sobota, 18 września 2021

Dzisiaj...

krótko
i
dekupażowo.
Czy ja już pisałam na blogu, że mój świat to teraz decu?
;)
Skrzyneczki!




Postarzana, z lawendą (serwetka) i bejcą wodną w kolorze: trufla.



Z kwiatowym motywem również z serwetki i bejcą w kolorze miętowym.

Zakładeczki!





Justynko, bardzo dziękuję za ten cudny papier ryżowy!


I z innej beczki:DDD




Pod moją jabłonką na polu "zaptasiło" się tym razem:)
Jeszcze je słyszę, ale już się zbierają do odlotu.
Za to rykowisko w krzaczorach (tam za żurawiami) trwa na całego.
Dzieje się:)))

💛💛💛

Daga! Dziękuje za wymiankę.
Twoje prace są cudowne.
Cieszę się, że je mam:)



Miłego weekendowego odpoczynku!
Iza

48 komentarzy:

  1. Kiedyś próbowałam decupage'u, ale mi nie wyszło, tym bardziej doceniam tych, którzy tworzą tak ciekawe rzeczy jak Ty i Daga. Obu Wam gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i powiem, że także miałam kilka lat temu taką decu-chwilkę:) Powstało wtedy kilka skrzyneczek na szkolny kiermasz. Wówczas nie zaiskrzyło:D
      :)

      Usuń
  2. Pieknie, rozpedzasz się z decu :) brawo :) żurawie, jaki masz cudny widok :) Wspaniały post, choć troche brakuje mi Twoich aniołów:) Tak nas nimi rozpieściłaś, ze teraz chciałabym je oglądać ciągle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, bardzo dziękuję:) Aniołki będą, będą - stoją w kolejce czekając na swoje pięć minut:))) Nawet nie wiesz, jak mnie ucieszyły Twoje słowa, bo myślałam, że przynudzam już markerowymi aniołkami.
      :)))

      Usuń
    2. żartujesz, nikt takich nie maluje, są jedynie Twoje :)

      Usuń
  3. Śliczne sa te twoje prace i fotografie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te Twoje skrzyneczki Izabelko. Szczególnie spodobała mi się lawendowa. Świetnie dobierasz kolory bejcy, pasuje idealnie. Zakładki też są urocze - takie stylowe.
    Tobie również życzę miłego, weekendowego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, dziękuję:) Skrzyneczki proste, ale dają mi tak dużo radości. Nawet nie sądziłam, że tak polubię decukażowanie:)

      Usuń
  5. Ekstra! Same cudowności! Druga skrzyneczka to moja faworytka :))). Tej przyrody na wyciągniecie ręki zazdroszczę, chociaż też mam nieźle, bo za sąsiednim domem jest zagajnik zamieszkały przez ptactwo rozmaite. Śpiewy słychać od czwartej w nocy, a popołudniowe sejmiki zwiastują nam jesień. A w temacie żurawi - właśnie je maluję po raz kolejny :), niestety tylko ze zdjęcia, bo w moich stronach raczej się ich nie widuje. Chciałabym zobaczyć je kiedyś na żywo :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję. Już się nie mogę doczekać, by zobaczyć Twoje żurawie.
      Miejsce, w którym mieszkam to prawdziwy żurawi raj.
      Lubię na nie patrzeć, ale słuchać jeszcze bardziej:)

      Usuń
  6. Same śliczności u Ciebie, jak zawsze zresztą 🤩 Skrzyneczka lawendowa mnie zachwyciła bardzo, bo fiolety i brąz i lawenda🤩 A zakładki to już rewelacja totalna zwłaszcza te różano-motylowe. Gratuluję wymianki z Dagą, też mam jej zakładkę. Żurawie piękne, ale tego klangoru nie zazdroszczę 🤔 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewa. Tak, prace Dagmary są wyjątkowe! Klangor? Uwielbiam! Mogłabym słuchać godzinami:)))

      Usuń
  7. Królową aniołków Jesteś - to już wszyscy wiedzą i uwielbiają je:) A teraz będziesz i Królową dekupażu - brawo Ty. Super prace!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję za królową:))) Oj! Do korony za dekupaż jeszcze mi daleko. Może kiedyś.
      Buziaki

      Usuń
  8. Cudna ta miętowa skrzyneczka szczególnie. Ale wszystko piękne. Ja się teraz zastanawiam czy to co robię można nazwać dekupażem... :D Jak patrzę na Twoje cuda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dziękuję! Dekupaż ma różne oblicza... i to jest w nim fantastyczne:)))

      Usuń
  9. Piękne są Twoje zakładki. Urocze pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wpadłam:) dziękuję za miły komentarz.
      PS. Zakładek nigdy za dużo:DDD

      Usuń
  11. Przepiękne prace, szczególnie pudełeczka. A żurawie i koło mnie były w tym roku i mogłam im się poprzyglądać. Wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Szczególnie zaloty żurawi wyglądają efektownie - widziałam na filmie, bo moje robiły to bardzo dyskretnie;P
      Również życzę wszystkiego dobrego:)

      Usuń
  12. Kochana, widzę, że decu to miłość z wzajemnością. Śliczne te skrzyneczki i zakładki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Izuniu szalejesz i to dobrze, bo pięknie decu Tobie wychodzi! Świetnie łączysz motywy z kolorami. Piękne wszystko!!!! Śliczności otrzymałaś od Dagi :).
    Buziaki Izuniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko:) Ten papier ryżowy od Ciebie z damami jest cudny. A teraz myślę o tym dużym arkuszu w różyczki i deseczce. Mam taki pomysł... ale to już później:DDD Buziaczki!

      Usuń
  14. Czego się tkniesz wychodzi pięknie. Wspaniałe skrzyneczki i zakładki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Izuś, Twoje skrzyneczki są przecudne! Ja zarzuciłam decu, kiedy złamałam obie kostki, wstając z podłogi (decu robiłam na podłodze, na rozłożonej folii). O bejcy nie pomyślałam, używałam zawsze farb, ale bejca wygląda znacznie lepiej!

    I ja dziękuję Ci za cudowną wymianę! Zawsze marzyłam, żeby mieć jakiegoś Twojego anioła, spełniłaś moje marzenie <3 Notka będzie, jak się doczekam jakiegoś sensownego światła, bo u nas już 10:30 ciemno. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!!! To przykre zdarzenie - z kostkami.
      Z bejcą dekupażowanie jest dużo prostsze. W zasadzie zajmuję się tylko wieczkiem:D
      Daga, bardzo dziękuję za Twoje prace. Wiesz, smok stoi na biurku. Spoglądam sobie na niego, gdy pracuję:) Ron aktualnie siedzi w kryminale :DDD
      oczywiście jako zakładka:)

      Usuń
  16. Super, ale ja tęsknię za Aniołami...

    OdpowiedzUsuń
  17. Dekupażuj, dekupażuj dalej, koniecznie :) wspaniale Ci to wychodzi :) widać, że się z decoupage bardzo polubiliście :D zdjęcia "z innej beczki" są super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję. Dekupaż bardzo lubię:)
      Serdeczności!

      Usuń
  18. Przepiękne wszystkie prace ,każda ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę decu rozgościło się u Ciebie i czuje się dobrze :) czekam na kolejne prace.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie śliczne skrzyneczki i zakładki, uwielbiam Twoje prace Izuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prace, szczególnie ta pierwsza skrzyneczka z lawendą. Chociaż zakładki też są piękne. Trudno się zdecydować co jest wspanialsze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne prace i dzieje się za płotem oj dzieje ,🥰

    OdpowiedzUsuń
  23. O rany jakie piękne skrzyneczki. Moim faworytem jest ta druga. Jest taka delikatna i subtelna, idealna na herbatkę i chwilę rozmarzenia :)

    OdpowiedzUsuń