poniedziałek, 5 grudnia 2022

 Grudzień...

to dla mnie najcieplejszy miesiąc,
chociaż przypada na zimową porę:)


Adwentowy, ciepły czas
z blaskiem świec.
Mikołajkowe chwile 
z mnóstwem dziecięcych uśmiechów,
Rodzinne spotkania
pełne dobrych słów i życzeń.
Wigilijne i świąteczne momenty
przy tradycyjnej stajence w kościele,
kolędach
i cudnej choince.
Na koniec,
 ciepłe żegnanie Starego Roku,
pełne wspomnień tych najlepszych chwil, które przyniósł
i nadzieją w sercu, 
by kolejny rok był lepszy niż mijający.



Staram się otulać tą grudniową atmosferą,
jak ciepłym i miłym kocykiem:)))


Dzisiaj prezentuję podkładki pod kubki,
które wykonałam na specjalne zamówienie.


Zbierałam się do pracy nad nimi długo, ale gdy już usiadłam,
w zasadzie same się zrobiły:)



Aniołki malowałam akrylami a kontur czarnym markerem.
Marker pod wpływem lakieru rozmazuje się bardzo, 
dlatego lakier nałożyłam pierwszy raz punktowo.
Dopiero później śmiało lakierowałam całość.




Z tym samym lawendowym motywem, 
który jest na pleckach aniołków :)
powstała skrzyneczka decu.



Boki pomalowane bejcą maznęłam fioletową farbą.
Efekt niesamowity - bardzo mi się to podoba,
Trochę widać na poniższych zdjęciach:)



Miłych i ciepłych grudniowych chwil!
💜
Iza


36 komentarzy:

  1. Ależ piękne są te podkładki. Widać, że w każdą z nich włożyłaś cząstkę swojego serca. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje anioły są niepowtarzalne i przepiękne. Talent do tworzenia decu podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie opisałaś grudzień, to naprawdę pełen ciepła miesiąc dla wielu. :) Każdy, kto tak uważa, ma wielkie szczęście.  
    Podkładki są świetne, każda jest wyjątkowa, cudownie wykonana. No i nie tylko przód, ale i tył. Podziwiam Twoje prace, a skrzyneczka też jest boska, kocham fiolety, same cuda prosto z serca. :) Niech Twój grudzień będzie naprawdę cudowny, no na całego Ci tego życzę. :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka, bardzo dziękuję za ciepły, grudniowy komentarz:)

      Usuń
  4. Opisałaś ten miesiąc tak pięknie. Ja jednak lubię tylko czas świąteczny. Tak mam. Twoje prace jak zwykle są tak dopracowane z najmniejszymi szczegółami. Piękne!!! Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) U mnie początek grudnia to równie świąteczny czas - Andrzeje, Barbary, Barbórki, Mikołaje... dzieje się:)

      Usuń
  5. Izuniu, zauroczyły mnie te anielskie podkładki. Twoje "nikiforki" uwielbiam bez wyjątku. A dzięki lawendowym tyłom podkładki tworzą idealny komplet ze skrzyneczką.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję! Tylko ten komplet "rozjechał się" w różne strony:))) Nikifory - "spotkałam się" tego lata z tym artystą i zakochałam w jego twórczości. Dzięki Niemu doceniłam swoje anioły i lubię je jeszcze bardziej:)

      Usuń
  6. Och są cudne, rozkoszne i moje ! :) Izunia bardzo, bardzo Ci za nie dziękuję :) Bedą miały swój debiut na stole wigilijnym :) Cuda tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękności! Masz talent

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieustająco podziwiam Twoje aniołki, pozostałe prace są równie urocze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tu klimatycznie, ciepło i nastrojowo.
    Zachwycam się.
    Cudne te anioły.
    I tak pięknie sfotografowane.
    Aż nabrałam ochoty na zrobienie podkładek (tylko kiedy?).
    Podoba mi się też bardzo Twoje podejście do ozdabiania skrzyneczek.
    I pozdrawiam najserdeczniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:) Serdeczności:)

      Usuń
  10. Ja również uwielbiam ten magiczny czas pełen ciepła, miłości i rodzinnych chwil. A Twoje prace Izuniu dodatkowo go wzmacniają. Pięknie jak zawsze!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię ten miesiąc właśnie z powodu świąt. U mnie zaczął się czas przygotowań pełną parą. Piękne te aniołkowo-lawendowe prace. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołki cudne. Ale ja odliczam do wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace a to lawendowe pudełko przepiękne,uwielbiam wszystko co z lawendą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anioły jak zwykłe zachwycają swoją oryginalnością i niepowtarzalnością :) śliczna skrzyneczka... naprawdę jest co podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje aniołki też tworzą ciepły świąteczny klimat <3. Prześliczne podkładki, lawendowy motyw na skrzyneczce również :). Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję i również pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne przedmioty, super praca ręczna :)

    OdpowiedzUsuń