piątek, 24 sierpnia 2018

Bardzo...
dziękuję za przemiłe komentarze
pod moim telegramowym postem:)
Całej kolekcji telegramów jeszcze nie sfotografowałam.
Gdy uzupełnię swoją galerię
zaproszę Was kochane ponownie.

Przejrzałam swoje suszone roślinki,
ponieważ musiałam zrobić miejsce na nowe.
I jak zwykle kwiatuszki tak mnie zachwyciły,
że wyciągnęłam papierki i ...

Dzisiaj pierwsza, którą wykonałam w ten upalny dzień.
Za oknem termometr wskazuje 32 stopnie Celsjusza.




Łubinu u mnie jeszcze nie było:)
Tu z kwiatuszkiem jaśminu i krwawnikiem.

Uściski!

24 komentarze:

  1. Jak zawsze pięknie wkomponowane!!! Cudowna ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna zakładka, super połączyłaś Izuniu ziółka i stempel. Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wykorzystujesz bogactwo łąk i ogrodów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie wyszło! Przypomniałaś mi, że i ja mam niewielki zbiór suszonych roślin a nie korzystałam z niego już wieki :)
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewa:) Koniecznie po te roślinki sięgnij:)))
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  5. Jakie cuda można robić z suszonych kwiatuszków :) Piękne zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WSPANIAŁE!!!
    Często szukamy nie wiadomo czego, a tuż pod nosem mamy takie cudeńka. Wystarczy zerwać i ususzyć. Doskonale wykorzystałaś suszone roślinki!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, dziękuję:) Dosłownie "pod nosem", bo po zbiory roślinek wychodzę tuż za ogrodzenie i zbieram przy drodze:)))

      Usuń
  7. I cóż tu dużo mówić.... przepiękne... jak zawsze, przepiękne <3
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zakładeczka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładka z łubinem - coś cudownego, Izabelko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te dmuchawce w tle :-) Też mam ten stempelek a tak rzadko z niego korzystam ;-) Łubin bardzo lubię ,ale nigdy go nie suszyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewa! Stempelek mój ulubiony... obecnie;)

      Usuń