wtorek, 11 lipca 2017

Zakładki...
na lato!
Cóż by innego ;P





Pochwalę się moją tunbergią.
Kupiłam ją miesiąc temu za naprawdę niewielkie pieniądze:)
Była w wiszącym koszyku. 
Przesadziłam i "puściłam" ją do góry.



Szybko rośnie, ładnie kwitnie.
Nawet olbrzymi grad jej mocno nie zaszkodził.
Co prawda zgubiła wszystkie kwiaty, ale po trzech dniach
znowu było ich bardzo dużo:)

Czy nikt nie ma ochoty na moje "Podaj dalej" :(

U mnie przed chwilą znowu padał grad, ciągle grzmi
więc idę poczytać:)

Pozdrawiam Was serdecznie!


37 komentarzy:

  1. Śliczne :) uwielbiam te Twoje zakładeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tunbergii. Prezentuje się wspaniale.
    Podziwiam te urokliwe, polne zakładki, idealne do letniej lektury. I chabrowo - rumiankowy wianuszek - robiłam takie w dzieciństwie, podczas niezapomnianych wakacji u babci.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tunbergię "polowałam" dwa lata. nie jest popularna i trudno ją u mnie kupić. Próbowałam ją nawet wyhodować z nasion, nic nie wyszło - żadne nie wzeszło. Wianuszki też plotłam w dzieciństwie i jak widać mi zostało:)))
      Również ściskam:)

      Usuń
  3. Zakładki super, najlepsze różowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Tunbergia to bardzo urocze i wdzięczne pnącze, kupuje od lat, ciekawa zakładka to dwojaka przyjemność czytania, zapisuje się do zabawy[ u mnie znalazły się chętne] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Dusiu, że dołączyłaś do zabawy Podaj dalej:))) Martwiłam się, że u mnie utknie.
      Za tunbergią będę się teraz rozglądała co sezon, bo jak widzę nasion to ona nie produkuje (znalazłam tylko jeden owoc a w nim trzy nasionka).
      Pozdrawiam Cię serdecznie:)

      Usuń
  5. Piękne zakładki. Urocza tunbergia. Nie udało mi się kupić jej w tum roku. U Ciebie pięknie rośnie i kwitnie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Wczoraj dowiązałam jej kolejne linki, by pięła się wyżej:)

      Usuń
  6. Zakładeczki urocze! Tunbergię kupuję od kilku lat, bardzo ją lubię. Próbowałam wyhodować z nasionek ale urosła bardzo mizerna, dlatego zawsze wybieram gotowe sadzonki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam ze wstydem,że nawet nie wiedziałam o istnieniu takiego kwiatka :D Bałwan ze mnie. Jest świetna. Zakładki bomba,do serca przypadła mi najbardziej ta w wielkie białe grochy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niedawno odkryłam roślinkę.
      Cieszę się, że grochy się spodobały:)

      Usuń
  8. Śliczne zakładki, przypomniały mi się lata szkolne.Oprócz takich zakładek jeszcze robiło się zielniki:) Ja też jakoś nie spotkałam tego kwiatka w mojej okolicy, może nie jest bardzo popularny.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zakładeczki, takie wiosenne :) Kwiat faktycznie szybko rośnie i ma piękne kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tunbergia...nie znałam.Ale trzeba przyznać,że to niezwykle efektowna roślina.
    Ja jednak najbardziej kocham te polne kwiaty.I wianuszek z nich przepiękny,i zakładki wspaniałe:)No lubię taki klimat,nic już na to nie poradzę,tak mam:)!
    Mam nadzieję Izuniu,że powstaną następne zakładki.Są wyjątkowe!!!
    Miłego weekendu Ci zyczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może już tak Aduś jest, że gdy się ma tych polnych moc, chce się czegoś innego:) Z tunbergią mam teraz kłopot. Zaatakowały ją jakieś szkodniki i walczę z nimi niestety chemią - obecnie nie wygląda ładnie:(
      Zakładki oczywiście będą! Suszą się kolejne roślinki:)
      Ściskam mocno!

      Usuń
  11. Piękne sielskie zakładeczki, świetny pomysł na zatrzymanie lata na dłużej. A tunbergia to rewelacyjne pnącze, ja co roku wysiewam w marcu a od maja wyprowadzam do ogrodu;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Też postaram się o swoje roślinki:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Zakładki rozkoszne!
    Jeszcze te różowe piękne :) podoba mi się połączenie kolorów z żółtym.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Kochana :))) Zakatarzona, ale bardzo uśmiechnięta macham do Ciebie łapkami na powitanie !!! Piękne letnie zakładeczki, no a roslinka przepiekna modelka, tylko pstrykać foteczki :) Sciskam i zycze spokojnej nocki i cudnego weekendu <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakładeczki jak zwykle małe arcydzieła i ślicznie je eksponujesz...wianek uroczy, a tunbergia to piękna ozdoba.
    Z przyjemnością do Ciebie zaglądam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! Zapraszam do siebie serdecznie:)))

      Usuń
  15. BARDZO fajne zakładki, a ta zielona to w ogóle cudeńko :) buzia mi się sama śmieje jak na nie patrzę - są takie pełne lata i pozytywnej energii... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Właśnie o to mi chodziło:)))
      Uśmiech, radość, pozytywna energia...

      Usuń