czwartek, 24 maja 2018

Wyzwanie...


Gdy tylko zobaczyłam banerek
wiedziałam, który to będzie baranek:)))

Dawno temu wpadła mi w ręce książka do kolorowania
"Mały Książę" - ta:


Dla mnie kolorowanki w tej książeczce są dosyć nietypowe.
Większość to drobne rysuneczki 
powtarzające się rytmicznie 
i zajmujące całą stronę.
Nie miałam zamiaru ich kolorować, 
bo podobają mi się właśnie w takiej formie.
Wiedziałam, że doskonale spełnią się w roli papieru do scrapbookingu:)

Już nie gadam,
tylko prezentuję:
wydzierankę, baranka (sporą ilość) i kolorowankę.





Małego Księcia, 
planetki, 
baranka w pudełku ;) i na wolności
 narysowałam sobie sama
i pomalowałam promarkerami od Hubci.

Pa:)

29 komentarzy:

  1. Izabelko, wspaniała kartka - podziwiam.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes niesamowita! Prace są REWELACYJNE!!!!!!!! Co za inwencja!!! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Izuniu bardzo,bardzo oryginalna kartka. Podoba mi się i pomysł i wykonanie lubię takie nietuzinkowe dzieła.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna a książe i cala reszta jak wyjęte z książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś świetny pomysł na wykorzystanie tej kolorowanki :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak fajnie wykorzystałaś malowankę !!! Piękna kartka i zakładka !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo sympatyczny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedna z moich ulubionych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł i piękne wykonanie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, przepełnione magią prace. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też lubię małego :) I w tej formie zapowiada się ciekawie!

    OdpowiedzUsuń