niedziela, 4 lutego 2018

Ostatnia...
parka zwyklaczków.
Tym razem fioletowa:)

I mała rozdawajka...




Na białym kartoniku - barwinek (niestety lekko odbarwiony) i świerzbnica polna,
na szarej tekturce - też świerzbnica i stokrotka.

Jeśli macie ochotę przygarnąć jedną parkę zakładek,
napiszcie w komentarzu ich kolor 
(zielony, niebieski, fioletowy).
Niebieska i zielona parka prezentowana w poprzednich postach.
Za pięć dni wylosuję osobę, 
której wyślę wybrane zakładki...
(oczywiście jeśli znajdą się chętni).

A
na blogu Małgosi X
niesamowite candy.

Zajrzyjcie koniecznie:)

Cudownej niedzieli!


34 komentarze:

  1. Ja chętnie spróbuję szczęścia:))Fioletowy:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieski,niebieski, a chętnych na zakładki na pewno będzie, bo są nie dość ,że ładny to i praktyczny gadżet pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieski to mój kolor. Z chęcią staję do losowania.
    Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiolecik bardzo twarzowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zakładeczki są cudne:)Ustawiam się w kolejce:) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielony , wiosenny. Tak piękne,że trudno się oprzeć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje zakładki zawsze mnie zachwycają, bo są tak blisko natury.Chętnie wezmę udział w losowaniu choć na kolor nie potrafię się zdecydować.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoich zakładek nigdy dość, Izabelko, więc grzecznie staję w kolejce. Niebieskie najbardziej mnie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne jak zawsze
    mój ulubiony kolor , to fioletowy więc spróbuję szczęścia ;) choć kolr zielony , to nadzieja i też mój ulubiony ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię klimacik Twoich zakładek... :) jest jeden jedyny :)
    Zapisuję się na losowanie, spróbuję szczęścia ;) mój kolor to fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne te zakladki, ustawie sie w kolejce po zieloną 📚

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie zakładki piękne. Mi wpadła w oko niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne jak zwykle....przygarnęłabym niebieską....

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam bym przyganęła jakąkolwiek, ale mam już od Ciebie, to chyba nie będę odbierac innym szans...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń