sobota, 13 października 2018

Kochane...
bardzo dziękuję za przemiłe komentarze
pod poprzednim postem.
Cieszę się, 
że jeszcze chcecie oglądać moje zakładki.
Lubię je robić.
Najbardziej ze wszystkich moich tworków.

Pisałam, że się odezwę dopiero, 
jak zrobię coś innego niż zakładka.
Jednak na nic 'innego" nie miałam ochoty ;P

Dlatego, pod wpływem chwili, cudownej jesiennej pogody
i ostatnich prac porządkowych w warzywniku (stąd słonecznik)
 powstała...
zakładka z nawłocią i rumiankiem!




Czy też widzicie wszędzie biedronki?
Nie o sklepy mi chodzi;)

Udanego sobotniego wieczoru!

39 komentarzy:

  1. Pięknie układasz suszone kwiatuszki. Twoje zakładki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli masz na coś ochotę, to rób. Nawet jeśliby miały, to być same zakładki :).

    Super Ci wychodzą :).

    Podobno są biedronki ale ja ich nie widzę ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Biedronki u mnie jakieś dziwne, nie nasze, ale też ładne.
      Jest ich mrowie;)))

      Usuń
  3. Śliczna :) a ja bardzo lubię ogladać te Twoje zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładka, super wygląda nawłoć.:) Biedronek jest sporo, wlatują do domu, bo szukają obie miejsca na przezimowanie. serdeczności Izuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lenka! W domu oprócz biedronek mam też złotooki. Te towarzyszą nam w zimie. Mój domek w polu jest idealny dla wszelkich owadów:) Dobrze, że je lubię... oprócz much:P

      Usuń
  5. Ale piękna!!!Już jej Izuniu Tobie zazdroszczę! Uwelbiam nawłoć i jej zapach :)))). Cudowna, śliczna, energetyzujące roślinki . Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko.
      No to dołączam ją do wrzosików dla Ciebie. Tak się zastanawiałam, co by tu jeszcze zmajstrować, bo te wrzosikowe zakładki skromniutkie jakieś.
      Serdeczności!

      Usuń
    2. Izuniu dziękuję :)) Ja cieszę się ze wszystkiego i doceniam, że w ogóle zrobiłaś dla mnie swoje cudne zakładki :)). Koniecznie napisz na priv :)). Buziaki!

      Usuń
  6. U mnie biedronek brak...piękna zakładeczka- ja - wierna fanka :-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hubciu, przesłać Ci trochę? Dla zabawy liczyłam je, bo łaziły po ścianach domu. Przy 60 wymieklam, a została jeszcze jedna ściana.
      Bardzo dziękuję za tę fankę😀

      Usuń
  7. Piękna zakładka. Nie widzę biedronek w naszym ogrodzie. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te zakładki z suszonymi roślinami i pachnące :-)
    Koleżance stadko wleciało do domu. U mnie nie ma ich, nawet na działce ich nie widać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewa.
      Z tym zapachem różnie bywa. Gdy suszę roślinki pachnie mięta, maciejka, fiołki i jaśmin. Pozostałe raczej tracą zapach.
      :)

      Usuń
  9. Piękna jest:) taka letnio-jesienna, odzwierciedla obecną aurę pogodową :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię te zakładki , bo są ładne i płaskie :)**

    OdpowiedzUsuń
  11. I bardzo dobrze, rób i pokazuj to, co sprawia ci największą przyjemność :)
    I hmm... rumianek to znam, ale ta nawłoć? Trzeba się dokształcić chyba we własnym zakresie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Janiu, tak będę robić:)
      Być może nawłoć znasz pod inną nazwą - mimoza lub złotnik.
      Na zakładce jest tylko część kwiatostanu, cały by się nie zmieścił. Jest bardzo duży:)

      Usuń
  12. Izabelko, wiesz, że ja uwielbiam Twoje zakładki. Bardzo lubię miód nawłociowy - biały, aksamitny.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:)
      Nigdy nie kosztowałam miodu nawłociowego.
      :)

      Usuń
  13. Takie, zielne są wspaniałe. Biedronki są teraz wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu.
      Tylu biedronek, jak teraz, jeszcze nie widziałam 🐞🐞🐞

      Usuń
  14. Śliczna, jesienna zakładka Izabelko :) I u nas jest mnóstwo biedronek, szukają sobie miejsca na zimowy sen.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. W zakładkach jesteś prawdziwą mistrzynią.Piękna jesień na tej zawitała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakładki to taki twój konik i naprawdę wychodzą Ci świetnie.

    OdpowiedzUsuń