niedziela, 16 lutego 2020

Lubię...
książki na wesoło.
Dlatego często zaglądam do lutowego wyzwania Ewy
i śledzę posty, notuję tytuły:)

Z Chmielewską, o której pisałam w poprzednim poście,
lubiłam się dawno, dawno temu.
Obecnie śmieję się z przygód Jakuba Wędrowycza i jego kompanów:
Semena Korczaszko i Józefa Paczenko - bohaterów powieści Andrzeja Pilipiuka.


Bohaterowie mają mnóstwo cech negatywnych. 
Sam Jakub Wędrowycz jest pijakiem, bimbrownikiem, kłusownikiem,
awanturnikiem, cwaniakiem i ogólnie obleśnym staruchem. 


I jest najlepszym egzorcystą.


Dlatego w powieściach jest pełno wampirów, 
utopców, zombie, duchów i innych paranormalnych stworów.


I wiecie, tych bohaterów, 
bo Semen Korczaszko i Józef Paczenko 
są podobni do Jakuba Wędrowycza, choć nie są egzorcystami, 
bardzo się lubi:)))


Moja zakładka ma nietypowe rozmiary,
 a wszystko przez Jakuba Wędrowycza, którego narysowałam sama.
Rysunek nie jest mały, stąd zakładka musiała być większa.
:)



Książki polecił mi mój syn, który podobnie lubi fantasy.
Miał przyjemność poznać samego Andrzeja Pilipiuka i zdobyć jego autograf  
podczas pewnego wydarzenia.
W Lublinie już po raz 20 odbył się Falkon (Lubelskie Dni Fantastyki),
impreza trwająca kilka dni i skupiająca miłośników fantastyki z całej Polski.


Zapomniałam dodać, że akcja powieści toczy się na moich terenach.
To jeszcze bardziej podnosi dla mnie walory książek, 
bo znajduję w nich wiele znanych mi motywów:)))

Napisałam post, potem poszłam obfocić zakładkę i wiecie co się stało?
Z "Zagadki Kuby Rozpruwacza" wypadła moje zagubiona zakładka z Francji.



Hurrra!

Dobrej niedzieli:)


35 komentarzy:

  1. Same cudeńka u Ciebie! Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twój talent do malowania :)) Uściski ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne zakładki! te kocie mistrzowskie

    OdpowiedzUsuń
  4. niewiarygodne, że namalowałaś ją sama! cudowna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko postać Jakuba Wędrowycza jest mojego autorstwa. Reszta to kolaż z gotowców:)

      Usuń
  5. Piękne zakładki Izuniu. Mona Lisa w kocim wydaniu jest the best. Pozdrawia cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lenka. Kocia fajna, ale ta "normalna" - cudowna:)))

      Usuń
  6. Fantastycznie, że się znalazły :)
    Nie znałam tego autora, może i ja zerknę...?
    dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się ucieszyłam, że jednak znalazłam:)
      Sama Andrzeja Pilipiuka dopiero odkrywam - mam jeszcze do zakupienia trzy kolejne tomy o Wędrowyczu.

      Usuń
  7. Nie wiem, co napisać- FENOMENALNA!!! ja lubię duże zakłądki :-D - nie moga być jedynie grube, warstwowe. Pilipiuka czytałam 3 tomy z serii "Kuzynki" i ...bardzo mi się podobało! O Jakubie słyszałam niemało i sama nie wiem, dlaczego jeszcze nie czytałam ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hubciu, dziękuję bardzo:) Po Pilipiuka sięgnęłam dopiero niedawno. Wiem, że ma bogaty dorobek i po Jakubie zamierzam sięgnąć po inne jego powieści.
      :)

      Usuń
  8. Rewelacja, Izabelko! Mogłabyś ilustrować książki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję:) Gdybym była młodsza...
      ;P

      Usuń
  9. Świetna zakładka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna zakładka i wielki szacun za własnoręczny rysunek - masz Izabelko talencik:) Dziwne ale jakoś nie kojarzę tych książek. Życia mi braknie żeby poznać choć małą cząstkę tego co warto. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, dziękuję!Ja również czytałabym wszystkie, ale rodzina, praca, dom, ogród, dłubanki i malowanki ulubione... codziennie choć parę minut na czytanie wygospodaruję i... padam przy książce najczęściej:))) Uściski

      Usuń
  11. Ha ha, jak dobrze, że Ewunia zrobiła to wyzwanie to Ci się zakładka znalazła :) Izuś nie znam tych książek, nigdy o nich nie słyszałam, ale Twoją zakładką jestem zachwycona. A jak przeczytałam, że jeszcze sama go narysowałaś... kłaniam się w pas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zakładka i , ciesze isę razem z Tobą ,że francuska sie odnalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezwykłe zakładki:)
    Pozdrawiam najserdeczniej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super są te zakładki pewnie książka równie fajna. Poszukam i przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakładka z Jakubem świetna! Zdolna jesteś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jacie!!!! Szczęka mi opadła! Ale Izuniu zakładkę zmalowałaś ❤❤❤. Normalnie ilustracje do książek możesz wykonywać. Bardzo fajny post, pełen pasji i Twojego talentu :))! Uściski!!

    OdpowiedzUsuń