czwartek, 23 lipca 2020

Wyciągnęłam...
z lamusa fenka, którego pokolorowałam wieki temu.
Umieściłam na skromniutkiej kartce w rozmiarze DL.


Fenek jest duży:)
Rysowałam go tworząc digi-stempelek
i grubość pisaka wymusiła rozmiar zwierzątka.

Odleżał swoje i się doczekał:)))



Poniżej fenki wcześniejsze - do kolorowania i do wzięcia:)





Dziewczyny drogie,
 jak zaadoptujecie i oswoicie fenki - pochwalcie się jak wyglądają:)
Wstawcie link, w obojętnie którym komentarzu.
Wizyta poadopcyjna i obejrzenie zwierzaka u nowego właściciela 
sprawi mi ogromną przyjemność🧡

Jednocześnie zapraszam do częstowania się
 innymi stempelkami mojego autorstwa.
Są tutaj, do wzięcia "od zaraz"- klik w obrazek:)


Buziole:)

38 komentarzy:

  1. Jakie one słodkie:) Cudowna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze te Twoje fenki :-) W tych kolorach na karteczce wygląda pięknie:-) Muszę się zabrać za Calineczki. Dziękuję za udostępnienie stempelków, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka, nic więcej nie trzeba! Mnie zachwycił ten w filiżance:-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkie te fenki, Izuniu. I karteczka urocza.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Izuniu fenek przesłodki.
    Karteczką super szczególnie, że w niecodzienne kolorku .
    Pozdrawiam serdecznie 🌞

    OdpowiedzUsuń
  6. Fenek dostał swoje 5 minut:) Świetna kartka Izabelko, grafika na ciemnym tle wygląda super a kolorowe perełki dodają uroku. Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie go wykorzystałaś:) Podziwiam za zrobienie stempelków!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fenek na kartce prezentuje się wspaniale, w ogóle wszystkie są cudne :))
    Ściskam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekał, czekał az sie doczekał pieknej oprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesympatyczne zwierzaki :) czasem tak jest, że jakiś projekt musi "poczekać", żeby nabrał mocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No cóż, nie bardzo mi kolorowanie stempelków idzie. Moje markery i stemple ,,nabierają mocy urzędowej,, jak Twój fenek :) Pięknie prezentuje się na kartce ... milusie te fenki. To miło, że udostępniasz stempelki (wróżki skradły moje serce).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, u mnie czasami przydasie leżą latami zanim po nie sięgnę:) Markery mam takie z Actiona, ale na moje potrzeby wystarczą. Ciesze się, ze Calineczki- wróżki spodobały ci się.

      Usuń
  12. Świetna praca :) Delikatna i urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja myślałam, że to lisek a nie piesek. Nie wiedzieć czemu tak mi się skojarzyło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, rysowałam fenka pustynnego. Do pieska jest podobny, szczególnie przypomina papiliona:)
      Serdeczności.

      Usuń
  14. Ależ piękne robisz te digiski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Az musiałam sprawdzić co to jest fenek, całe życie się człowiek uczy :-) i co by tam o nim nie napisali Twój jest przesympatyczny w każdej wersji. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pomysłowa kartka .Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Izuniu fenek jest śliczny i nic więcej nie potrzeba. Przeładowane kartki nie zawsze są ładne. Urok tkwi w prostocie, elegancji i estetyce, a Twoja karteczka to wszystko ma :)). Śliczna jest, plus moje ukochane różowe akcenty :)). Aż żałuje, że nie robię kartek, bo chętnie poczęstowałabym się Izuniu Twoimi pięknymi stempelkami :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję! Cieszę się, że Ci się podoba:)

      Usuń
  18. Fajny ten pustynny lisek , zabawny. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne i ciekawe wykonanie, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń