sobota, 28 marca 2020

Bardzo...
bardzo dziękuję 
za wspaniałe życzenia urodzinowe.
Dały mi dużo radości:)))


Planowałam świętować hucznie,
a jak wyszło, możecie sobie wyobrazić.


Cieszę się, że byli ze mną najbliżsi 🧡🧡🧡




Buźkę w komentarzu pod poprzednim postem wstawiło 17 osób, 
czyli według umowy ,
wśród tej siedemnastki zrobiłam losowanie.

 Wybrałam tradycyjną metodę 😁




i wyciągnęłam karteczkę:)))

 

Justynko (Trzeci Pokój), bardzo proszę o podanie adresu:)


Jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystkie piękne życzenia, 
a siedemnastce, również za chęć przygarnięcia moich aniołów.
:)


Kochani, 
bardzo Was proszę,
nie przesyłajcie do mnie kartek wielkanocnych.
Sama postanowiłam świąteczne życzenia rozesłać pocztą elektroniczną.
Takie oczywiście bardzo mnie ucieszą 😁

Zdrowia!!!

26 komentarzy:

  1. Izuniu doskonale Ciebie rozumiem z niewysyłaniem kartek. Ja w tym roku również rezygnuje i przed chwilką uzupełniłam o taką informację swój post. Lepiej żeby było to napisane :)). Izuniu w przyszłym roku ta cała sytuacja będzie tylko niemiłym wspomnieniem, wszystko nadrobi się :)). Musimy to po prostu przetrwać. Piękne zakładki! I oczywiście z całego serca gratuluję Justynce :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, taką mam nadzieję:) Dziękuję za miłe słowa.
      Buziaki :)

      Usuń
  2. Wspaniałe zakładki Izuniu.:) Gratuluję Justynce.:) Pozdrawiam Was dziewczyny i życzę dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś przegapiłam :-( Piękne zakładki :-) Gratulacje dla dziewczyn :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Izabelko, Twoje zakładki są cudowne, te, które są w moich zbiorach oglądam sobie dla pociechy serca.
    Gratuluję Justynce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Justynki. Zakładki piękne jak zawsze.
    A świętowanie można zrobić później w końcu co się odwlecze to nie uciecze 😁.
    Zdrowie najważniejsze.
    Pozdrawiam serdecznie 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można Marzenko. Tego się trzymam:)))
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  6. Izuniu, zakładki prezentują się wspaniale, jestem nimi zachwycony! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Justynki,Tobie dziękuję za zabawę,Wszystkim zdrówka w tym trudnym czasie,Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, bardzo dziękuję i również życzę zdrowia:)))

      Usuń
  8. Gratulacje składam wylosowanej Justynce!!!
    Podziwiam zakładki i wspaniałe zdjęcia! Życzenia w tym roku wszyscy złożymy sobie wirtualnie, i obyśmy wszyscy z tego blogowego świata mogli składać sobie życzenia na kolejne święta. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, dziękuję bardzo:)Ciebie też serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Gratuluję Justynce!
    Myślę, że większość z nas zrezygnowała już z poczty - nie trzeba ryzykować a najważniejsza jest pamięć.
    Serdeczności Izabelko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam,że tylko ja postanowiłam w tym roku nie wysyłać kart świątecznych a widzę ,że nie jestem jedyna. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, Lucynko, dużo osób tak postanowiło. Myślę, że to słuszna decyzja:) Buziaki

      Usuń
  11. Gratulacje dla Justyny :) chyba nikt nie wysyła kartek w tym roku na święta. Piękna zakładka :) miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojeju :) ale szok :D :D zupełnie się nie spodziewałam!!! :D Zaskoczyłaś mnie kompletnie :) :) DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już miałam Justynko pukać do Ciebie:))) Czekam na adres:)

      Usuń