piątek, 22 marca 2019

Macie...
już dosyć?
Nie?
;D
To super! 






Udanego weekendu!

31 komentarzy:

  1. Kolejne śliczne zakładeczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zakładki, są przepiękne i bardzo oryginalne. Podziwiam :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, nie dosyć i nigdy nie będzie dosyć :)) Jak zawsze ślicznie Izuniu :)) Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  4. … no cudne są i już - zatrzymane chwile lata !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne :):)
    Moją uwagę od razu przyciągnął motyl - to stempel, prawda? Uważam, że jest ŚWIETNYM dodatkiem do Twoich zakładkowych kwiatków :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to stempel... mój pierwszy:) Troszkę o nim zapomniałam, ale wiosna przecież:)))

      Usuń
  6. Śliczne są Izabelko. Najciekawszy efekt uzyskałaś na tej z motylami, kwiaty również motyle przypominają :)
    Tobie także życzę wspaniałego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewa. No własnie, te kwiaty... nie mogę sobie poradzić z jaśminem na zakładkach. Zasuszony pięknie wygląda. Przyklejony już nie, bo klej staje się pod nimi zbyt widoczny... każdy, który próbowałam:(

      Usuń
    2. A magic próbowałaś?

      Usuń
    3. Tak, to własnie tego kleju najczęściej używam:)

      Usuń
    4. Jest jeden klej w sztyfcie do papieru i nie tylko. Super. Szybko lepi i mocno. Już go używałam tylko nie pamiętam nazwy. Jak się przejdę do hurtowni to dam znać co to.

      Usuń
    5. Basiu, w sztyfcie odpada. Musi być w płynie, bo każde pocieranie o płatki kończy się katastrofą:(

      Usuń
  7. Dosyć? Nigdy w życiu!
    Jaśminowo - motylowa jest cudowna.
    Miłego weekendu, Izabelko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dosyć? Nigdy dosyć Twoich piękności!Podziwiam w realu:)
    Wreszcie wiosna to zaczniesz zbieranie i suszenie czyli będziesz w swoim żywiole:)
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko, dziękuję. Zbierania nie mogę się doczekać. Mam też plany na troszkę inne roślinki;)

      Usuń
  9. Uwielbiam te Twoje zakładki, są świetne!! Pozdrawiam wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejciu one są wspaniałe. Takich Świetnych jeszcze nie widziałam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoich zakładek nigdy dosyć! Są wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń