niedziela, 16 września 2018

Tym razem...
zakładki na różowej bazie.




Los się do mnie uśmiechnął
i jakiś czas temu wygrałam u Oli
przepiękną frywolitkową bransoletkę celebrytkę.
Otrzymałam paczuszkę a w niej...
zobaczcie!



Olu bardzo dziękuję za tak wspaniały podarunek. 
Zakładka i bransoletka są niezwykle piękne.
Frywolitką mnie zauroczyłaś.
Już się rozglądam za czółenkami, chcę spróbować swoich sił :)
A woreczki z lawendą rozsiewają zapach w całym domu.
DZIĘKUJĘ!
Tu są linki do cudownych zdjęć na blogu Oli.

Dobrego tygodnia!

29 komentarzy:

  1. Zakładki saliczne, klimatyczne :) a podarek świetny wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga:)
      Ola podarowała mi wszystko, co u Niej ostatnio podziwiałam na blogu:)))

      Usuń
  2. Wspaniała paczka :) Dużo piękności dostałaś Izuniu :) Zakładki śliczne. Bardzo ładnie prezentują się na różowym tle. Śliczny odcień dobrałaś :) Moc pozdrowień przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko:) Tak, Ola przysłała mi niezwykle piękne rzeczy. Zakładka skradła moje serce:)))

      Usuń
  3. Na różowym tle są bardzo romantyczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zakładki i piękny stempelek.:) Gratuluję wygranej, bardzo ładne niespodzianki.:) Pozdrawiam Izuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lenka:)
      Niespodziankę Ola zrobiła mi ogromną:)))

      Usuń
  5. Wspaniale to wyglada.....i super paczuszka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładki jak zwykle czarują delikatnością. Będę przeszczęśliwa jeżeli moje supełki zmobilizują Cię do frywolitkowania, gdybym coś przeczuwała to dorzuciłabym czółenka i kordonek do paczuszki:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Olu. Twoje frywolitkowe prace są przepiękne.
      Czółenka i kordonki już zamówione:)
      Uściski:)

      Usuń
  7. Piękne zakładki i wspaniałe prezenty :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczności zrobiłaś i dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Izabelko, gratuluje wygranej i podziwiam piękna zakładkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zakładki, urzekają prostotą i elegancją. Upominki od Olki wspaniałe.Widziałam przed wysyłką i zapewniam, że w realu prezentują się jeszcze piękniej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, bardzo dziękuję! Potwierdzam, w rzeczywistości jeszcze piękniejsze:)))

      Usuń
  11. Chyba jesteś mistrzynią w robieniu zakładek,super wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  12. No piękności! I Twoje zakładki i przesyłka od Oli...ach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezwykle gustowne zakładeczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta różowa baza bardzo przypadła mi do gustu :) Podobają mi się kompozycje z tym kolorem w Twoim wykonaniu.
    Zgadzam się, że paczuszki Ola przygotowała po prostu świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko:) Tak, Ola przygotowała nam niezwykłe prezenty:)))

      Usuń