środa, 8 marca 2023

 Miłe...

są takie powroty.

Pamiętam, jak tworzenie zakładek z suszonymi roślinami
 przestało mnie cieszyć.
Chciałam nawet usunąć roślinki z szafki, w której leżakują,
aby zrobić miejsce markerom, których przybywało...
a ja nie lubię mieć wszystkiego na wierzchu:DDD
W pracowni mam pełno pudełek, pudełeczek,
skrzyneczek itp.
Nawet w szufladach też się takie znajdują, 
aby wszystko miało swoje miejsce
i nic nie "przewracało" na półkach.


Te zakładki zrobiłam z myślą o moich mężczyznach:)
Podoba mi się szczególnie ta, z listeczkami ognistego berberysu.
Czyż listki nie wyglądają jak krople krwi?
W sam raz do kryminału:)))


Powój też fajnie się prezentuje
przy starym modelu samochodu.


Papierki-kartoniki otrzymałam od Zielonych Kotów jako gratisy.
Świetne są!
Lubię takie sklepy, które fajnie dziękują za zakupy.
Znam jeszcze Inspirello - często korzystam z ich gratisów.
Ostatnio dostałam cudne serwetki do decu.



Jeszcze odnośnie gratisów...
Na początku roku u Violi (Violetowo) zobaczyłam cudowny kalendarz.
Viola przesłała mi namiary na sklepik i...
 ... i przepadłam.



Kupiłam tam tylko kalendarz i jeden magnesik na lodówkę,
chociaż chciałabym wszystko - dosłownie.
Wraz z przesyłką otrzymałam dwa inne magnesy gratis.
Nie mam pojęcia, jak właściciele zarabiają, 
skoro rozdają tak hojnie swoje cuda,
bo moje zakupy były bardzo zbliżone do kosztów podarunku.
Dlatego odwdzięczając się, 
chcę Wam kochani polecić ten klimatyczny sklep 
z niezwykle pięknymi obrazkami-kafelkami.

Na koniec, kolejny markerowy anioł.



WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DROGIE PANIE
z okazji naszego święta!

Iza

PS. Ponawiam prośbę sprzed kilku miesięcy.
Kochane,
nie przesyłajcie mi proszę kartek świątecznych,
ponieważ tym samym nie mogę się odwdzięczyć.
Dobrze?
Buziaki!
🧡

38 komentarzy:

  1. Ojej, aż nie wiem od czego zacząć (jak zwykle zresztą!) - zakładki zielniczkowe kocham od zawsze, aniołek przepiękny, uwielbiam wszystkie Twoje dzieła :). Ale dzisiaj dodatkowo wsiąkłam w podany link do sklepiku z kafelkami... i tak jak Ty - przepadłam tam całkowicie, chciałabym kupić absolutnie wszystko! Przecudne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję:) Kafelki-obrazki to niezwykły sklepik. Fajnie, że i Tobie przypadł do gustu:))) Ja już planuję kolejne zakupy:)

      Usuń
  2. Jak dobrze, że nie zrezygnowałaś z suszonych kwiatów i tworzenia zakładek z nimi :) osobiście bardzo lubię oglądać tworzone przez Ciebie kompozycje, mają swój niepowtarzalny charakter, bardzo przyjemny dla oczu... :) kafelki podejrzałam, faktycznie jest to bardzo klimatyczny sklep!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję:) W kafelkach każdy znajdzie coś dla siebie:)

      Usuń
  3. Uwielbiam je, jak dobrze, że znowu się tworzą.
    A te gratisowe paseczki są wprost stworzone na zakładki.
    Anioł jak zawsze wzrusza i zachwyca, to taki Anioł Miłosnych Zachwyceń.
    Posyłam uściski, Izuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Małgosiu, zawsze tak trafnie nazywasz moje malunki... Anioł Miłosnych Zachwyceń:)
      Czy masz coś wspólnego z Anią z Zielonego Wzgórza? Jej nazwy w powieści zawsze mnie czarowały:)
      Tak, paseczki w sam raz na zakładki. Pamiętam, że kilka nawet otrzymałam od Ciebie i już wykorzystałam:)

      Usuń
  4. Wspaniałe rzeczy tworzysz! Jako maniak zakładek do książek składam pokłon zachwytu! Jedyne co mnie martwi, tak ogólnie, to spadek czytelnictwa wśród naszych rodaków.Może zakładki ich skuszą do użycia zarówno ich, jak książek? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) Kiedyś zakładki z suszonymi roślinami były często na moim warsztacie. Zapomniałam o nich na wiele, wiele miesięcy,
      ale sama je bardzo lubię. Roślinki zawsze tak pięknie się prezentują. Szkoda, że nie są wieczne:)))

      Usuń
  5. te zakładki z suszonymi roślinkami są niesamowite, takie niepowtarzalne i klimatyczne, cudo, a do sklepiku zaraz zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, bardzo dziękuję. Niektóre rośliny wyglądają jakbym je suszyła wczoraj, a ponad dwa lata minęły:)

      Usuń
  6. No i zrobiłam to co Ty- weszłam do tego sklepiku i przepadłam. Ale za to mam już pomysł na prezent dla koleżanki na srebrne wesele, dzięki Iza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pomyślałam o podarunkach patrząc na te cudeńka ze sklepiku:)))

      Usuń
  7. Zakładki cudne.Dobrze, że się nie pozbyłaś suszków:) Anioł jak zawsze boski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))) Suszone rośliny przewietrzyłam i mam jeszcze sporo do wykorzystania:)

      Usuń
  8. Bardzo mi się podobają te zakładki z zasuszonymi roślinami. Są oryginalne i niepowtarzalne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam te delikatne zakładki. Są piękne. Roślinki jakby wrosły w kartoniki. Anioł jak zawsze przepiękny i niepowtarzalny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja Cię poniosę w sercu, 18 marca...zamiast kartki na święta. Sklepik niezwykle klimatyczny, ale Twój Anioł i tak najpiękniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urzekły mnie zakładki są po prostu niesamowite, bardzo mi się podoba połączenie obrazka z suszonymi roślinami, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zakładki!!! Świetnie wykorzystujesz suszone rośliny!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakładki z suszonymi roślinkami są wspaniałe. Bardzo mi się podobają. Musiały być bardzo czasochłonne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne zakładki, a anioł cudny:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam wcześniej, obejrzałam, podziwiałam i ... komentarza znowu nie zostawiłam :( Twoje zakładki z ,,suszkami,, są wyjątkowe a Anioł piękny.
    Wszystkie Twoje Anioły są piękne, przepiękne, cudowne!
    Uściski ślę ......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Danusiu. Ja również czasami nie zostawiam komentarzy bo... oglądam w pośpiechu lub na telefonie (na nim nie cierpię pisać) lub mam zajęte ręce, jestem zmęczona, nie mam czasu, itp... dlatego rozumiem i nie robię żadnych wyrzutów:))) Komentuj czasami - a ja wiem, że tam jesteś i wspierasz.
      Uściski:)

      Usuń
  16. Cudny Anioł. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Izuniu, Twoje zakładki w męskim wydaniu bardzo mnie urzekły. Mają pazura i to coś w sobie, co sprawia, że przyciągają uwagę. Świetne są! I anioł jak zawsze bajka, z lekkim podmuchem wiatru w tle.
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko! Jak miło, że ten wiatr zobaczyłaś:)))

      Usuń
  18. Świetne zakładki!!! Anioł CUDNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że w ferworze walki z codziennością umknął mi ten wpis. A tu takie śliczności i tak pięknie pokazane!

    Idę do tego sklepu, choć nie wiem czy powinnam... Będę ćwiczyć silną wolę... Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Myślę, że w sklepiku znajdziesz coś dla siebie - same piękności:)))

      Usuń