wtorek, 6 lutego 2018

Ta...
zakładka powstała specjalnie
na wyzwanie  ogłoszone na blogu


Troszkę wiosenna, troszkę walentynkowa,
na pewno radosna:)



Przy okazji jej tworzenia
zrobiłam porządek z moimi suszonymi roślinkami.
Dużo wyrzuciłam, bo nie przetrwały w ładnym stanie,
troszkę odłożyłam do wykorzystania -
tak, że zanudzę Was moimi zakładkami.

Z niecierpliwością czekam na wiosnę
 i pierwsze roślinki do suszenia:)
A tymczasem bawię się z nasionkami lawendy...
 własnie leżakują w lodówce:)

Przypomnę jeszcze o mojej zakładkowej rozdawajce - tu.
Prezentowaną wiosenno-walentynkową zakładkę dołączę
do wybranych zwyklaczków :)
Zapraszam!

Miłego dnia:)

30 komentarzy:

  1. śliczna !
    a po co leżakuje w lodówce nasionka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Aby wykiełkowały nasionka lawendy musza przejść proces stratyfikacji w chłodnej temperaturze.
      Pierwszy raz to robię o mam nadzieję, że będzie sukces:)))

      Usuń
    2. o dziękuję nie wiedziałam , da znać , ja tez spróbuje

      Usuń
    3. Jeśli lawenda urośnie - pochwalę się:)

      Usuń
  2. Zakładeczka urocza i ja czekam na wiosnę, chociaż dzisiejszy dzień ładnie zimowy u mnie jest.

    Pozdrawiam Cię Izo zimowo i słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu!
      Taką zimę - troszkę mroźną, słoneczną lubię bardzo:) Uściski.

      Usuń
  3. Chyba z dwa lata temu suszyłyśmy z koleżanką kwiatki. Niestety bardzo się kruszyły ;-)
    Twoje zakładeczki są cudne, co jedna to ładniejsza.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu! Niektóre roślinki wyrzuciłam właśnie z tego powodu. Takie bardzo trudno przykleić.
      Uściski:)

      Usuń
  4. Bardzo radosna i wiosenna jest ta zakładka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. takie zakładki sa bezcenne! Kocham wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje zakładeczki są wyjątkowe. Tworzone z serca do prawdziwego piękna kwiatów. Suszone kwiaty są równie ładne i na dodatek mają czasem niecodzienny wygląd, różniący się od pierwowzoru:) W suszeniu to najbardziej lubię, że czasem pojawiają się niespodzianki:)
    Och i ja czekam na wiosnę!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. To prawda, czasami znajduję niepozorny badylek, suszę i wychodzi istne cudo:)
      Kocham takie niespodzianki:)))
      Ściskam mocno:)

      Usuń
  8. Zakładeczka prześliczna, może przywoła wiosnę.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje zakładki są niepowtarzalne :) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu na blogu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Ula K. z DT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ula. Takie wyzwani to ogromna przyjemność dla mnie:)

      Usuń
  10. Wiosenna, bardzo wdzięczna zakładka. Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu i życzę powodzenia. Inka-art DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna! Aż zachciało mi się wybrać na spacer i uzbierać takich kwiatów do suszenia. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA/ vel Majalena

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo nietypowa zakładka. Fantastyczny pomysł żeby przykleić suszki. - dziękuję za udział w wyzwaniu DIY. Kasia DT DIY

    OdpowiedzUsuń