środa, 27 lipca 2016

Morza szum...


Taki tytuł ma 4 wyzwanie Ewy - hubki38.


Temat przyjemny, na czasie, bo przecież wakacje:)
A u mnie marudzenie!
Co wykonać?
Może okręcik z łupiny orzecha.
Ale co ja potem z nim zrobię?
W domu nic z morzem związanego nie mam.
(Obecnie wszystkie okręciki, postacie piratów, marynarzy i muszelki na strychu.)
A chłopców małych w rodzinie niedobór,
królują dziewczynki :)
To może morski obrazek na dużym kawałku kory?
I znowu to samo ...
Orzeszek i kora wróciły do szuflady:)
Wyciągnęłam piankowe stateczki i wzięłam się za tradycyjną kartkę.
Może kiedyś jakiemuś chłopcu się spodoba, 
bo który chłopczyk nie marzy aby być 
nieustraszonym piratem
lub
dzielnym marynarzem?

No to już nie przynudzam i pokazuję
dwie kartki.





Zatęskniłam za morzem.
Szkoda, że mam do niego tak daleko.


Miłego dnia:)


16 komentarzy:

  1. Boska ośmiornica:) śliczne karteczki .
    bardzo ładny ten granatowy papier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i bardzo pomysłowa karteczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczności :) Piękne kartki, z odpowiednim klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki tworzysz👍🏻💙

    OdpowiedzUsuń
  5. Bravo, bravo cudne karteczki zrobilas 😊 świetne kompozycje i piękne harmonie barw! Podziwiam zdolności i życzę samych twórczych pomysłów ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Po takim komentarzu chce się od razu zacząć tworzyć następne:)))

      Usuń
  6. Masz cudne przydasie, świetne je wykorzystałaś!
    Obie karteczki można wykorzystać nie tylko dla dzieci, ale z przymrużeniem oka np dla marzących o dalekich lądach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Rzeczywiście, można podarować każdemu, kto kocha wodę:)

      Usuń