwal się:)))

      Usuń
    2. Mnie się udało do tej pory zrobić aż jeden na próbę...

      Usuń
    3. Mnie się udało do tej pory zrobić aż jeden na próbę... Robiłam go kilka miesięcy...

      Usuń
  10. Podziwiam ogrom pracy, dobór kolorów i wzorów:) stworzyłaś fantastyczny projekt! Będzie wspaniałą pamiątką:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały. Ja od Małgosi też mam album :-). A sama jestem autorką tylko jednego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity jest ten album będzie wspaniałą pamiątką, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobiłaś piękny album z misiami dla maluszka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny i jaki pracochłonny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Izo wspaniały album zrobiłaś, jest słodki i uroczy.

    OdpowiedzUsuń