niedziela, 5 grudnia 2021

 Kilka...

tygodni pracowałam nad 10 aniołkami
To był duży projekt i nowe wyzwanie dla mnie, 
bo markerowe malunki były w największym rozmiarze, 
jaki dotychczas wykonałam - A5.
Pokażę trzy Maryjki i jednego Anioła z Dzieciątkiem.






Moje markery dużego formatu nie lubią
i robiły mi non stop psikusy.
Starałam się je jakoś okiełznać:)
Powoli też zaczęłam je wymieniać na "lepszy model":)))

Dwie Maryjki podobne już były,
ta z Duchem Świętym jest nowa.
Inspirację podesłała mi Aga.


Ikona Pneumatofora 

Dobrej niedzieli dla Was!
Iza

38 komentarzy:

  1. Oj, dawno nie byłam u Ciebie z wizytą ... przeglądam, podziwiam, zachwycam się. Tyle wspaniałych prac przegapiłam. Żarówki cudowne, Twoje Maryjki i Anioły przepiękne. Radosna jest Twoja twórczość Izuniu ...
    Również dobrej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, bardzo dziękuję za taki miłe słowa:) Uściski dla Ciebie!

      Usuń
  2. Twoje zdjecia Izunia nawet w połowie nie oddają uroku Twoich prac. Na żywo są o niebo ładniejsze, zachwycam się nimi nieustannie i ukłony Ci posyłam za Twoją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, bardzo dziękuję. Cieszę się, że pokonałam swoje słabości (wiesz jakie) i zrealizowałam projekt do końca. Buziaczki posyłam!

      Usuń
  3. Przepiękne te Maryjki i anioł. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, nie mogę się napatrzeć na te cudowne, chwytające za serce prace. Jest w nich tyle pozytywnych emocji.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, cieszę się, że te emocje dostrzegasz. Dziękuję z całego serca! Ukochy ślę:)

      Usuń
  5. O wooow, Izuniu to chylę nisko czoła!!! Przepiękne są!!! W każdym formacie Twoje prace zachwycają! Cudowne, pełne ciepła, miłości i dobrej energii. Śliczności!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję za dobre słowo. Ściskam Cię mocno!
      :)

      Usuń
  6. Cześć, trafiłem tu w sumie przez przypadek i przepraszam jeżeli pytanie jest nietrafione, ale czy masz jakiś sklep lub profil sprzedażowy na którymś z popularnych serwisów gdzie można by kupić któreś z Twoich prac. Jestem naprawdę pod dużym wrażeniem i myślę, że chętnych byłoby zdecydowanie więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe, co piszesz. Niestety, nie prowadzę sklepu i nie wystawiam swoich prac na sprzedaż.
      :)

      Usuń
  7. Śliczności.
    Tak sobie myślę jakim popytem cieszyłyby się takie kartki świąteczne i nie tylko świąteczne.
    Raz pomysł, dwa barwy - to jest genialne.
    Ja kolorowałam Twoje aniołki ale to bez porównania jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga. Cieszę się, że pokolorowałaś świąteczne aniołki.
      :)))

      Usuń
  8. Jestem zachwycona!!! Uwielbiam Twój styl:)
    Jesteś niezwykle utalentowana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, cudne. A ja właśnie podziwiam Twoje Anioły na moich podkładkach i nadal się do nich śmieję :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję! Pamiętam, te Twoje podkładki były pierwsze. Jeszcze nie wiedziałam, że zwykły lakier, będzie do kubeczka się przyklejał. Tak więc masz takie "podkładki czepne":P)))

      Usuń
  10. Przepiękne! Gratuluję zdolności:) i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy małe czy duże... wszystkie Twoje prace mają w sobie mnóstwo ciepła :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Są śliczne! Ja w markerach dopiero raczkuję i unikam dużych formatów, jakoś nie wychodzi mi to dobrze. Tym bardziej podziwiam efekt Twojej pracy. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś. Te tanie markery nie sprawdzają się zbyt dobrze na dużym formacie, ale na małym są OK.
      Buziaki

      Usuń
  13. Kochana! są cudowne::))) patrzę i podziwiam, i znowu patrzę! pozdrawiam cała w zachwycie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się napatrzeć na te cuda, które stworzyłaś. Jakież one wszystkie są piękne. Podziwiam. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne Maryjki. Tak wymagające cierpliwości w malowaniu. Są bardzo kunsztowne. Podziwiam Twoje obrazki za każdym razem jak je widzę.
    Ciepło pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne Maryjki ! Twoje prace są olśniewające i niesamowite ! Jak Ty to robisz, że takie cuda powstają ?! Piękne...

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie cudne są te Maryjki, podziwiam Twoje pomysły, ciągle nas zaskakujesz, uwielbiam Twoje prace, te które mam zawiesiłam w " oknie wystawowym".

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne Maryjki! Gratuluję zdolności i talentu :) podziwiam i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń